İyi okumalarrrrr
8.bölüm
“Efendim Yugyeom” dedim telefonu kulağıma götürerek “nerdesin sen kaç saattir hepimiz seni bekliyoruz” “gelicem birazdan sabredin” deyip telefonu kapattım parka gelmiştim öylesine kafa dinlemek için ama taehyungu gördüğümde ağlıyordu onun yanına gideceğim sırada ise başka biri gelmiş elinden tutup onu götürmüştü.
Bunları düşünmeden parktan çıkıp arabama bindim ve eve doğru yol aldım Yugyeom’un neden beni bu kadar acil çağırdığını tahmin edebiliyordum aslında 3 ay önce babam benim artık büyüdüğümü ve evlenmem gerektiğini söylemişti ama ben kabul etmemiştim şimdi de bana birini bulmuş onla evleneceğimi söylüyordu asla evlenmeyecektim Tabiki
bu akşam da bize geleceklerdi evlilik hakkında konuşmak için sanırım gelmişlerdi Yugyeom’un beni böyle acil çağırmasına bakarsak.
Evin önüne geldigimde arabamı park edip indim kapının önüne geldiğim an kapı açıldı “nihayet nerdesin lan herkes seni bekliyor” dedi Yugyeom “geldim amına koyayım” deyip içeri geçtim Yugyeom’un da dediği gibi herkes içerdeydi içeri girdiğim an bana bakan kıza baktım “Ah hoş geldin” deyip başını önüne eğdi utanmışmıydı o ah çok salakça “hoş buldum ben odama gidip üstünü değiştirip geleceğim” deyip üst kata çıkacağım sırada babamın “hadi kızım sende kocanın yanına git ne lazımsa ver bizde burda konuşalım” dediğini duydum gözlerimi devirmeden edemedim.
kızın arkamdan geldiğini hissettiğimde daha hızlı yürüdüm ve odama girip kapıyı kapattım o da hemen kapıyı açıp içeri girdi “bir şey lazım mı?” Dedi “hayır çık” dedim ciddi bir tavırla “ama babanı duydun jungkook çıkarsam bu sefer sana kızacak ve herkesin içinde sana kızmasını istemiyorum” dedi.
ay çok düşünceli “bana kızacak jihyo sana degil çık şimdi” dedim daha sert bir tavırla bir de bu gece maçım vardı ve bunlara uğraşmak istemiyordum “ama biz seninle evlenece-“ “aklının ucundan bile geçirme ben senle evlenmeyeceğim” dedim “şimdi çık ve üstümü değiştirmeme izin ver” dedim o da bozulmuş yüzü ile aşağı indi bende bu sırada üstümü drğiştirdikten sonra aşağı indim.
Babama baktığımda bana ters ters baktı ardından “Ah peki aldığımız kararı çocuklar la da paylaşalım “ deyip boğazını temizledi ardından bana baktı “haftaya düğününüzü yapacağız” dediğinde ağzım şokla aralanmıştı.
daha yeni tanıştığım bir kız ile haftaya evlenmek cidden sünirimi bozuyordu.
“Ben bu evliliği kabul etmiyorum baba”diye bağırdım “sus sana önceden de söylemiştim bu evlilik olacak diye” “bende sana önceden söylemiştim bu evlilik olmayacak” dedim ve evden çıktım arabama binip bu gece dövüşeceğim binaya doğru yol aldım…
Bu bölüm biraz kısa oldu sanırım ama diğer bölümde kaoss varrr neyse baybay oy ve yorum yapmayı unutmayınnn..
💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİCK BOKS// TAEKOOK
FanfictionTaehyung kendini jungkookun spor salonuna yazdırdığında başladı herşey... semekook Uketae