PLAN

42 3 35
                                    

Tuğrul Kaya

Öfkeden deliye dönmüştüm. ''Bunu nasıl yapabildin ?'' dedim ve oturduğum sandalyeyi devirerek kalktım. Araz tam karşımda başını öne eymiş bir şekilde duruyordu. Araz... Bir zamanlar en güvendiğim olan kişi.

''Cevap ver.'' dedim elimi masaya vurarak.'' Cevap ver Araz. Kızı sanan emanet etmiştim. Benden sana tekrar güvenmemi istemiştin. Ama sen kız götürülürken onun yanında bile değildin. Sana verdiğim bir işi gene yapamadın. Yapmadın. Sana güvenmekle her zamanki gibi gene hata yaptım. ''Anlık bir öfkeyle ''Çabuk bütün her şeyini topla ve burayı derhal terk et.'' dedim elimle kapıyı göstererek.

Araz o an başını yerden kaldırdı. Gözlerinde ona söylediklerimin şoku ve bana olan öfkesi vardı. Birkaç saniye o şekilde yüzüme baktı ve bi anda hızlıca arkasını dönüp aynı hızla kapıyı kapatıp çıktı.

O çıktıktan sonra arkamda öfkem yüzünden devrilmiş olan sandalyeyi kaldırıp oturdum ve ellerimi dizlerime başımı da ellerimin arasına alıp kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Bir an önce bir plan yapıp kızı almalıydım.

O kız hem bizim için hem onlar için çok değerliydi. Hepimiz bu savaşın bitmesini istiyorduk fakat bu savaşı sadece o bitirebilirdi. Ve böyle bir gücü onların eline bırakmazdım.

Kapıda duran askerlerden birine seslendim ve 1 saat içinde herkesin toplantı binasına toplamasını istedim. Başını sallayıp odadan çıktı. Bu bir saat içinde bir plan yapmalıydım.

1 saat sonra

Asker dediğimi yapmış ve herkesi çağırmıştı. Araz dışında çağrılanlar gelmişti. Umut, Zeynep ve Çağatay.

Hepsinin olan bitenden haberleri vardı ve onlarda benim gibi endişeli ve öfkeli yüzlere sahipti. Bilmedikleri tek şey Araz'ın bize ihanet ettiğiydi.

Çağatay ''Aklında bir plan olan var mı?'' diye sordu. ''Aklıma gelen bi kaç şey var.'' dedim fakat Zeynep sözümü keserek'' Bunları Araz da gelsin öyle konuşalım.'' dedi.

''Araz maalesef bugün aramıza katılamicak.'' dedim. Bu sefer Umut neden diye sordu. Ona başka bir görev verdiğimi söyleyerek konuyu dağıtmaya çalıştım ama Zeynep ikna olmamış gibi bakıyordu. Fakat o da fazla uzatmadı. Tekrar asıl konuya döndüm.

"Plan şu Zetas yakın zamanda her sene yaptıkları gibi bir festival düzenlicek ve isteyen herkes bu festivale katılabilecek. Zetas gösterişi seven bi örgüt o yüzden tabiki de tüm gün boyunca kızı yani Alara'yı göz önünde tutacaklar. Fakat çok göz önünde olmak kaçırılmaya en müsait zaman. Elbette ki Zetas örgütünün içinde de adamlarım var ama artık bu konuda kimseye güvenemeyiz. Kızı o gün dışarıya çıkardıklarında orda olan eski bi elma satıcısı kılığına girip kalabalığın arasına karışacağım. Kız ayıkken onu kaçırmak baya zor iş olurdu o yüzden ona verdiğim elmadan yediğinde tam 45 dakika sonra elma etki göstermeye başlicak ve o 45 dakika içinde kızın sadece Zeyneple başbaşa kalması gerekiyor.

Çağatay ve Umut sizin göreviniz ise kız bayıldığı anda başlıyor. Zeynep kızı bayılmadan önce tenha yerlere kadar götürücek siz de onları arkadan takip ediyor olacaksınız. Kız bayıldığında ise ormanlık alana gizlediğimiz arabaya kızı taşıyıp hemen buraya getiriyorsunuz."

Fikir hepsine mantıklı gelmişti ama hepimizin kafasında soru işareti vardı. Ya bi aksilik çıkarsa.

Zeynep "Peki Araz'ın görevi ne olacak?"
"Dedim ya Zeynep ona başka bir görev."
Zeynep "Ama yapılacak festival 3 gün sonra nasıl bir görevmiş ki 3 günde bitmicek."

Zeynep'in bu soruları sormasını gayet iyi anlıyordum çünkü Zeynep de Araz da birbilerinden uzun süredir hoşlanıyorlardı. Zeynep Araz konusunda fazla hassastı. Sürekli onunla birlikte olmak, her zaman onunla sohbet etmek istiyordu. Araz'ın gidişini öğrenince ne hale düşeceğini görmek dahi istemediğime karar verdim.

Biraz daha planla ilgili konuştuktan sonra herkes tekrar işinin başına döndü. Bende çalışma odama gidip masanın başına oturdum ve kapıdaki askerden bana bir sütlü çay getirmesini rica ettim.

Önümde halletmem gereken çok iş vardı. Hepsini 3 gün içinde bitirmem gerekiyordu çünkü eğer kızı kaçırmayı başarırsak artık tüm odağımız o ve onun eğitimlerinde olucaktı.

...

MERHABAAAA

Kusura bakmayın bayadır bölüm atamadım. Bu da biraz kısa oldu ama devamını en kısa sürede atmayı planlıyorum.

Umarım bölümü sevmişsinizdir.

Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn.

Karakterlerden en sevdiğiniz hangisi oldu?

Bide kitapın nasıl devam etmesini istediğinize dair yorumları lütfen bu yazının yorum kısmına yazın olur mu?

Sonraki bölümde görüşmek dileğiyle ❤️❤️❤️❤️

Sonsuz Ölüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin