ΊÎM TÁRTΊMÁŠÎ

15.4K 1.1K 1.3K
                                    

28/06/2024

""ÖZDEMİR ASAF'IN DİLİNDEN AŞKIN EN GÜZEL TARİFİ

SENDE GÖRDÜĞÜMÜ GÖRECEKLER DİYE ÖDÜM KOPUYOR ...""❤️❤️❤️

Amed topraklarında saatler öğlene doğru gelmek üzereydi.

Karı koca ise güzel havanın tadını çıkarmak için gezmeye karar vermişti.

Arabayla seyahat ederlerkende gözleri de yolda durmuş bir arabanın üstüne gitmişti.

Arabanın etrafında birkaç kişi olsa bile kimse onların ne dediğini anlamıyordu.

İtalyan oldukları için ...

"" Yav bunun arabası bozuktur ."" Dedi orda olan adamlardan biri .

"" Yok yok yol tarifi isterler ."" Dedi başka bir adam .

"" Hanlara mı gidecekler acep ???"" Dedi oralar turistlik olduğu için .

İtalyan adam ise kendi dilinde onlara birşeyler anlatmaya çalışıyordu.

Hatta belki biliyorlar diye İngilizce bile konuşuyordu.

Ama onlarla iletişime geçemiyorlardı ...

"" Hâ Amed Ağa'm da burdaymış  ."" Dedi Amed'e bakarak.

"" Belki sen anlarsın Ağa'm bu adamın dilinden ne diyor bu adam ???"" Dedi bir umud.

Amed ise İtalyan adamın yanına giderek onunla İtalyanca konuşarak iletişime geçmişti.

Yaptığı konuşma sonucu da İtalyan adam ve Ailesi'nin Güneydoğu turuna çıktığını öğrenmişti .

Amed topraklarına gelmeleriylede arabaları bozulmuş ve yolda kalmışlardı.

Amed'de çekici çağırıp arabayı tamire göndermişti .

Sonrasında da Evin'le birlikte onlara Amed'in {{ Diyarbakır}} turistlik yerlerini gezdirmişti.

Ulu Cami'den sonrada güzel bir mekana oturup İtalyan çifte önce ciğer yedirmiş sonrasında da has Diyarbakır kadayıfı yedirmişti.

"" Hai un nome molto bello e significativo.""{{ Çok güzel ve anlamlı bir adın var }} Dedi genç kadın.

"" Mi è piaciuto molto quando l'ho sentito ."" {{ Ben duyunca çok beğendim }} Dedi gülümseyerek.

Evin'in yüzünde oluşan tebessümde görülmeye değerdi.

Onun çok güzel bir adı vardı ve o adı ona babası vermişti .

Evin ...

"" Mio padre mi ha dato il mio nome .""{{ Adımı babam verdi }} Dedi Evin.

AMED'İN MEZOPOTAMYASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin