2.Bölüm

25 4 11
                                    


Iyi Okumalar

———————————————————————————

2 gün sonra......

Bügün yeni okuluma gidicektim onlicin cok heycanliyim . Bütün gerekli esyalarimi cantama koyup hazirlanip ciktim .

Sans eseri bi Taksi vardi , hemen binip „Denizliler Ünversitesi lütfen" dedim . Adam kafasini olumlu anlamda salladi ve taksi metre acip ana yola cikti . 15 dakika sonra durdu ,  ücreti verip arabadan indim . Kisa bir süreligne etrafta göz gezdirdim , cok kalabalik degildi muhtemelen cogunluk icerdeydi .

Seri adimlarla okula girdim ve rezepsiona sinifimin hangi kata oldugunu sordum . Rezepsiondaki kadin 3. Kat dedigi an tesekkür edip ayrildim ordan ve sinifimin yolunu tuttum. Koridorda yürürken etrafi incelemeyide ihmal etmemistim . Bakarken daha yeni yapalmis oldugunu anladim . Her taraf yeni silinmis ve özenle dekore edilmisti .

Sinifimi gördügümde incelemeyi birakip sinifa girdim . Sinifa girmemle etrafa bakaldim nereye oturabilirim diye . Gözüme bi kiz takildi yanliz oturuyordu ve defterine birseyler karaliyordu . Sakin adimlarimla kizin ulastim ve omuzundan hafifce dürtüp „yanina oturabilirmiyim" diye sordum . Kiz beni kisa bi süreligne inceledi ve „tabii , otur söyle „ dedi güler bi yüzle . Gülümseyerek yerime oturdum ama biri takildi gözüme .

Bi cocuk beni pür dikkat izliyordu . Umursamiyarak önüme döndüm ve ders basliyana kadar telefonumda takildim .

O sirada yanimdaki kiz bana dönüp „Tanisalimmi ?" diye mirildandi , hemen kafami ondan yana cevirip onayladim . „Ben Derya ve 19 yasindayim , sen ?" dedi , bende ona „Bende Mavi ve 19 yasindayim , tanisdigima memnun oldum Derya" diyerek cevap verdim . Derya „Bende" dedi gülümseyerek . Onu biraz inceledim ve gercekten güzel bi kizdi , o kisa kizil saclari cok yakismisti ona .

Tam konusmayi bitirdiyimizde hoca sinifa giris yapti ve ders yapmaya basladik . Ders arasinda bazen Derya'yla sohbet ettim . Ilk günüm olmasina ramen hic sikilmadim .

Ders bitmisti ve tenefüse cikicaktik , esyalarimi toparlarken Derya „Biraz bekliye bilirmisin lavaboya gidip gelicem" Ben tamam dedikten sonra siniftan cikti .

O sirada yanimda birinin durdugunu isittim ve o yöne baktim . Beni ders baslamadan önce izleyen o cocuktu . Cocuk boynunu kasiyarak „Merhaba, Ben Efe tanisalimmi ?" dedi cekingen bi sekilde . Bende „Merhaba, Bende Mavi" dedim güler bi yüzle . „Memnun oldum , sey sana birsey sorucaktim ... Su hocanin verdigi projede partnerim yokta sen olurmusun eger biri varsa sorun yok" diye mirildandi Efe . Ah dogru ya unutmusum , Hoca derste bunu söylemisti ve derya bana sormamisti yani birinle partnedi galiba. „Tabi olur , Ben sana numarami veriyim hatta istersen bana gelebilirsin okuldan sonra yapariz proje'yi . Gülümseyerek tamam deyip gitti .

Tenefüsü Derya'yla gecirip olani anlattim ve gercektende bi partneri varmis . Okul bittmisti ve Efe'yle eve gelmistik ve proje'yi yapiyorduk . Basini kaldirip bi anda „sey sormayi unuttumda sevgilin kizmasmi simdi evindeyim diye ?" diye bi soru yöneltti .

Bende o anlik reaksionla kahkaha attim o da beni anlamayarak izledi . „Benim sevgilim yokki kim kizacak yani , takma simdi bunlari kafana" dedim gülüsümün arasindan . Söyledigim seyin sonrasinda Efe rahatlamis gibi bir yüz ifadesi gördüm . Ben rahatlaticak ne demistimki ?

Bir saat boyunca sohbet ederek projeyi yaptik ve sonrasinda gitti . Bende hemen yüzüme bakim yapip yattim .

Bu 1 ay böyle gitti ve o sirada Efe'yle cok iyi arkadas olduk . 

Simdilik Görüsürüz...

Yeni MesajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin