HOMETOWN SMILE

111 39 25
                                    

Çok eskiden yıkım tanrısı arahabaki ve fırtına tanrısı susanoo çok yakınlardı, hatta onlara abi kardeş bile denirdi.

Ama bir gün çok kötü bir kavga ettiler.

Arahabaki hıncını alamadı ve yetenekleri oluşturdu ama arahabaki bu yeteneklerin onun sonunu getireceğini bilmiyordu.

Yıllar sonra tanrıları bir yere kapatabilen bir yetenekli ortaya çıktı ve arahabaki ile susanoo tanrısını iki yeteneklinin içine kapattı. Ama bunların kim olduğunu biliyoruz.

Hoca bize bunları anlattığında teneffüs zili çalmıştı.

Tam kafamı sıraya koyacakken Nikolai'nin beni sallamasıyla kafamı kaldırmak zorunda kaldım.

-Chuya acıktım kantine gidelim.

-Nikolai yeteneğin ile parayı uzatıp istediğin şeyi hemen alabilirsin.

-Ama öyle zevkli olmazkiii hem erkek kesicez senle.

Başımla onu onayladım yoksa bütün sinirlerim tepeme çıkacaktı.

Dışarıda shirase ve yuan'ı görmüştüm hemen yanıma geldiler.

Nikolai'yi bırakıp onlarla dışarı çıktım.

Birkaç dakika sonra zil çalmıştı. Beden hocamız adam sensei gelmişti.

-Evet çocuklar,  bugün yan sınıfla ortak dersimiz var. Hepiniz pozisyon alın.

Herkes pozisyon almıştı. Adam sensei herkesi dövüş partnerleri ile eleştirdi.

Beni daha önce görmediğim bandajlı, kahverengi saçlı, uzun boylu ve kırmızımsı gözlü bir çocukla eşleştirdi.

Anlaşılan okula daha yeni katılmıştı daha önce onu hiç görmemiştim.

-Gerçekten bir  büyürle mi partner oldum?

-Daha 14 yaşındayım ve hala büyüyorum!

-Bir de benden bir yaş küçükmüş partner olduğum kişiye bak.

-Sus be seni-

-Lütfen partnerleriniz ile kavga etmeyin.

Adam sensei'yin bunu demesiyle ikimizde sustuk.

-Tek bir kural var birbirinizi öldürmek yok.

Biz daisuke ile kei'ye karşıydık ikisinin yetenekleri kullanışlı ve güçlüydü.

Kei kanatlarının yardımı ile uçabiliyordu.

Daisuke ise ellerinden ateş çıkarıyordu.  Güçlü rakiplerdi ve ben daha partnerimin yeteneğini bile bilmiyordum

-Bücür yeteneğin ne?

-birinci olarak bücür senin anandır.
İkinci olarak yeteneğim yer çekimini kontrol edebilmek.

-Kullanışlı bir yetenek. Benim yeteneğimi müsabaka sırasında görürsün, zaten birazdan başlıyacak.

Ona cevap veremeden Adam sensei düdüğü çalmıştı.

Yeteneğim ile kei'nin uçmasını engellemiştim.  Ama hemen ardından daisuke elinden ateş püskürttüğü için kolum yandı ve kontrasyonumu kaybettim nu sebeple kei yerdekiminden kurtuldu.

-Anlaşılan mükemmel Nakahara Chuuya ateşime karşı hiç bir şey yapamıyor!

Kolum çok acıyordu normalde böyle şeylere alıştığımız ama ateş gerçekten bütün kolumu yakmıştı. Diğer hamle için gözlerimi kapatmışken hamlenin hiç gelmediğini farkettim. O çocuğun daisukenin boynundan tuttuğunu gördüm sonra onu hızlı bir hamleyle nakavt etti.

-Diğeri sende bücür!

Bende hemen kolumdaki acıyı unutmaya çalışarak kei'yi havada sabit tuttum bu şekilde biz kazanmıştık.

-Kazanan nakahara chuuya ve ve osamu dazai. Dazai lütfen arkadaşınızı hastane kanadına götürün.

Dazai denilen çocuk beni diğer kolumdan tutup yürümeye başladı. Ona ayak uydurmak çok zordu şerefsiz oç hızlı yürüyordu!

-Bücür daha hızlı yürüyemiyor musun? Yoksa seni kucağımda taşimamı mi istiyorsun?

-Ayy kalsın senin bana dokunman bile çok sinir bozucu

-Sus be zaten geldik.

Daha önce hiç görmediğim bir kişi vardı revirde yeni gelmişti sanırım.  Yeni gelen kişinin adının moru ougai olduğunu öğrendim.

Koluma garip garip şeyler şürmüştü.

Bu süreçte o dazai denen çocuk hiç gitmemişti ve en sonunda gün bitmişti. Kendimi uykunun rahat kollarına bıraktım.

Dazai Anlatımı;

Gün bittiğinde mori ile mafyanın yolunu tutmuştuk.

-Gördüğüme göre yeni arkadaşlar edinmişşin dazai-kun.

-Hayır mori-san o sadece bir dövüş partneri.

-Şu anlık dövüş partneri yakın gelecekte suç partneri.

-Düşündüğüm şeyi mi düşünüyorsun mori-san.

-Evet, Dazai-kun.

-Evet, Dazai-kun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sıkıldım.

Kurgu ismini bulan Bl00_Bia teşekkürler ve bölümü yazarken ki yardımların için sanada teşekkürler Hala_yasiyo

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Story Of Abilities (Soukoku) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin