İyi Okumalar...———————————————————————————
Koşuyodum ve hiç durmadan ağacların arasından kaçıyodum .
Nefes nefese durdum ve etrafıma baktım , çalıların arasında saklanıyordum , yalnızdım , hiç kimse yoktu etrafımda .
Birisi "MAVI NERDESIN" diye ormanı cınlattı , ama tanidik birisiydi , bu ... bu Efe' ydi .
Bende " EFE BURDAYIM ÇALILIKLARDAYIM , LÜTFEN GEL" diye bağırdım
Koşma seslerini duyunca çalılıkların içinden ciktim ve Efe' yi gördüm .
Üstü başı dağılmıştı , bir kaşı patlamıştı suratına doğru oluk oluk kan akıyordu .
Caresizce " Efe..." dedim ve ona doğru adım atmaya başladım .
O da özlem içinde " Mavişim..." dedi ama sonra gözleri başka biryere kaydı ve ...
" MAVI EĞI-" diye bağırdı ama sözünü bitiremedi onun yerine bir silah patlama sesi sözünü bitirdi .
Son duyduğum şey Efe'nin beni uyanık tutmaya çalışması ve yardim bağırışları ...
———————————————————————————
Sıcrıyarak uyandım ve hızlı bir şekilde nefes aliyodum .
Bir elime kalbime götürdüm ve sakinleşmeye calışdım , ve sıcrıyarak uyanmama galiba Efede uyanmıştı .
"Mavişim noldu , korktunmu , uykumda seni mi korkuttum yoksa vurdummu yada sen-"
"Yok birşey olmadı kâbus gördüm ... sadece kötü bir kâbus" dedim duvara bakarak . Kâbusun etkisinde kalmıştım herşey cok gercekti ama belki son yaşananlardan dolayı bilinc altımı etkilemiş olabilir .
"Mavişim hadi kalk bi elini yüzünü yıka bende kahvaltı hazırlıyım" dedi
"Efe bügün okula gidebilirmiyiz ?" dedim dudaklarımı büzerek . Biraz hile yapabiliriz bence .
" Ama Mavişimm ... uff tamam gidelim ama koşmak yok hatta sirandan kalkmak hic yok tamam mı ?"
"Tamam hocam çarpım tablosunuda öğreneyimmi" dedim dalga gecerek
"Başka birşey öğrenmek istermisin Mavim ?" dedi gözlerini kisarak
"Ay yok saol ben kalkıyom bence sende kahvaltı hazırla yada dur ben hazırlıyım" derken kapıdan gecicektim ama elini kapının çerçevesine koyarak engelledi gitmemi ve beni sıkıştırdı
"Nereye kaçıyosun bakıyım sen" dedi
"Hiçç , hiç biyere" dedim gözlerimi kacirarak
O hala beni incelerken ben haliya bakıyordum .
Buarada benim nekadar güzel bir halım varmış yaa çok tatlı bir deseni varmış ."Benim Mavim utandımı benden ?" dedi beni kışkırtmaya çalışıyordu ama yemezler .
"Yoo niye utanıyım senden , sen benim sevgilimsin sonuçta" dedim gözlerine bakarak . Cok yakındık hemde baya yakın . Ben gözlerine bakarken o dudaklarıma bakıyordu .
"Seni öpsem kızarmısın ?" dedi dediğim umursamıyarak . " Niye kizayı-" dedim ve sözümü yarisinda birakan dudaklarimizin birbirine değmesiydi .
Geri çekildiğinde yanamı öptü ve "Hadi sen git ben hazırlarım ve buarada allığın mükemmel duruyo" dedi göz kırptı ve gitti .
Ben ise utanctan yerin dibine girdim , tam zamanında kızarmiştim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Mesaj
RandomMavi yeni okulu icin istanbula tasinir ve okuluna basladiktan 1 ay sonra bilinmeyen bir numaradan mesajlar almaya baslar