M£KTÙP

4.9K 866 828
                                    

Arkadaşlar benim bildiğim kitaplar büyüdükçe okunmalar artınca oylar artar azalmaz .;(

İki bölüm önce az da olsa düzelttim derken yine oylarda ciddi bir gerileme yaşıyorum .

Normalde en az 1250, 1350 oy olan bölümlerim yarısına kadar bile gelmiyor .

İki bölüm önceki bölüm 856 oy aldı ve ben oy sınırı 750 koymuşken .

Tam tamına 106 oy fazla oy aldı bende bunu göz önüne alarak diğer bölüm için oy sınırı 900 yaptım .

Ki dahada çok oy gelir diye düşünerek .

Ama gel görelim ki bir önceki bölüm yalnızca 606 oy aldı ...

Oy sınırı 900 olmasına rağmen .

Bu da demek oluyor ki 294 oy gibi bir gerileme oldu ve bu bölüm attığım hâlde oldu .

Eğer bu bölümün sınırı dolmazsa diğer bölüm günü ve saatinde gelmeyecek .

Çünkü sizler sadece okuyorsunuz ve oy vermeye bile tenezzül etmiyorsunuz.{{ Hayali okurlar}}

Ben ise oy vermeyip yorum yapmadığınız hâlde sırf siz bölüm okuyun diye yıllardır gecemi gündüzüme katarak bölümler yazıyorum .

Yaptığım onca fedakarlıklarda cabası ...

Bölüm oy sınırı 800 ...

Bölüm sınırı dolmadan da yeni bölüm katiyen gelmeyecektir !!!

08/11/2024

"" HİÇ KİMSE KENDİSİ İÇİN GİZLENEN MÜJDE VE MUTLULUĞU BİLEMEZ ...""❤️❤️❤️

SECDE SURESİ 17.Cİ AYET

Bejna Hanım'ın yüzünde de alaylı bir tebessüm oluşmuştu.

O mektuplarda ne yazdığı umrunda bile değildi.

"" Hiçbir yere gelmiyorum ben !!!"" Dedi Bejna Hanım.

"" Orda ne yazdığı da umrumda bile değil !!!"" Dedi duruşundan taviz vermeden.

"" Hatta gelip ben yakayım senin yerine !!!"" Dedi sahte bir tebessümle.

Berfin Hanım'ın tüm umudları tükendiğinde de çakmağı eline alıp mektupları yakmıştı.

Oysa o mektuplar geçmişte yaşananlarla doluydu .

Bejna Hanım'ın babasının gerçekleri ona yazdığı mektuplardı.

Her uzaktan İbrahim ve İsmail'i gördüğünde yazdıklarıydı .

Ama şimdi hepsi kül olmuştu...

Berfin Hanım konaktan gittiğinde de Bejna Hanım'ın gözleri dolmuştu.

Stran ise kül olmuş mektupların yanına gitmişti .

AMED'İN MEZOPOTAMYASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin