Pazar günleri tatildi gene diğer tatiller gibi evde oturup telefona bakcaktım, aklıma İnstagram'dan gelen isteklere bakmak geldi. Telefondan Instagram'a girip isteklere baktımda amk yavşıyanlar olmuş "sikini yalarım" ne æmına. Bunlar dışında bir mesaj ilgimi çekti neden bilmiyorum ama o kişinin isteğini kabul etmek onla konuşmak istedim. İsteğini kabul etmiştim. İsmi sanırım Hwang Hyunjin'di,"selam" yazmış Hwang Hyunjin'e karşılık olarak selam kimsiniz yazdım amk kimsiniz nerden çıktı adam porno star işte postlarından ve takipçi sayısından belli.Neyse amk yazdım artık geride alamam.Tam Instagram'dan çıkıp telefonu kapatcağım sırada bildirim geldi Hwang'dan.İçimden anlık "hassiktir sıçtım amına koyim" demiş olabilirim.Hemen Dm'e girip mesaja baktım. "Ah pardon yanlışlıkla size yazmışım görmedim"yazmış.Off ben ne yazcam şimdi.
Lee Felix
Tamam bir daha olmasın o zamanHwang Hyunjin
Tanışabilir miyiz peki?Lee Felix
Postlarınıza ve takipçi sayınıza bakılırsa porno starsınız sanırımHwang Hyunjin
Lan beni stalkladın mı/
He aynen yarram porna starımLee Felix:
Hepte mi haklı çıkarım yaHwang Hyunjin
Neyse sonra görüşürüz işlerim varLee Felix
Umarım görüşmeyiz
*Bir mesajınız beğenildiAshh bu kimdi şimdi neden içimden ona yazmak "Hwang Hyunjin" diye mırıldandım. Hesabına girsem mi acaba? Yok ya girmeyim daha önemli işlerim var benim. Ya da bi bakıyım hesaba.2 dakika önce post atmış 1k beğeni almış.Oha ayna fotoğrafı atmış saçı ıslak üstü çıplak altında da şort var siktir çok yakışıklı.
"HASSİKTİR YANLIŞLIKLA BEĞENDİM"
-------
Postu daha yeni atmıştım 1K beğeni gelmişti.Bildirimlere bakarken Felix'in postu beğendiğini gördüm.
Hwang Hyunjin
Neden beğendinLee Felix
NeyiHwang Hyunjin
Attığım postuLee Felix
HASSİKTİR GÖRDÜN MÜ/
OFF/
ENGELLESEM Mİ ACABA/Hwang Hyunjin
Yazcan mı artıkLee Felix
Şeyy yanlışlıkla elim çarptı daHwang Hyunjin
Yazma bana uyuyacağımLee Felix
Bu saatte uyuyacaksın/
Amk saat daha öğlen 15:00/
İyi gecelerr
*Bir mesajı beğendinizTelefonu kapatıp yatağa yattım uyumaya çalışıyordum geceden beri hiç uyumamıştım ama o Lee Felix denen adam yüzünden uyuyamıyordum aklımdan çıkmıyordu.Christopher kapıyı çalmadan içeri girdi.Aptal bu huyundan nefret ediyorum."Ne var Chris"diye sordum sinirli çıkan sesimle. Chris sırıtarak "Kimi düşünüyorsun" diyip saçlarımı karıştırdı.Sinirle "Chris siktir git yoksa bana sikcem seni".Chris sırıtırak kapuyı kapatıp odadan çıktı. "Lee Felix... Kimsin sen" diyerek mırıldandım.
-------
"NE BAĞIRIYON OÇ SAĞIR OLDUM"
"YOK BİRŞEY"
Max abi kardeş ilişkisi biraz fazla bağırdım sanırım. Karnım acıkmıştı yemek yapmaya üşeniyorum.
"ABİ YEMEK YAP"
"DOLARDAN SÖYLE YA DA KENDİN YAP BEN BANYO YAPCAM"
Sikik gene herşeyi bana bıraktı.Oflayıp telefondan sipariş verdim. Hyunjin aktif değildi. Gerçekten uyuyomuydu yoksa bahane miydi?Neyse banane aq?
Telefona bakarken kapı çalmıştı. Minho sanki sağırım gibi(sağırda olabilirim) bağırdı."FELİX KAPI ÇALIYOR"
"SEN CİDDİ MİSİN"
Kapıyı açıp adama teşekkür edip yemeği aldım. İçeri geçip yemeye başaldığımda telefondan bildirim geldi.Belki Hyunjin yazmıştır diye baktım.
Hannie sizi otistikler grubuna ekledi
Hannie:
Selam otistik bebelerJungwon:
Selam ben gidiyorumSiz:
Selam ve görüşürüzHannie:
Gece evinizi basıcam lanPicMinyon:
TamamHannie:
Minho sikcem seniPicMinyon:
Tamam
*Herkes gördü
Picler/"ABİ GECE SESSİZ OLUN YARIN OKUL VAR UYUYACAĞIM"
"SİKTİR GİT FELİX"
Gülerek tuvalete ellerimi yıkamaya gittim kapı hâlâ kapalıydı. Amk yarım saattir banyoda bu.
"ABİ ÇIK ARTIK BEN GİRCEM"
"GİT YATAK ODASINDAKİNE GİR"
Of sikecem ama ya gıcık amk tuvalete gittim duş alcaktım telefondan şarkı açtım üstümü çıkartıp suya girdim. Hyunjin hala aklımdaydı acaba bir daha bana yazcak mıydı.Hyunjin çok yakışıklıydı. Hayır aşık değildim ya da aşık mıydım.
Abimin uyarısı ile 1 saat geçtiğini anladım. 1 saattir banyodaydım birazcık🤏 fazla olabilir. Bornozumu giyip çıktım banyodan. Minho "Sonunda çıktın banyodan biraz daha kalsaydın orda intihar ettiğini düşüncektim. " Cidden o kadar geçmiş miydi.Saçlarımı havlu ile biraz olsada kuruttum üstümü giyip yatağa yattım.
-------
Okuldayken yb atmayan da ne bilim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sanguineous/ Hyunlix♡
VampireÜnlü şarkıcı Lee Felix Yongbok Instagram'da şans eseri tanıştığı adamın vampir olduğunu nerden bilebilirdi ki... Bazı bölümlerde +18 içerikler var rahatsız olanlar için bölüm başına uyarı koyucam .................... Yan Çiftler •Minsung-Minho Jıs...