Antrenmandan çıkmıştım ve her yerim ağrıyordu. Allahtan motorla gelmemiştim antrenmana motor sürmeyi kaldırabilecek gücüm yoktu. Eve giderken zulamdaki içeceklerin bittiği aklıma geldi. Taksiden indim ve en yakın tekele gittim. Yine bir tekeli daha zengin ettikten sonra eve doğru koyuldum. Eve girdim içecekleri dolaba koydum. Bugün ne vodka ne de viski içilirdi bugün ve hatta bundan sonra tek içecek rakıydı. Aklıma Hakan geldi bugün sadece sarhoşken iyi olup olmadığımı kontrol etmek için yanıma gelmişti başka hiç görmemiştim. Aradım tabi o da dünden razı yarım saat içinde kapımdaydı. Mutfakta bir güzel mezelerimizi hazırladık ve çatıya masamızı attık. tüm şehir ayaklarımızın altındaydı.
1. DUBLE 2.DUBLE VE 3. DUBLE
Rakıdaki prensibim daha doğrusu alışkanlığım dertleri açan anahtar 3. dubledir. 3. dubleleri doldurduk ve muhabbet başladı. Telefonumda ses kaydını açmışım bunu ertesi gün fark ettim. Ama aklımda olan tek şey "Sevince neden hep böyle oluyor" diyişimdi. Sabahın ilk ışıkları ilişmeye başlamıştı gözümüze. Yatmamız lazımdı en azından bir saat. Yattım ama hep aklımda o vardı mesaj atmamak için zor tutuyordum kendimi ,uyuyamadım.
Ve alarmın sesiyle Hakan da uyandı hazırlandık çıktık. Kaskımı ona verdim motoru tam çalıştıracakken telefonum titredi, mesaj gelmişti. "GÜNAYDIN :) " bir an durdum ne yapacağımı bilemedim. Hakan neyi bekliyoruz geç kaldık diye sitem etti. Cevap yazmadım, motoru çalıştırdım ve okula doğru yola çıktık.
Okula girdim kaskımı ve montumu dolabıma koydum alışkanlık olarak Onurların sınıfında doğru yöneldim bunu fark ettiğimde o sınıftan bir güneş doğdu adeta Papatyam sapsarı dalgalı saçlarıyla sınıftan çıkıp bana doğru geliyordu. Ama sadece yönü bana doğruydu bana gelmiyordu arkadaşlarının sınıfına gidiyordu. Kasıldım ne yapacağımı bilemedim sadece bozuntuya vermemek için yürümeye devam ettim yüzüne bakamıyordum. Yanımdan geçip gidince durdum ve arkasından ona baktım. Ve o da bana döndü bunu beklemiyordum. Nolcak şimdi diyordum ne yapıcaz. Sabah cevap vermediğim aklıma geldi ve günaydın dedim ve döndüm gittim sınıfa.
Hocalar gelmeden ve millet başıma toplanıp şenlik hakkında soru sormasın diye direk vurdum kafayı yattım. uyandığımda zil çalmış öğle arasına girmiştik. Yemek yemek için dışarı çıkarken yine onu gördüm ben bakamazken o inatla bana bakıyordu garip hissediyordum. Yemek için dışarıya çıktım. Yemek için dediysem bir şey yiyesim yoktu sigara içip dönecektim. Sigaramı içtim okula gidesim yoktu nasılsa uyuyacaktım motorla eve gittim.
Tam duşa girdiğimde telefonum çaldı açamadım. çıktığımda arayanın Yaman abi olduğunu gördüm. Yaman abi beni boksa başlatan kişiydi,abimdi. Aradım bir şey dememe kalmadan konuşmaya başladı.- Kardeşim para lazım dövüş ayarla demiştin. Bugün haber geldi Eski depo var ya A..... ın orda Yarın gece turnuva varmış sağlam bahis döncek diye haber aldım. Katılacak mısın? Yazdırıyım mı adını listeye?
Fırsat ayağıma gelmişti sanırım. para kazanacaktım. Hem kendime zarar vermek istiyodum hem de sinirimi atacak bir fırsat çıkmıştı karşıma.
-Olur abi aramana gerek bile yoktu akşam antrenmanda iyice konuşuruz hadi eyvallah.
Deyip kapadım telefonu. Mutluydum enerji gelmişti içime. Tek bir sıkıntı vardı sağ elim hala iyileşmemişti yaralar yavaş yavaş geçmeye başlasa da hala yumruğumu zor sıkıyordum. Sol yumruğum var dedim içimden, hem o daha güçlüydü.
-----------
Çantamı hazırlayıp salona doğru yola çıktım. Soyunma odasına girdim üstümü değiştirdim. Antrenmana girmeden tartıldım resmen siklet düşmüştüm boksa başladığımdan beri 20 kilo vermiştim. Antrenmana başladım. bir yandan çalışıyor bir yandan da Yaman abiyi arıyordum. Antrenmana gelmemişti Yaman abi ilk defa. Antrenmanı bitirdim üstümü değiştirdim çıkacakken Yaman abiyi gördüm.