İyi okumalarr
“j-jimin aşkım dedi Ya jeongguka”dedi Taehyung ağlarken “Taehyung sakinleş artık,jimin ben ve Namjoon bir yere kadar gidip geleceğiz” dediğimde kafasını tamam anlamında salladı bizde hemen evden çıktık.
“Namjoon kararımız belli kabul etmeyeceğiz” dedim “evet kabul etmeyeceğiz Tabiki” dedi o da o gece geldiğimiz barın önüne geldik aynı şeyi tekrarlamadan direk içeri girdik girdiğimiz anda adamı gördük ve hemen yanına gittik.
“merhaba” diyip gülümsedim Namjoon da aynı şekilde yaparak gülümsedi “merhaba gençler buyurun oturun” deyip önden giderek koltukta oturdu bacak bacak üstüne attı
“Namjoon jiminlere bir şey söylemeyeceğiz anlaşıldı mı” dedim mecbur kalıp kabul etmiştik onların bunu öğrenmelerini istemiyordum öğrenirlerse peşimize takılırlardı ve başlarını derde sokarlardı onların bu işlere alet olmalarını istemiyordum.
“Tabiki Yoongi bir şey söylemeyeceğim” dedi Namjoon’a güvenim sonsuzdu ne derse yapardı hiç yanlışı olmamıştı bana karşı “tamam Namjoon teşekurler” dedim “neden teşekur ediyorsun” dedi “yanımda olduğun için sen olmasaydın ne yapardım bilmiyorum” “salak salak konuşma Yoongi birlikte bu işe bulaştık biliyorsun” maalesef biliyordum.
Evin önüne geldiğimizde bir birimize baktık ardından kapıyı çaldım 3-4 saniye sonra jimin gelip kapıyı açmıştı “ahh hoş geldiniz çocuklar” dedi ve bana sarıldı ayy kalbimm
“Nerde kaldınız ya meraktan öldük” dedi arkada Hoseok konuşarak “ölmeyin işte geldik” dedi Namjoon “siz nereye gittiniz He” dedi Seokjin “bi izin verin de içeriye geçelim” dedim “Taehyung nerde” dedi Namjoon
“Biraz nefes almak istedi parka gitti” dedi jimin “neden tek bıraktınız onu” “her gün tek gidiyor Yoongi iyimisin acaba canım” dedi jimin “iyiyim iyiyim bende parka gideceğim siz geçin içeri” dedim ve ordan ayrıldım
parka doğru yol aldım park fazla uzak olmadığı için çabuk ulaştım banklara bakıp Taehyung aradım onu gördüğümde en sondaki banka oturmuş ağlıyordu hadi ama yine mi ağlıyordu bebeğim hemen yanına gittim ve oturdum ben gördüğünde daha çok ağlamaya başladı “hadi ama bebeğim ağlama artık” dedim ona sarılarak onun ağlaması daha da arttı “y-Yoongi unutamıyorum o anı” dedi ağlarken.
“Taehyung’um unutmalısın böyle yapma lütfen bende üzülüyorum” dedim ve gözlerini sildim “t-tamam ağlamayacağım” dedi sanmıyorum yine aglayacaktı ama şuan bir şey demeyecektim “afferin sana böyle akıllı ol ağlama bebeğim” dedim ve ayağa kalktım ardından alini tutarak onu da kaldırdım ve parktan çıktık.
Ama bizi sabahtan beri izleyen jeongguk’tan habersizdik…
Selammmm
ben geldim
bölümü nasıl buldunuz
çok karışık yaw
ben şahsen fazla beğenmedim
ilerliyor öyle işte
Neyse
Bay bay
🖤🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİCK BOKS// TAEKOOK
FanfictionTaehyung kendini jungkookun spor salonuna yazdırdığında başladı herşey... semekook Uketae