Off saat geç olmuş alt tarafı bir kaç saat kestircektim saat 00:30 olmuş amk.Hemen telefonu aldım Hyunjin +20 mesaj atmıştı.
Felix
Ah pardon uyuyordumHyunjin
Sorun değil
Hadi tekrar uyuFelix
Ya ama hiç uykum yokHyunjin
Hadi iyi iyi gecelerFelix
Yaa
*GörüldüYarım saat telefona baktıktan sonra bastıran uyku ile gözlerimi kapattığım an uyuyakaldım.
07:30
Hemen kalkıp okula hazırlandım. Okuldan şirkete geçecektir. Şirkete gitmek yaklaşık 1 saat falan sürüyordu, yani eve gece 12 gibi gelecektim. Okul için otobüsü beklerken İnstagram'da bir haber gördüm bu gecede 3 kişi ölmüştü. Ölüler gittikçe artıyordu. Neydi bu böyle bir seri katil mi öldürüyordu bu insanları ya da bir ölümcül hastalık falan mıydı. Ya sırada ki kişi bensem belki bu gün son günüm. Düşünürken otobüs gelmişti bile.
Okula geldiğim de kimse yoktu. Sanırım ilk gelen bendim, kafamı sıraya koyup dersin başlamasını bekledim. Beklerken telefondan bildirim geldi.
Hyunjin
Günaydın LixFelix
GünaydınHyunjin
Üniversitede misin?Felix
Evet senHyunjin
Bende ama birazdan uyuyacağımFelix
İyi uykular
*Bir mesajınız beğenildiAcaba bende mi uyusam dün 1 de uyudum çok uykum var.
3 saat sonra
Oha 3 saat boyunca uyumuşum. Hemen telefonu alıp gruba yazdım.
Felix
Selamın aleykümHanhan
AsFelix
Kendimi mi?Hanhan
Tövbe de haşa ramazan ayındayızMinion
Aslında asabilir
Neyse Han bugün taşınıyoruzFelix
Ya bak ramazan ayında ağzımı bozdurma benim
Bir saniye son dediğin doğru muMinmin
He bizim sokağa taşınıyonuzFelix
Ne zaman
Nerede
Nasıl
KiminleMinion
3N 1K aq
Bugün akşama kadar hazır lanFelix
Tamam ben okuldan gidiyorum o zaman bbMinion
GörüşmeyizFelix
AminOkuldan çıkmıştım daha otobüsün gelmesine 40 dk falan vardı. Eve yürüyerek gitmek daha kısaydı. Eve giderken şirketten izin aldım sadece bu günlük. Acaba Hyunjin uyuyor muydu? Yazsam rahatsız olur mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sanguineous/ Hyunlix♡
VampireÜnlü şarkıcı Lee Felix Yongbok Instagram'da şans eseri tanıştığı adamın vampir olduğunu nerden bilebilirdi ki... Bazı bölümlerde +18 içerikler var rahatsız olanlar için bölüm başına uyarı koyucam .................... Yan Çiftler •Minsung-Minho Jıs...