Saat 8.00'da kalktım elimi yüzümü yıkayıp üstümü giydim kahvaltı etmeden hızlı adımlar ile evden çıktım. Sabah kahvaltı etmeyi sevmiyorum o yüzden yemek yemedim. İşe geldiğimde önlüğümü giyerek kasaya geçtim.
Anlaşıldığı kadarıyla markette çalışıyorum. Ben kendi kendime konuşurken bir müşteri geldi.
"Hoş geldiniz"
Minhoyu m olarak yazacağım.
M:hmm
Uff ne kaba insan bir teşekkür eder. Neyse
Kasadan adamın aldıklarını geçirdim ve yüzüne bakarak fiyatı söyledim
H:4000 won
(Salladım bu arada)
Adam siyah şapka ve siyah maske heryeri siyah ne bu sanki birini kaçıracak.
Adam parayı vererek
M:üstü kalsınDiyip çıktı uf ne kaba biri bu. Neyse
saat akşam 10 olduğunda önlüğümü çıkartım patronun yanına gittim.Kapıyı tıklattım he içerden "gir"komutunu aldığım zaman içeri girip kapıyı kapattım
H:efendim şey evde eksiklikler varda mağaşımı almaya gelmiştim
Patron:al kızım iyi akşamlar
H:teşekkür ederim
Yarın dışarı çıkarak eve adımladı yarın hafta sonu olduğu için eşyaları yarın alacaktı. Eve gittiğinde odasına adımladı kendine kıyavet seçerek banyoya girdi.Pijama bu.
Üstünü giyerek kendini yatağa attı sabahtan beri tekbir lokma yememişti sadece şu ve biraz kıraker yemişti.
Mutfağa giderek dolapları karıştırdı kendine bir ramen yaparak salona adımladı. İzlediği filmin devamına bakmaya başladı.
Ramen bittiğinde filmi durdurdu. Elindeki tabağı yıkıyarak yerine koydu. Patlamış mısır yapıp salona gitti.hem film izliyor hemde mısır yiyordu.
Mısır bittiğinde saate baktı saat 00.00
Olmuştu kaseyi yıkadıktan sonra odasına adımladı.Kendini katağa atarak uyudu. Sabah saat 13.00 da kalktı günlük rutinini hallederek üstünü giymek için kıyafet seçmeye çalışıyor du sonunda karar vermişti.
Bunu giydi saç şeklide aynı ama biraz daha üzün.
Cüzdanını alarak markete adımladı ihtiyaçlarını alarak eve adımladı eşyaları yerleştirdikten sonra yürüyüşe çıktı.
Arkasında biri onu takip ediyordu. Bunu fark etmişti.
Koluna kelebek eli fark ettiğinde önce davranıp kendisine gelen eli ters çevirdi
Gördüğü kişi ile ağzından sadece şu çıkmıştı.
H: ama sen...
Umarım beğenmişsinizdir 2.bölüm en kısa sürede gelir merak etmeyin okuduğunuz için teşekkür ederim 💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya tarafından kaçırılırsın
Fanfictionseni beğenen ünlü mafya seni kaçırır {tamamlandı}