Bu bölümde harin ın evden neden gittiğini anlatacağım.
~Yazardan~
Harin yeji öldükten sonra hayata küsmüştü.
Sürekli dövüş öğreniyordu. Bütün erkeklere iğrenerek bakıyordu.
Harin 17 yaşına gelene kadar bir sürü acı çekmişti.
Sürekli ailesi ile kavga ediyordu. Babası ile tartışırken bile aklına o adam geliyordu.
Onun için artık herkes ona benziyordu. Babası harini sürekli cezalandırırdı.
İster suçlu olsun ister olmasın her zaman o buz gibi odada kalmak zorunda kalırdı.
Annesi ne yapardı peki hiçbirşey kızı acı çekerken o sadece öylece bakardı.
Ama artık kızın evden kaçmak için hazırlıkları bitmişti 17 yaşında olması umrunda değildi.
Evden çıkmadan önce belli bir miktar para alıp evden kaçtı.
O gün onun kurtulduğu gün olmuştu. En mutlu günü.
Kore'ye kaçacaktı annesi yüzünden Avustralya'da yaşıyorlardı.
Babası koreli olduğu için Kore'de zorluk çekmeyecekti.
Yada öyle düşünüyordu. Acaba fazlamı ileri gitti bunları yaşamak için ne yapmıştı.
Ölmeyi yaşamaya tercih eder hale gelmişti.
Dünyaya sevinç saçan kız gitmiş yerine geçmişin bıraktığı yorgunluklar ve acılar içerisinde biri gelmişti.
Bazen hiç doğmamış olmak istiyordu. Evden hızlı adımlar ile çıkmıştı.
Biletleri ile hava limanına gitmişti. Sonunda kürtülmüştü yeji den sonra onu ayakta tutan kişi minji olmuştu.
Soluk tenine en azında bir kere bile göz yaşı inmemişti.
Bazen veda etmek ister insan ama yapamaz beceremez.
Bazılarının aksine o güçlü durmuştu.
Çantasınıda alarak bir otele gelmişti.Böylece Kore hayatı başlamıştı. Kendi düzenini kürması 1yılını almıştı.
Sonra olaylar buralara kadar gelmişti.
Birkere bire olsa sevildiğini bilmek istiyordu veya hissetmek.Ama olmadı hissedemedi kimse hissettirmedi.
Bu kadar önemsiz olduğunu gün ışığını kaybettikten sonra hissetti.
Her seferinde aklına o masum güzel geliyordu.
Ağlamak haykırmak istiyordu ama olmuyordu.
Söz vermişti sözünden geri dönemezdi bunu yapamazdı.
Birgün oda yeji ye kavuşacaktı buna inanıyordu.
Şimdiye kadar oyunlar kavuşmak için bir sürü şey yapmıştı.
Ama sonuç başarısız. Yıllar sonra onu karşısında canlı bir şekilde görmek başta hayalmiş gibi gelmişti.
Hızla gün ışığına sarılmıştı sonunda ay ve güneş kavuşmuştu karanlık yerine aydınlık kaplamıştı heryeri.
Hüzün yerine mutluluk vardı yüzünde. Acı içinde ağlamak yerine sevinç içinde ağlıyordu.
Hasret bitmişti özlem bitmişti. O güzel tebessümü ile karşısında sapa sağlam dürüyordu.
Peki nasıl kürtülmüştü. O ölmemişmiydi herşey yalan mıydı bu sorulardan ayrılıp.
Yeji ye baktı ve kafasını kemiren soruyu sordu.
H:nasıl kurtuldun sen ölmemiş miydin
Y:anlatacağım iyi dinle.
O gün ameliyattan sonra uyanmıştım ve ailem sen acı çekmen için benim öldüğümü söyletmişler.
Ve beni Kore'ye yolladılar. Burda kaldığım süreçte ailemin beni ünütmasını sağladım.
Ve seni bulmak için Avusturalya ya geldim ama senin Kore'de olduğunu öğrendim.
Hızla Kore'ye giderken nerde olabileceğini düşündüm ve küçükken hayalin olan yerde olabileceğin geldi aklıma.
Ve Seul'e geldim ardından gelmek istediğin yerleri gezdim ama seni bulamayınca kameralara baktım.
Sonra sen kaçırdıklarını gördüm bir süre sonra seni buraya getirince seni korumak istedim.
Tam içeri girecekken beni eunwoo denecek adam beni içeri almadan önce kim olduğunu sordu.
herşeyi anlatmak zorunda kaldığımda herşeyi anlattım onunda işine geldi tabii.
Sonrasını zaten biliyorsun sen. Birde birşey soracağım.
H:dinliyorum.
Y:bunlar kim
H: ..........
Y:NE!?
----------------------------------------------------------
evettt yine bir bölümün sonuna geldik umarın beğenmişsinizdir akşam akşam ilham perileri geldi. Umarım beğenmişsinizdir oylamayı unutmayın ve iyi geceler. ❤💜💕😘🥰😍💋💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafya tarafından kaçırılırsın
Fanficseni beğenen ünlü mafya seni kaçırır {tamamlandı}