Sasuke pov:
Naruto'yu havaalanından almaya gidiyordum. Amcam benim için bir limuzin göndermişti. Şöföre hangi havaalanına gideceğimizi söyledikten sonra aramızdaki camı kapattım. Naruto biz gelene kadar inecekti uçağı. Naruto'yu pis işlerime alet ettiğim için kendimden nefret ediyordum. Ama babam olacak herifi hapse atacağım, bunu yapacağım.
İki saatlik yolun sonuna gelmiştim. Naruto'yu bekledim, yaklaşık 1 buçuk saat sonrada gelmediğinde sinirden gidicektim ki, kapıdan çıktığını gördüm. Bekletilmeyi sevmezdim.
"Naruto!" Mal mal etrafa bakarken beni görmesi için adını bağırdım. Sonunda fark edip yanıma geldi.
"Sasuke! Nasılsıln, naptın. Çok özledim lan seni" elini tokalaşmaya uzattı. Elimi verirken gülümsemesine karşılık sırıttım.
"İyi. Hadi gidelim artık, zaten beklettin.
"Ya amına koyayım, ben gayet saatinde çıktım.Orospu çocukları bavulumu uçakta unutmuş. Onlarla uğraştım. Gerizekalılar. Şikayet ediceğim, görsünler." Naruto sinir küpüne dönmüştü.
"Japonya gibi bir yerde bu nasıl olur naruto?" Diye sordum alay ile.
"Ya siktir git, ne bileyim ben. Gidelim demiyor muydun, ee ne bekliyorsun, hadi.
˚ ✦ . . ˚ . • . ✦ ˚. ★. ⋆. . ˚ * ✦ . . ✦ ˚ ˚ .˚ • . . ˚ . ✦ •
˚ ✦ . . ˚ . ˚ ✦ . . ˚ . • . ✦ ˚. ★. ⋆. . ˚ * ✦ . . ✦ ˚ ˚ .˚ • . . ˚ . ✦ •˚ ✦ . . ˚ . ✦ ˚ ★ ⋆
. ˚ * ✦ . . ✦ ˚ ˚ .˚ • ✦ ˚ ★ ⋆
. ˚ * ✦ . . ✦ ˚ ˚ .˚ •
Evime varmıştık. Naruto'nun eşyalarını eve taşıdıktan sonra salona geçtik.
"Evin iyiymiş lan. Babişkon nasıl müsade ediyor böyle lüks yaşamana anlamış değilim.
"Haberi olmadığındamdır" gözlerimi devirerek cevap verdim.
"Ha gayet mantıklı bu bak."
"Nargile içer misin?"
Getir lan piç. Var da niye demiyorsun."
"Bekle"
Nargileyi temizlemeye gittim. Sonra Naruto için en kötü olan tüttünü seçtim, iyisini kendime bırakmam lazımdı. Alt kısmına suyu koyduktan sonra kömürleri koydum. Kömürlerin ısınmasını bekleyiyprduk şimdi de
"Bi sekiz, dokuz dakika bekle kömürlerin ısınması, arada döndür çabuk ısınsın."
"Sen nereye?" Diye sordu naruto.
"Kendimimkini hazırlayacağım"
"Lan iki tane mi var"
"Üç."
Kafasını onaylar şeklinde hareket ettirdi naruto. "İyimiş"
Kendiminkini hazırladıktan sonra narutonun yanına gittim.
"Bu ne olum, bok gibi amına koyayım, tadı yanık gibi."
"Lan gerizekalı kömürlerini dışına doğru koy, tabii yanar."
"Haaa." Naruto kömürleri dışına doğru koydu. "Sasuke, ver seninkini deneyim"
"Olmaz bunda ağızlık yok. Senin pis ağzın değmesin."
"Lan versene piç."
"Al."
"Lan orospu çocuğu bana niye bundan yapmadın."
"Seninki benimkinden pahalı gerzek."
"Haa gerçek mi ney ile bu?"
"Bilmiyorum değişik bir şeydi."
Naruto bana iğneleyici bakışlar atarken ben nargilemi içiyordum.
"Neyse."
"Naruto, senin şu kuzenin var ya karin, numarasını versene."
"Hayırdır oğlum, buraya geldin, baba baskısı yok diye ilk iş karı kıza mı bulaşıcan."
"Sana ne, ver gitsin, ne yapacaksın, ne yapacağımı."
"Sen nerden biliyorsun karinin japonyada oluduğunu?" Naruto bana sorgulayan bakışlar attı.
Ona tabii madaranın araştırıp, polis olduğunu ve bana her bilgiyi verdiğini söyleyemezdim.
Sinirli bir yüz ifadesi takınıp, cevap verdim.
"Lan gerizekalı sen resmini göstermiştin ya!"
"Ne zaman lan. O zaman söyle bakalım, buraya geldiğinde bile onu hatırlayacak kadar ne etkiledi seni?"
"Ne?"
"Tamam vereceğim, önce söyle, karin nasıl gözüküyor?"
... ha işte yolun soluna geldin sasuke, ne sallayacağım şimdi ben.
"Tam hatırlamıyorum ama baya güzeldi."
Naruto alaylı bir yüz ifadesi takınıp, kulağıma yaklaşıp sırıttı. Kaşlarını aşağı yukaarı harekett ettirdi. Ona garipser bakışlar atarken, fısıldadı.
"Yoksa çok mu etkilendin, kontrolü mü kaybettin?
"Lan siktir gir, yavşağa bak. Amına kpduğumun çocuğu."
"Aman iyi be."
...
"Nargileyi içmiyorsan temizle."
"Öff sonra yaparım."
"Kalk, seni sokağa atarım yoksa."
"Ay iyi be!" Narruto birşeyler mırıldanırken nargileyi temizlemeye başlamıştı.
...
~akşam~
"Lan Sasuke, yatağımı hazırla."
"Koltukta yat öyle, yorgana gerek yok."
"Lan kalk, hadi" ayağı ile kıçımı dürtüyordu.
"Lan dur! Bekle getiriyorum."
...
"Al." Sasuke eşyaları narutonun üzerine fırlattı.
"Lan!"
Akendin yap bunları, yoksa böylede yatabilirsin tabii, keyfin bilir, ben çıkıyorum, hadi yat zıbar.
"Öf siktir git o zaman, hayvan herif. Misafirim ben, misafir!".
Nah işareti gösterip merdivenlerden yukarı çıktım...
....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Police in the Mafia
FanfictionBencil olmak bu mu... veya sadece kendini kurtarmak mı benim yaptığım..