Madaranın söylediklerini idrak etmeye çalışıyordu. Bittiğini sandığı anda Madara anlatmaya devam etti.
"Sasuke sana bunları anlattım çünkü bilmen lazımdı. Ve şimdi asıl konuya gelelim. Alex, tam adıyla alexander haruno'nun torunu hâla yaşıyor.
Onun adı sanı bilinmez. Çünkü.."Madara sasuke'den gözlerini kaçırdı. Böyle bir şeyi ona nasıl açıklayacağını bilmiyordu bile.
Sasuke madaranın konuşmamasına sinir olmuştu.
Çünkü ne?""Sana az evvel bahsettiğim kızı bulup öldürmen gerekiyor."
Sasukenin gözleri açıldı. Fal taşı gibi büyüdü. Ağzını bir şey demek için actığında geri kapattı. Sonra amcasının dalga geçtiğini sanıp güldü.
"Sasuke. Biliyorum, zor. Ama maalesef böyle. Ve bunun için kısıtlı zamanın var çünkü o kız bütün hayatı boyunca seni öldürmek için yetiştirildi.
Yani anlayacağın ya sen ya o.""Ne demek beni öldürmek için yetiştirildi?"
"Senin onu öldürüceğini düşünükleri için, hayatı boyunca sana karşı büyüdü. Onun avantajı var. Kimdir nedir kimse bilmiyor. Senin en büyük dezavantajın... her şeyini, her bir şeyini herkes biliyor."
Kafası karışıktı sasuke'nin. Böyle bir işe nasıl girmişti, anlayamıyordu.
"Sasuke baban seni buraya gönderdi çünkü... çünkü ben o kıza nasıl ulaşabileceğimizi biliyorum.
Ama o kızı öldürmeden bh işin içinden çık. Biliyorum, tüm bu olanlar çok fazla, ama başka yolu yok. Ya babanın köpeği olarak kalırsın. Ya da adam akıllı bir polis olup adalet için savaşırsın.
Harunoların torununu bulup her şeyi öğreneceksin. O kız ile yakınlaşacaksın. Babanın en büyük düşmanı ile yakın olacaksın.Sasuke son cümlesine sırıttı.
"Düşmanımın düşmanı dostumdur felsefesi yani.""Aynen öyle. Bunu başardıktan sonra o kızı da, babanı da yakalayacaksın, kız çok önemli bir yer alıyor bu plan içerisinde.
Kızı yem olarak kullanıp babanın dikkatini çekeceksin. Onda sonra hop pakeeet."...
*・。゚✩.*・。゚✮*ੈ✩‧₊˚⁺˚⋆。°✩₊˚✮⁺˚⋆。°✩₊⁺˚⋆。 ✮ °✩₊˖⁺‧₊˚ ✮ ˚₊‧⁺˖ ✩°。⋆⸜ ✮⁺˚⋆。˚⁺⁺˚* ✮⁺˚⋆。°✩₊ ✮*ੈ✩‧₊˚⁺˚⋆。°✩₊˚
✮⁺˚⋆。°✩₊⁺˚⋆。 ✮ °✩₊˖⁺‧₊˚ ✮ ˚₊‧⁺˖ ✩°。⋆⸜ ✮⁺˚⋆。˚⁺⁺˚* ✮⁺˚⋆。°✩₊ ✩.*・。゚✮*ੈ✩‧₊˚⁺˚⋆。°✩₊˚
✩.*・。゚✮*ੈ✩‧₊˚⁺˚⋆。°✩₊˚✮⁺˚⋆。°✩₊⁺˚⋆。 ✮ °✩₊˖⁺‧₊˚ ✮ ˚₊‧⁺˖
✩°。⋆⸜ ✮⁺˚⋆。˚⁺⁺˚* ✮⁺˚⋆。°✩₊
✮⁺˚⋆。°✩₊⁺˚⋆。 ✮ °✩₊˖⁺‧₊˚ ✮ ˚₊‧⁺˖
✩°。⋆⸜ ✮⁺˚⋆。˚⁺⁺˚* ✮⁺˚⋆。°✩₊ ✮⁺˚˚⁺⁺˚* ✮⁺˚⋆。°✩₊Sasuke duyduklarına inanamıyordu. Babası olacak adam nasıl böyle iğrenç bir insan olabilirdi. Sırf Egosu yüzünden bir çoçuğunu annesiz bırakıp, bir çoçuğunu, karısı ile birlikte ölüme terketmişti.
İğrenç bir herifti.
Madara ile çalışıcaktı. Planları ne kadar zor ve imkansıza yakın olsa bile, yapacaktı.
Kendisi için. Artık kimse ve hiç bir şey umrunda değildi. Ama en büyük sıkıntı kızı nasıl bulacakları'idı⋆。°✩˗ˏˋ ★ ˎˊ˗✩°。⋆
*̩̩̥͙˚̩̥̩̥*̩̩͙┊┊────────────┊┊*̩̩͙˚̩̥̩̥*̩̩̥͙
⋆。°✩˗ˏˋ ★ ˎˊ˗✩°。⋆
Sasuke Amcasının verdiği, yeni telefonunu şarja taktı, şarjı dolduktan sonra sim kartını taktı.
Naruto'yu arayacaktı. Telefon numarasını tuşladı ve aradı...Naruto ikinci aramasında açtı.
"LAN ALMIYORUM BALINIZI ARAMAYIN ARTIK LÜTFEN AMK"
"Lan salak ne balı"
"BAL DIYORUM BA- sasuke?!"
„benim"
"ULAN SASUKE ŞEREFSİZ HERİF KAÇ KEZ ARADIM NE AÇMIYON"
"LAN SALAK! BEN İSTEDİĞİM İÇİN AÇMIYORUM SANKI"
"Anlamadım"
"Şaşırmadım."
"NeH"
"Japonyadayım amk."
"Ha iyi- NE!?"
"Harbi, şutladılar beni amk."
"Hassiktir... ne yapacağız lan şimdi."
"Beni siktiler, san noluyormuş amk."
"Olum saçmalama lan ben şimdi hava atamayacağım kimseye, sasuke uchiha benim arkadaşım diye."
"..ne?"
"Şaka kanka, gül diye."
"Ulan naruto, senden adam olmaz. Kapat telefonu beyinsiz."
"LAN DUR DUR TAMAM"
"Aptal gibi davranmayı kes.
"Ee nerde yaşıyorsun?"
"Kyoto"
"Ziyarete gelim mi haftaya? Okul tatili var ya."
İşte. İstediği buydu Sasukenin."İyi gel bakalım. Sana adresimi atarım kaydet beni."
....
Sasuke her ne kadar naruto'yu özlese bile, onu japonya'ya çağırma sebebi bu değildi. Planı için lazımdı.
Çünkü Naruto hakkında bilmediği bir şey vardı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Police in the Mafia
FanfictionBencil olmak bu mu... veya sadece kendini kurtarmak mı benim yaptığım..