0.0

260 25 9
                                    

chuuya ilk başta yanlış gördüğünü düşündü. yanlış, saçma bir halüsinasyon olabilirdi. öyle olmasını diledi. gözlerini sayamadığı kadar çok kez kapatıp açtı, hâlâ bir yanlışlık olduğunu düşünerek kullandığı bankacılık uygulamasını kapatıp yeniden açtı.

 hayır, doğruydu. hiç tanımadığını birine tam tamına 750 bin yen göndermişti. 

"siktir, siktir!" kapattığı telefonunu avcunda sıktı, ardından hışımla önündeki masaya bıraktı ve oturmuş olduğu sandalyeden ayağa fırladı. ellerini sabır dilercesine saçındaki lastik tokaya yöneltti ve saçını serbest bıraktı. 

chuuya'ya gecenin bir yarısı saçlarını yolduran, telefonunu parçalatan, üstünü başını yırttıran o mesaj tam olarak şuydu: "16.02.2024 saat 01:02'de **** numaralı hesabınızdan fast ile OSAMU DAZAI 52****5274 hesabına 750.000,00¥ aktarılmıştır."

sadece parayı göndereceği hesabın tek tek hesap numarasını girmek yerine kolay işlemler menüsünden telefon numarasını yazarak işini çabucak halletmek istemişti. lanet telefon numarasının yalnızca son hanesini yanlış girmişti ve lanet para şimdi kim bilir kimin elindeydi! chuuya kalkmış olduğu sandalyeye tekrar oturdu, derince bir nefesin ardından telefonunu tekrar eline aldı. bu işi düzeltmekten başka çaresi yoktu. bankacılık uygulamasından paranın gönderildiği telefon numarasını öğrendi ve mesajını yazmaya koyuldu. 

+81456xxxxxx

bir yanlışlık oldu ve para yanlışlıkla sizin hesabınıza geçti

bana en kısa sürede dönüş yapar mısınız ? (01:05)

dazai nihayet evine dönüp kendini yatağına bıraktığında saatin kaç olduğundan dahi bihaberdi. fazlasıyla yorgun ve de sıkkındı. cebinden kapalı duran telefonunu aldı, açtı. ekranına bir bildirim düşmüştü.

"16.02.2024 saat 01:02'de CHUUYA NAKAHARA tarafından fast ile gönderilen 750.000,00¥ **** numaralı hesabınıza geçmiştir."

bir dakika, ne? dazai bunu öylesine beklemiyordu ki telefonu yüzüne, tam burnunun üzerine düşürdü. bir küfür savurup acıyan burnunu ovuştururken telefonu diğer eline aldı ve mesajı tekrar okudu. bir tür spam mesajı falan mıydı? 

görünüşe bakılırsa olmayabilirdi de, zira bankadan gelen mesajda ismi yazan şahıs muhtemelen kendisine bir mesaj göndermişti. şimdi bütün uykusu ve yorgunluğu gitmişti işte. bankacılık uygulamasına giriş yaptı, hesabını kontrol etti. bahsi geçen para gerçekten de hesabına geçmişti. dazai gülmeden edemedi, kimin başına gelirdi ki böyle bir şey? yatakta yüzüstü döndü ve parmakları telefonunun klavyesini buldu. 

+81455xxxxxx

sen kimsin ve neden bu kadar çok paran var. (04:19)

750 bin yen • soukokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin