4

254 24 10
                                    

İyi okumalarr 💋

şuan okulda sıraya girmiş moruk müdürü bekliyorduk.her duyuru yaptığında herkesi böyle sıraya koyar ve söylerdi ben,hobi ve jimin aynı sınıftaydık Jin,yoongi ve namjoon da bizim bi üst sınıfımızdalardı önümdeki jiminin kulağına eğilip "biz neden bu pici bekliyoruz bir bilgin varmı jiminshii" dedim oda bana dönerek "maalesef tetem neden bizi sıraya koyduklarını bilmiyorum"jimin sözünü bitirdiği zaman bekledigimiz piç gelmişti.

"Merhaba arkadaşlar" dediğinde bir bize birde yoongilere bakıyordu.

"Şimdi sizlere söylemiştim arabamın hurdaya döndüğünü ve bunları yapanın kimler olduğunu da öğrendim" deyip bize baktı ardından sırıttı sefersiz "onlar kendilerini biliyor o yüzden hiç uğraşmadan herkes sınıfa girdikten sonra yanıma gelsinler"deyip gitti.

jimin anlamsızca bana bakıp "ne dedi bu şimdi" dedi bende kafamı sağa sola salladım bilmiyormuş gibi ondan sonra yoongiler yanımıza geldiklerinde bir birimize baktık biraz "ne yapacağız" dedim kendimi tutamadan "evinde kamera varmış piç" dedi sinirle yoongi "tamam yoongi sakin olalim" dedi jimin ve yoonginin yanına gidip koluna girdi "tek yapabileceğimiz şey o picin yanına gitmek" dedi namjoon "maalesef" dedi kısık sesle hoseok.

"Gidelim mi" dedi Jin hiçbirimiz ses çıkarmadık namjoon  dayanamayıp yürümeye başladı bizde arkasından gittik.

müdürün odasının yanına geldigimzde namjoon kapıyı hızlıca çaldi heppimiz içeri girdik ve kapıyı kapattık.

moruk hemen yanımıza gelip "sizi veletler sizi aklinizca bana ders mi vermeye çalışıyorsunuz ha sizin yaşınız kaç basınız kaç" deyip namjoona tokat attı"seni gördüm arabamın camını nasıl kırdığını gördüm" hepimiz hemen öne atladigimizda yoongi direk namjoonun önüne geçip bize de arkadaka kalın gibi hareketler yapıyordu elleriyle "bakın hoca falansiniz saygı duyuyoruz falan ama bir yere kadar hocaliginizi bilin" dedi.

yoongi kendinden emin bir şekilde moruk buna sinirlenmiş olacak ki hızlıca nefes verdi ve "sende mi tokat yemek istiyorsun" dedi elini kaldırdı ama yoongi buna izin vermeyip müdürün elini tuttu "bana tokat atarsanız sizi dogdugunuza pişman ederim" dedi yoongi sonra hemen elini sertçe bıraktı moruk hemen gülüp "pişman et bakalım nasıl pişman edeceksin"

"Sen" dedi müdür eliyle bani gostererek "arabamın farlarını parçaladığını gördüm" dedi sinirle bana gel işareti yapıp "gede seni de parcaladigin araba farları gibi yapayım" sık yaparsin piç gitmedim bir yere yerimde durdum

"Ona dokunursan belani sikerim" dedi hoseok müdür sinirlenip hemen bağırdı "çıkın odamdan bir daha görmeyeyim sizi bu okulda" dedi namjoon hemen "merak etme gidiyoruz" deyip çıktı bizde hemen arkasından gidip kapıyı sertçe kapattık

"Namjoon iyimisin" dedi Jin namjoon hemen kafasını başka tarafa çekip "iyiyim" dedi sessizce.

"Ben bu pici öldüreceğim" dedi yoongi "hayi yoongi bir şey yapmayacağız adam dua edin bizi şikayet etmedi ya şikayet etseydi o zaman ne bok yerdik" dedi namjoon hemen kafasını kaldırarak

"Namjoon haklı hadi eşyalarımızı alıp çıkalım burdan"dedi jimin heppimizde onun dedigini yapıp siniflarimiza çıkıp esyalaimiz aldık ardından aşağı indik ve okuldan çıktık son kez arkamıza bakıp "amk ne macera yaşadık bu okulda" dedi hoseok gülerek "evet hele o morugu cildirtmamiz" dedi Jin bu sefer heppimiz güldük "hadi gidelim"dedim hemen okuldan uzaklaştık...

-----

selammmmm nabersiniz

Aga be okuldan atıldılar be

aslında okuldan atılmaları iyi oldu daha çok kaos olsun heheheh

şimdi anlamışsınızdır namjoon ve jimin ailesi tek var onlar da onları bırakıp gittiler diğerlerinin de yok Taehyung ölen dedesinden kalan evde yaşıyor diğerleri ise kira ile kaiyorlar

NEYSEEE iyi okumalarrrrrr

bide bu fici komik olsun diye yapmıştım komik değil baya ciddi ciddi yürüyor fic djjenfjwjwkdjwkmd

519 kelime...

KİCK BOKS// TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin