~5

7 2 0
                                    

Aradan 3 gün geçmişti. Hyunjin 3 gündür benle hiçbir şekilde konuşmuyordu. Yüzüme bile bakmıyordu. Özlemiştim onunla konuşmayı. Tuvalete gittiğimde o kaslı adam ve Hyunjin'i gördüm. O adamın ismi Changbin'di sanırım. Hyunjin beni görünce sınıfa doğru gitti. Changbin özür diliyerek "Hyunjin'in annesi yakın zamanda öldü ondan soğuk davranıyo bir kaç gün daha yaklaşma istersen" diyerek tuvaletten çıktı. Ders başlamıştı duvara yaslanarak yere oturdum aklıma 3 sene önce ölen annem gelmişti.

Flashback

16 yaşındaki çocuk annesiyle marketten dönüyordu küçüklüğünden beri çok istediği oyuncak arabayı almıştı. Mutlu bir şekilde eve gidiyolardı. Arkalarından gelen siyah araba onlara çarpınca takla atmıştı araba. Çocuk zar zor çıkmıştı arabadan annesini çıkarmaya çalışıyordu. Annesi " Beni bırak sen yaşamalısın Felix git hadi seni seviyorum"dedi. Felix biraz uzaktaki çimlere oturup ambulansı aradı. Ambulansın gelmesini beklerken gelen patlama sesi ile kulaklarını kapamıştı çocuk. Arabaları patlamıştı. Yanlarındaki 2 adamın konuşmasını duymuştu.

"SAM SEN NAPTIN"

"BİLEREK YAPMADIM CHAN"

"GİT ŞU ÇOCUKTAN ÖZÜR DİLE SONRA GEL BAŞIMIZ BELAYA GİRMESİN"

"TAMAM BE"

Siyah saçlı adam çocuğun yanına gidip kulağına " Özür dilerim bilerek yapmak istememiştim"diye fısıldadı. Çocuk ağlıyordu, oturduğu yerden kalkıp başka bir yere geçti uzak durmak istiyordu o adamdan. Ama arabasını orda unutmuştu siyah saçlı adam arabayı alıp arkadaşının yanına doğru yürüdü.

Flashback end

Felix yarım saattir yoktu. Normalde hep derslere gelir bu kadar geç kalmazdı. Hızlıca sınıftan çıkıp tuvalete gittim. Tuvalete girdiğimde Felix'in yere oturmuş ağlıyorken buldum. Kapıyı kilitleyip yanına yaklaştım. Kafasını kaldırıp bana baktı.

"ANNEMİ SEN ÖLDÜRDÜN SAM. "

"Ne?"

"NEDEN HAYATIMI MAHVETTİN. "

"Felix bağırma lütfen"

"Neden ne istedin annemden benden"

"Bilerek yapmadım"

Ayağa kalkmıştı omuzlarımdan vuruyordu. Cebimdeki arabayı çıkartıp Felix'e verdim. "Bunu orda unutmuştun. " Felix arabayı eline aldığında kendime çekip sarıldım. O da bana sarılıyordu. Bir yandan Felix'i motive edip bir yandan saçlarını okşuyordum. Ne kadar öyle kaldık bilmiyorum ama Felix kendini iyi hissedince kollarımın arasından ayrıldı.Biliyordum yaptığım yanlıştı ama kıyamıyordum. Aşık olamazdım bir insana aşık olmam mümkün değildi. "Nesin sen Hyunjin? "demişti sorgulayıcı bir ifadeyle.
" İlerde öğreniceksin Felix. " deyip tuvaletten çıktım.

------

Felix
Han ben 1-2 hafta okula gelemiycem

Hanji
Neden noldu

Felix
Cb için çalışıyorum vaktim yok

Hanji
Anladımm iyi çalışmalarr
*Bir mesaja ifade bıraktınız

-------

Felix bugün okula gelmemişti. Neden bir şey mi olmuştu. Han'ın yanına gidip sordum. "Özel durumları var ya şirketine ya da evine gidip sorabilirsin. ". Teneffüste okulun arka duvarından atlayıp. Arabaya bindim, beklemeden çalıştırıp evine doğru sürdüm. Eve vardığımda kapıyı yavaşça çaldım. Kapıyı Felix yerine başkası açmıştı. Sanki bu yüzü bir yerde görmüştüm, biraz daha adamın yüzüne bakarsam embesil gibi gözükecektim. "Kimsiniz diye sormuştu" mor saçlı adam. "Felix'in arkadaşı önemli birşey konuşcaktım da." Kapıdan çekilip Felix'in odasının olduğu yeri göstermişti. Kapıyı sessizce açık içeri girdim. Uyuyordu ama peri gibiydi. Ah neydi bu cennetten düşmüş bir melek falan mı? Yanındaki sandalyeye oturduğum da kokusu o kadar güzel geliyordu ki bedeninde tek bir damla kan kalmayana kadar içmek istedim. Kendime engel olamıyordum, istemsizce boynuna doğru yaklaştım.

Kısa oldu ya neyse nerdeyse 2 ay olmuş yb atmayalı  özlemişim burayı. Söz bir daha ki bölüm 1000 kelime olcak😼

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

sanguineous/ Hyunlix♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin