—проходь Бенні,—промовив Джеймс.
—якщо я більше не потрібна,то я піду,—промовила я.
—залишся Нессо,тобі також варто було б прийняти в цьому участь,—подивившись на Джеймса сказав Бонні.
я повернулася в крісло,в якому сиділа.
—не тяни Бонні,—грубо сказав Джеймс.
—до мене прийшов один лист..там було вказано, що клуб мають знести,—невпевнено промовив він.
—знести?,—перепитала я дивлячись на Бонні.мій погляд перейшов на Джеймса.він дивився на Бонні не зводячи погляду.
—хто хоче його знести?,—запитав він.
—Емануль,—після почутого Джеймс встав з крісла і підійшов до Бонні.
—як він посмів це зробити?!звідки в нього документи?
—не знаю Джеймс..я можу влаштувати вашу зустріч.
—я не збираюся з ним говорити.не знаю як ми викрутимся з цього лайна,але одне знаю точно,це те що він не посміє цього зробити.
—я тебе почув.
—можеш йти Бонні,—Джеймс повернувся до вікон і почав роздумувати.я збиралася вийти разом з Бонні,я подумала що йому потрібен час на роздуми.
—залишися Нессо,—але цей голос.. змусив залишитися поряд з ним.допомогти в цій ситуації.
коли Бонні вийшов,я підійшла до Джеймса і обняла його за спину.
—ти обов'язково щось придумаєш,я знаю.
—не думаю Нессо.думаю на цей раз я програв,клуб знесуть.
—навіть не думай такого казати!,—я підійшла до нього і встала навпроти нього.
—ти вирішиш цю ситуацію,а я допоможу тобі в цьому.ми разом розберемося у всьому,і клуб залишиться,його не знесуть.
Джеймс усміхнувся.
—чому ти смієшся?
—так забавно наглядати як ти намагаєшся мені допомогти,знаючи що нічого не вийде.
—вийде Джеймс, вийде.я допоможу тобі в цьому,і в тому контракті,що ти не зміг підписати,з ним я теж допоможу.
Джеймс опустив голову назад і усміхнувся.
—звідки ж ти така чудова взялась в моєму житті?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Поглинута в темряву
Romanceплейлист до історії: BISHOP BRIGGS-RIVER DOVE CAMERON-BOYFRIEND WHY DON'T U-FATHER LADY GAGA-HEAVY METAL LOVER