final

129 19 64
                                    

Hatırlatma

H:AH! sende kimsin be

x:ben....

Hatırlatma bitti.

x:ben senin çocukluk arkadaşın ama aşkını red ettiğin çocuk

H:soobin?

So:evet soobin o kalbini kırdığın soobin.

Flas bech

So:harin bir bakar mısın

H:ne?

So:harin uzun zamandır içimde tutuyordum ama artık tutamıyorum aşkından yanıp tutuşuyorum.

Kalbimin karısı olur musun

H:kimsenin kalbine ihtiyacım yok soobin kendi acım bana yeter gök yüzünün dahada kararmasına gerek yok son yıldızlarımda kaybolsun istemiyorum.

So:ama hari-

H:aması yok. Kalbimi dahada siyaha boyamak istemiyorum.

The end

So:o gün ne kadar üzüldüm biliyor müsün

H:çünkü kimse benim güneşim olacak güç yoktu.

So:ama olmuş ONU BENDEN DAHA Mİ SEVDİN HA

H:EVET SENDEN ÇOK SEVDİM AMA BEN SENİ HİÇ SEVMEDİM O BENİM GÖK YÜZÜME YILDIZLAR ÇİZDİ.

BENİ BU BATAKLIKTAN ÇEKİP KURTARDI. SEN SEN BENİ BATAKLIĞA DAHA ÇOK SÜRÜKLEDİN.

KALBİMİN SON PARÇALARINIDA KIRDIN.

SON KIRMIZI PARÇAYIDA SİYAHA BOYADIN.

So:BANA DAHA FAZLA ŞANS VERECEKSİN SEN SADECE BENİM OLACAKSIN SADECE BENİM İLE PARLAYACAKSIN.

H:AMA BEN SENİN İLE DAHADA KARARIYORUM DAHADA KÖTÜ OLUYORUM

BEDENİM DAHA FAZLA ZEHİRLENİYOR. VE SEN BU ZEHRİ DAHA FAZLA YAYIYORSUN.

SEN HAYATIMDA LANETLİ BİR SİYAH KEDİSİN

So:EHH! KES BE SEN BENİMSİN BUNU ANLA LAN YANA BENİMSİN YADA KARANLIK GÖKYÜZÜNÜN.

So:korumalar karşı odaya gidin ve onların başında durun.

Bizde o sırada biraz eğlenelim.cımbız

~Yazardan~

Eline aldığı cımbızı kızın parmaklarına götürdü.

Ve teker teker söktü sonra ise kanı koklayıp içine çekti.

H:ahh!

M:HARİN HARİN DAYAN GÜZELİM LÜTFEN DAYAN YAPMA BANA BUNU

H:yapıcam sevgilim senin için dayanacağım.

So:matkap.

Matkapı harinin eline bastırdı etrafa sıçrayan kan adeta bir gölete dönüşmüştü.

H:s-sevgilim gökyüzü k-kararıyor ar-rtık yağmur yağıyor hemde hiç durmayacak gibi.

Yıkdızlar teker teker kayboluyor. Prensine kavuşamadan prenses kayboluyor.

Bu sever gerçek aşk kaybetti sanırım.

M:hayır HAYIR HARİN YAPMA NOLUR DAYAN BIRAKMA BENİ

H:Afetfet beni prensim prenses ayak kabısını geride bırakıp birdaha dönmeyerek gidiyor.

Sonsuza kadar. Zehir zehrim yayılıyor. Prenses tacını takamadan gidiyor.

Hemde temelli.

M:harin lütfen yapma prensini ışıksız bırakma beni karanlığa hapsetme. Beni bu boşluğa atma yapma bunu bana.

H:yapacak birşey yok sevgilim sadece acı ile sevgilinin ölümünü izleyeceksin.

Sadece uzayın sonsuz olmadığını göreceksin ve bu uzayda sürüklenip gittiğimi göreceksin.

Yıldızlarımı sadece senin için ışıldamasına izin verdim

M:ama aşıklar hep kavuşurmuş biliyor musun

H:evet ben seni asla bırakmam seni cennette izliyor olacağım.

~Yazardan~

Gelen ateş sesi ile iki aşık gözlerini bu acımasız dünya ya kapatmıştı.

Onlar birbirlerini bırakmadılar ikiside beraber ölmüştü.

Yani gökyüzü yıldızsıs kalmadı. Prenses ayakkabısını aldı ve prensine kavuştu ama ölü olarak...

**************************************

Evettt final nasıl olmuş umarım beğenirsiniz ve bu hafta hyunjin fıcı yazacağım.

MeralGulgec evlenemeden olmadı sanki. Neyse okuduğunuz için teşekkür ederim😘💕

 Neyse okuduğunuz için teşekkür ederim😘💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
mafya tarafından kaçırılırsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin