İsteği tam kabul ederken gadzilla abim odaya pat diye girdi.
-Ya şu kapıyı niye çalmadan giriyosun belki üstümü değiştiriyorum.
-Gel zıkkımlan ayrıca ışığın kapalı olduğunda müsait oluyosun açık olduğunda ise müsait değilsin demek ben malımı tanırım.
Dedi ve odadan çıktı bende peşinden odamdan çıktım. Tam o sırada odamda bi aydınlanma oldu. Karşı komşu Furkan ışını açmış camın önünde benimle gözgöze geldi.
Hemen odamdan çıkıp kapıyı kapattım ve yemek masasına oturdum. Annem ve babam konuşuyolardı abim ise zıkkımlanmaya başlamıştı bile.
Bende yerime oturdum ve yemek yemeye başladım. Abim gözlerini büyütüp bana baktı. Bu bakışlardan çok korkuyodum. Ne bakıyosun anlamında başımı salladım. Kapı çalınca tüm herkes bana baktı.
Sandalyeden kalkıp kapıya doğru yürüdüm. Kapıyı açtığımda şok içinde karşımdaki kişinin yüzüne baktım resmen kanım donmuştu.
-Annem sarma yaptıda size getirmemi söyledi.
Karşımda tüm bedeniyle,tüm mükemmeliğiyle duran Furkan'a hayranlıkla baktım.
Bu çocuğun mükemmeliği şaka midur.
Kendine gel Nil. Kendine gel.
-Teşekkür ederim ellerinize sağlık.
Bide teşekkür mü edersin desin yemin ederim ha şuracıkta bayılırım.
-Rica ederiz afiyet olsun.
Dedi ve gitti. Sarma getirmiş. Niye bu kadar mükemmel bu çocuk evlendiğimizde ona sarma yapıcam.
-Nil kızım kimdi.
Diye seslendi annem.
-Karşı komşunun çocuğu sarma getirdi anne.
-Ay ne gerek vardı neyse gel hadi.
Dedi annem. Sarmayı masaya koydum ve yadik. Sarma en sevdiğim yemeklerden bir tanesi.
Yemeğimi bitirdikten sonra odama çekildim.
Hemen telefonuma sarıldım ama telefonuma sarılmadan önce kapımı kilitleyip annemlere ben ders çalışıcam diyip geçiştirdim.
Telefonumdan instagrama girip Furkan'ın isteğini kabul edip takip ettim onu. Sonra ise camın önüne oturup onu takip ettiğimi görmesini bekledim. Camdan onu izlerken bi an telefonuna baktı ve kaşlarını çatarak telefona baktı. Sonra sırıttı.
Senin gülüşüne heyran kurban.
Bir şeyler yazmaya başladı.
Telefonuma bildirim geldi. Ve baktım.
Furkan:selam
Nil:selam
Furkan:bir şey sorucam
Nil:buyur
Furkan:sen benimi daha doğrusu siz bizimi takip ediyosunuz.
Kızzzz bu nerden biliyo ne yazıcam.
Nil:hayır o sahil bizim buluşma yerimiz.
Furkan:madem öyle o zaman şimdi sahilde buluşalım.
Annem buna hayatta izin vermez.
En iyisi Derin su'dan yardım istemek.
Nil:ok
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOK SEVMİŞTİM | TEXTİNG +18
FantasySen evet sen aşk nedir bilirmisin,sen hiç sevdin mi? Çooook desene! Sevgilin yakışıklımıydı bari? Seni seviyormuydu acaba... Ve onu her halde çok kucakladın... Geceleri buluşur ve öperdin değil mi? Bir erkeği öpmek hoş şeydir, hele erkek genç olursa...