dzień przed moim legendarnym koncertem stwierdziłam że jestem taką psychopatką że pojadę mu stać pod hotelem. w drodze, w pociągu gadał z nami menel o mistrzostwach olimpijskich. strasznie od niego śmierdziało. po chwili zaczęłam zauważać że kogoś mi przypomina. przypominał mi jareda leto. stwierdziłam, że to nie on tylko zwykły polski menel więc od niego uciekłam.
gdy już siedziałam pod hotelem człowieka na którego miałam obsesję zauważyłam, że jared leto wstawił na instagrama story, że jest w polsce. to rzeczywiście nie byl menel, a jared leto po tygodniu w polsce. dostałam wewnętrznego skrętu ze nie zrobiłam z nim sesji i nie zaproponowałam zagrania jezusa w moim nowym filmie. film miał być o batmanie bijącym nastolatkę z pentagramem, a Jared miał wystąpić jako jezus karający 16 latke za pentagram i romans z kuzynem. moja szansa przepadła.
bałam się. bałam się bo widziałam wszędzie jareda leto. jared leto dieta keto. dlaczego on jest wszędzie??? jest w każdym filmie a teraz nawet w polskim w pociągu, ukrywając się pod personą menela. bałam się że to może schizofreniapopłakałam się pod hotelem. poplakalam się bo nie rozpoznałam jareda leto dieta keto. ubrałam perukę boba marleya i zaczęłam nagrywać tiktoki do emo girl. nagle ktoś za mną stanął
- guuurll are you okej??? slej guuurl
odwróciłam się by zobaczyć kto to. był to jared leto dieta keto. wystraszył mnie swoim okropnym wyglądem więc uderzyłam go deskorolką, ukradłam jego portfel i uciekłam.
po powrocie do domu znowu miałam wyrzuty sumienia że nie spytałam go o rolę tylko ukradłam jego portfel. miałam nadzieję że jeszcze pojawi się w moim życiu. teraz musiałam się wysłać i przygotować na koncert mojego punktu obsesji.
w nocy śnił mi się. to był koszmar. snilo mi się ze jared leto dieta keto porwał mnie z koncertu i nie mogłam go obejrzeć do końca. obudziłam sie i stwierdziłam ze musze cos zmienić w swoim życiu. tej nocy przeszłam na dietę keto czyli jadłam tylko białko ze zmielonych dżdżownic.