Sabah çalan alarm sesi ile uyanmıştım can hala uyuyordu üstümü değiştirip telefonumu alarak aşağı kata iniyordum.
Televizyondan haberleri açmıştım. Ve mutfağa geçmiştim neredeyse mutfakla salon birlikte olduğu için rahatlıkla duyabiliyordum haberleri.
Transferler konuşuluyordu nerdeyse her takımdan iki üç kişi ayrılıyordu takımlarından.
Kahvaltı için patates kızartması ve sigara böreği yapıyordum. Sigara böbreklerini önceden hazırlamıştım zaten sadece kızartması kalmıştı. İkisinide kızartıp salona geçmiştim ve Sebastiana yazmak için telefonu elime alip yazmıştım.
Sevgilim💓
Bebeğim kaçta geliceksin?
Nereye?
Kahvaltıya gelicektin ya.
Ya şey benim işim çıktı ya
gelemiyorum.Anladım, peki
Görüşürüz.
Görüşürüz
***************************************
Çok kırılmıştım neden böyle davranıyordu neden soğuktu hiç birşeyi anlamıyordum. İlk zamanlardaki gibi değildi bana karşı. Ama kalbimi çok kırıyordu bu halleri. Bunları düşünürken aklıma Can geldi çoktan uyanacagini ve burdan duymamin imkanı olmadığı nettiOlduğum yerden koşarak yukarı fırladım. Nefes nefese odanın kapısını açtım ve Can kendi kendine yatakta yatıyordu ama uyanikti. Bu halı beni çok guldurmustu ilk sesimi duyduğunda korkmuştu sonradan benim olduğunu anladiginda yüzünde mutluluk ve rahatlama olduğu çok belliydi. Yanına gitip otudum onuda oturdum ve tişörtumden tutarak çekti. Çekmesi ikimizinde düşmesine neden oldu.
İkimizde kahkaha atıyorduk ben canı gidikliyordum onun kahkahalarına çığlıklarda eklenmişti. Sonra ikimizde yorulup uzanmıştık. Cana sokulup fotoğraf çekmiştim. Ve storye atmıştım
Aklıma bı anda bu kadar yemeği canla ikimizin yemesinin imkanı olmadığı geldi. Hemen Ferdi sera gözdeleri aradım onlarda bu teklifimi reddetmeyip kabul etmişlerdi ferdinin evi yakın olduğu için hemen firlatmis olduğu kesin olucak ki 3-4 dakika sonra kapı çalmıştı canı kucağıma alıp kapıyı açmaya aşağı inmiştik.
Ferdi hoşgeldin dememi bile beklemeden içeri koştu. Ne olduğunu anlamaya tak kapıyı kapatıp bizde içeri geçmiştik ferdi hemen masadakilere saldırmıştı. Koşup eline vurmustum "herkes gelince geç bakayım içeri hadi" demiştim oda hafif kaşlarını çatarak"tamam anne ya" demişti ikimizde gülmüştük bizim güldüğümuzu gören Can'da komik birşey olduğunu sanıp oda gülmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İçin Sadece Sen Varsın Sebastian...
Short StoryHayır bu sade hayatıma renk katan tek şey sensin Sebastian Szymanski