Tarık Biberovic...
Ayaklarım beni yine aynı yere getirdi, çarşıdaki küçük esnaflardan vazgeçemiyordum ve yine takım elbise diktirmek için Recep abi'nin dükkanına geldim.
"Recep abi ölçü alacaktık bugün." diyerek içeriye girdiğimde beni sarışın güzel bir kız karşıladı.
Dalgalı saçları, yeşil gözleri, hokka burnuyla çok güzeldi.
"Çok güzel." diyerek mırıldandığımda kız kaşlarını çattı anlamazlıkla "Anlayamadım pardon?" dediğinde "Yok ben pardon." dediğimde güldü "Tarık bey hoş geldiniz, Recep abi sizin geleceğinizi söylemişti." açık olan ağzımı kapatıp kafamı salladım.
Dilim tutulmuştu karşısında. Kalbim hızla atarken ona doğru ilerledim küçük dükkanda. "Merhaba." dediğimde gülümsedi yanağında gamzeleri yer aldı "Merhaba." dedi.
Yüzünü süsleyen gamzeleriyle daha da bir güzel olmuştu.
"Ben sizin ölçünüzü alayım." diyerek yanıma yaklaştı bana beklentiyle bakarken ben orman gözlerine bakıyordum.
O kadar canlı ve güzel duruyordu ki gözleri...
"Ceketinizi çıkarır mısınız?" dediğinde yutkunarak kafamı sallayıp ceketimi çıkardım, sandalyeye koydum. Ölçümü almak için bana yaklaştığında burnuma dolan kokuyla gözlerimi yumdum, "Lavanta." dedim kendi kendime.
"Anlamadım Tarık bey." dediğinde kendime geldim hemen gözlerimi açıp boğazımı temizledim, "Recep abi ne zaman gelir?" dediğimde suratı düşer gibi oldu fakat kendini hemen toparladı, "Birazdan gelir." deyip ölçülerimi almaya devam etti.
Boyu omzuma geliyordu.
Karşıdaki aynada yansımamıza baktım, çok, çok uyumlu bir çift gibi duruyorduk.
Çift.
Gülümsedim, olur muyduk?
Bence olmalıydık, kalbimi bu denli hızlandıran, kokusuyla beni mest eden, gözleriyle kendine bağlayan bu karşımdaki kadınla çift olmalıydık.
Bunca yıl bu denli hızlanmayan kalbimi hızlandırdığı için kendisini tebrik etmeliydim.
"Adı-" diye konuşmaya başladığımda sözümü kesen Recep abinin sesi oldu, "Oo Tarık oğlum hoş geldin."
"Sen gelmeseydin hoş bulmuştum zaten abi." diye mırıldandım Boşnakça.
Anlamaz gözlerle bana baktıklarında gülümsedim, "Hoş buldum." dedim yeşil gözlere bakarak.
Adını henüz bilmediğim kız, "Sen geldiysen ben gideyim abi, işlerim varda." diye telaşla konuştu. Moralim bozuldu o an gidecek miydi?
Gitmesin.
Aceleyle bana gülümseyip, Recep abiyle vedalaşıp gitti. Ardından bakarken "Hayır ya, daha adını öğrenmedim." diye hayıflandığımda Recep abi güldü.
"Noldu kereta bizim kızdan mı etkilendin yoksa?"
"Ne etkilenmesi?" dedim "Aşık oldum."
Recep abi daha çok güldü, "Bakışlarından anlamıştım oğlum da bu ne hız?" dediğinde omuz silktim "Abi aşkın geçi, hızı mı olur? Heyecandan karnım ağırdı, kalbim hâlâ ağzımda atıyor." yanıma gelip omzuma uzanıp sıktı, "Eşay kızım seni kendine baya bağlamış bir kaç dakikada." dediğinde kaşlarım çatıldı "Eşay mı?" kafasını salladı "İsmi Eşay, ayın güzelliğiyle eşdeğer güzelliğe sahip olan demek." dediğinde kaşlarım havalandı "İsminin hakkını veriyor." dediğimde tekrar güldü.
"Kızımız seni büyülemiş." derin bir soluk verdim, "Ben halimden memnum abi." dedim "Birkaç dakikada beni getirdiği bu halden memnunum ve hep böyle olmak istiyorum."
💚
devamı gelsin miii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dilerim ki| Tarık Biberovic✓
Fanficonlar ne bilsin? sana çıksa keşke her yolum, hayalimsin