prolog

5 1 0
                                    

    Rodzice Emily już od jakiegoś czasu dziwnie się zachowywali. Cały czas byli zestresowani, zachowywali się jak osoby z rodziny Emily przed tajemniczym zniknięciem. Ludzie z rodziny Emily byli dziwni. Każdy umierał w nieznanych okolicznościach, albo znikał, policja od zawsze uciszała temat rodziny Smith'ów.

    Nigdy policja nie wiedziała co się stało. Okłamywali ludzi. Mówili, że to wypadek, mówili, że to samobójstwo. Nic nie było prawdą. Emily o tym wiedziała. Domyślała się, że to jakiś spisek, lub jakiś układ. Nie wiedział tak naprawdę nic. Modliła się aby zniknięcia i tajemnicze śmierci się już skończyły. Nie chciała stracić jedynej rodziny która jej została. Bała się że ona i jej brat najpierw stracą rodzinę a potem samych siebie. 

    Z nikim o tym nie rozmawiała. Postanowiła jedną rzecz, jeśli jej rodzice również znikną, ona zacznie śledztwo. Ona chce to zakończyć. Nie wie jeszcze jak, ale na pewno uda jej się to odkryć. 

    Po tym jak jej rodzice giną w wypadku, a  ona chce sprawdzić miejsce tego incydentu i się tam wkrada. Widzi jedynie perę małych dziur postrzałowych, udało jej się zrobić zdjęcia.

    W czasie jej śledztwa pozna paru ludzi, tych niebezpiecznych jak i tych wątpliwych. Jedno z nich okaże się być jej bratnią duszą, pomimo tego że czasem się go bała. Emily od zawsze była gotowa robić to co jest według niej odpowiednie. Podczas historii zrozumie że nie zawsze to co według niej, jest właściwe, nie zawsze takie jest, dziewczyna będzie musiała dużo ryzykować.

    Czy dziewczyna zrozumie co się dzieje z jej rodziną, czy zakończy to co zaczęto już bardzo dawno?

I'm not like them (Zamrożone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz