Jungkookie'den
Sabah uyanmıştım, kahvaltı yapmak için aşağıya indiğimde babamın telefonla konuştuğunu gördüm konuşurken gülüyordu. BİR DAKİKA NE? GÜLÜYOR MUYDU?? gerçekten saçmalık Babamı hep somurturken görüyordum... Babam aslında beni hiç sevmez her küçük hatamda beni döverdi ama artik alışmıştım eskisi gibi çok canım acımıyordu sadece daha az acıyordu bunları düşünürken omzuma dokunulmasiyla kendime geldim annem derin düşüncelere daldigimi görünce masaya geçmem icin omzuma dokunmuştu ve hemen masaya oturmustum. Babam ise telefon konuşmasını bitirip masaya oturduğunda gülücükler saçıyordu bana bakarak "jungkook sayende zengin oldum" demişti.İlk başta anlamadım ve ona anlamadigimi anlatmak için bir bakış attım o ise bunu anlamış ve "EVLENİYOSUN JUNGKOOK!" Demisti cok şaşkındım evlenerek nasıl onu zengin yapabilirim ki?? Ben bunları düşünürken babam anlatmaya başladı "geçen gün görüşmek üzere Bir şirkete gittim şirketin sahibi bana oğlundan bahsetti bedne ona senden bahsettim oda hızlı davranıp bana oğlunun evlenme yaşının geldiğini egerki seninle onun oğlunu evlendirirsek şirketin yarı hissesinin benim olacağını söyledi" ben ise "Baba istemiyorum" o ise "hayır isteyeceksiniz istemediğinde ne olacağını görmek istemezsin" dedi bu korkutucuydu çünkü en son ona karşı geldiğimde kolumu kırmıştı onu hatırladıkça gözüm doluyo çok acı vericiydi... Bu yüzden kabul etmek zorundaydım Babam " bugün şirkete gidicem ve benimle gelecekdin beraber Taehyungla tanisalim" dedi Taehyung'da KİMDİ? Yoksa o adamın oğlu o muydu? Neyseki onu dinlerken kahvaltımı yapmis ve odama kalmıştım babam ise arkamdan "çabuk hazırlan simdi çıkacaz geldiğimde hazir olmazsan diğer kolunuda kırarım tamam mı?!"
Onu duymuştum ama cevap vermeden odama çıkmıştım dolabimdan bir sweetshirt birde bol bir pantalon alıp giymeye başlamıştım giydikten sonra yatağa yatıp telefona bakmaya başladım Instagram'da dolaşıyordum, onu da gizli kullanıyordum babam kızmasın diye... Neyse bir süre dolaştıktan sonra odama babam girdi ve kafasiyla gidiyoruz dermiscesine disariyi gösterdi bende onun önünden yuruyerek dışarı çıktım ve arabaya bindim babamda arabaya bindiğinde yürümeye başladık ben dışarıyı seyrediyordum babam ise arabayı çok hızlı sürüyordu bu yüzden erken varmıştık şirket gercekten büyüktü... Meraklanip iceri girmiştim gercekten büyüktü babamla asansöre bindigimizde son kata çıkmıştık babamla yanimizda sektereterde vardı sektereter kapıyı çalıp iceri girmişti bizde arkasından girmiştik oda çok güzeldi sanki kraliyet dairesi gibiydi bir kaç saat babamla taehyung bey konuşmuştu taehyung evlenmek istemediğini babam ise evlenmek zorunda olduklarını benim çok istediğimi söylüyordu oysaki ben istemiyordum. ben çok cocuksuydum bu yüzden cogu kişi beni deli zannediyordu aslında şikayetçi degilim çünkü babamda deli olduğumu zannediyo😅 bu yüzden beni fazla dövmüyor !! Neyse buraları geçelim eve gelmiştik ve ben taehyung'un numarasını almıştım. Evlenmek istemesemde o cok yakışıklıydı görür görmez tutulmuştum ama k bana nefretle bakıyordu neyse ben bugün ona mesaj atacaktım! Ama önce yemek yemek gerekiyordu🙃~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selam bebeklerrrr bu ilk hikayem çok karışık ve birazda yazım yanlışı olabilir neyseeeeeeeee ben biraz daha fikir arayip yeni bölüm atıcamSizi seviyorum
Möö🐄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİNGO!
RandomZorla evlendirilmek zorunda kalan jungkook'un özgürlüğü için Taehyung'a sığınması ama taehyung'un ona it gibi davranması...