Sabah abim ve küçük kardeşimin beni uyandırması ile uyanmıştım.
Genelde beni uyandıran hep alarm olurdu şimdi bu farklılık çok güzeldi.
Ama buraya gelmemin ayrilik olması çok kötüydü evet kısa bir ilişkiydi ama seviyordum mesafe koymaya çalıştım aramıza ama belkide yaptığım en büyük hata idi şimdi farkına varıyordum
Aşk nerden nereye
Onunla söylediğimiz şarkılar, beraber izlediğimiz filmler, onunla birlikte uyuduğum güzel günler ve o güzel kokusunu içime çektiğim ve ellerimizin iç içe geçmiş bir şekilde geldiğimiz o günleri çok özlemiştim.
Ne kadar belli etmemeye çalışsamda yapamıyordum.
Hepbirlikte aşağı kata iniyorduk. Duvarlarda hep benim abimin ve kardeşimin fotoğrafları vardı. Onlara bakıp gülüyorduk aşağı indiğimizde büyük bir sürpriz vardı karşımda.
Sera, gözde ve Can
Gözlerime inanamıyordum gerçekten şuan karsimdalardi.
Mutluluktan ağlayabilirdim neredeyse.
Can hemen kucağıma koşmuştu. Bende kucağıma alıp sarılmıştım o minik kolları sıkıca sarılıyordu bana
Teyzee diye bağırmisti. Ve o an birşey daha fark etmiştim tek özlediğim Sebastian değilmiş hepsini o kadar çok özlemişim ki o anki duygularım anlatılmaz derecedeydi.
Canı yere indirdigimde kızlarıma sarılmıştım hepimiz duygulanıp ağlamıştık
Peki ya bu kadar kısa bir sürede beni özleyip yanıma gelmeleri çok değişikti.
"Ama neden haber vermediniz" demiştim bı anda suratları düşmüştü bişey olmuştu çok belliydi ama neydi bu onları üzen şey.
"Ee aslında çok aradık yazdık ama telefonun kapalıydı. Detayları senle sonra konuşalım." Dedi gözde abla serada onu onayladı.
Çok tereddüt etmiştim hemen kahvaltı yapmıştık.
Kızlara hiç odayı göstermeden benim Barcelonadaki evime gitmeye karar vermiştik.
Hepimiz bavullarimiz alıp yola çıkmıştık evlerin arası neredeyse beş dakika falandı bu yüzden hemen varmıştık.
Eve geçip odalara yerleşmiştik hepimiz yerleştikten sonra bahçedeki masaya geçmiştik can kucağımda uyuyordu.
"Evet anlatın bakalım ne bu sıkıntı" demiştim yine yüzleri düşmüştü.
Neydi bu olay her konusu açıldığında nesne yüzleri düşüyordu
"Ela biz seninle aynı durumdayız şuanda" dedi sera
Benimle aynı durumda olmak mı yoksa
"Bizde aldatıldık Ela bizde senin gibi İnternetden öğrendik."
Nasıl olurdu bu nasıl yaparlardı asla inanamıyordum şok içinde donup kalmıştım.
İkiside bana fotoğrafları göstermişti paylaşan kişiye baktığımda benim öğrendiğim sayfaydi. Aklımda şüphe oluşmuştu
Kızlar çok cokkundu ama bu düşüncemi onlara söylemem gerekiyordu
"Kızlar size bişey söylemem gerekiyor"
İkiside meraklı bakışlarla bana bakıyordu.
"Yani bendebu sayfadan öğrenmiştim aldatildigimi yani bence birisi bize kumpas kuruyor." Demiştim
İkiside ne diye bağırmışti hemen susturmustum çünkü can uyuyordu
Ama hepimizde emin değildik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İçin Sadece Sen Varsın Sebastian...
Short StoryHayır bu sade hayatıma renk katan tek şey sensin Sebastian Szymanski