Maç araya girmişti hepimiz gergindik. Sera yanıma gelip biraz olsun moralimi toparlamama yardımcı oldu. Biraz sera ile konustuktan sonra hemen soyunma odasına koştum. Orada oyalaniyordum. Sonra maç için hepimizi çağırmışlardi. Stada çıktığımda taraftara bakmıştım onlar bizim gururumuzdu onlar.
En son kavga ettiğim kız gelip özür diledi ve onunla yaşadığımız problemi de
çözmüştük.Maç hakemin düdüğü ile birlikte başlamıştı. Seraya baktığımda çok heyecanliydi bense onun aksine hiç birşey hissetmiyordum.
Ama aklımda onada bugün bir gol yazdırmak geçiyordu.
Dakika 56 olmuştu top bendeydi önüme gelen bir kaç kişiyi geçmiştim ve kadrajima giren serayi görünce hemen pas attım oda bu pası kendi için gole benim içinse asiste çevirmişti.
Sera sevincini yapmıştı sonra bana doğru koşup sarılmıştı.
Böylelikle bu zaman sonra maç bitmişti gözde abla arabaların orda beklediklerini söyledi.
Sebastiana neden böyle davrandığını sorucaktim ki tabi gitmediyse.
Kısa şekilde duş alıp üstümüzü giyip çıkmıştık başta taraftarla ilgilenmedigim için çıkışta bı kaç kişiye imza verip fotoğraf çekilmiştik.
Sera ile birlikte bizimkilerin yanına yürüyorduk. Ve bize doğru koşan Ferdiyi gördüğümde hem mutlu olmuştum hemde Sebastianin da bana böyle yapabileceği ama onun yanımda olmadığı geldi aklıma ve bunu fark etmiş olan Cengiz hemen geldi yanıma tebrik etti ve sarıldı kulağıma ise "Sebastian seranın golünden sonra gitti işi varmış ama Sebastianin olmaması bizim olmamamız anlamına gelmiyor" demişti.
Haklıydı ve Sebastianin artık bu işlerinin ne olduğundan şüphe duyuyordum.
Aldatıliyormuydum
Yok canım Sebastian yapmaz
Hepbirlikte sahil kenarında kahve içmeye gidicektik. Mert abi ile irfan abi iddiaya girmişler. Mert abi kesin yeniliriz demiş ama irfan abi kazanır hatta elaninda skor katkısı olur demiş. Ki öylede oldu.
Kahvemi yudumlarken bı yandanda telefondaki maç yorumlarına bakıyordum. Sayfayı yeniledigimda futbol magazin sayfası karşıma çıktı ve bu sayfanın paylaştığı çoğu şey doğrudur
Tıklayıp baktığımda gördüğüm şey üzerine başımdan aşağı kaynar su dökülmüştü.
FENERBAHÇENİN YİLDİZ OYUNCULARINDAN SEBASTİAN SZYMANSKİ GEÇTİĞİMİZ GÜNLERDE FENERBAHÇENİN GÖZ BEBEĞİ VANESSA ELA VANESSA YILDIZ İLE İLİŞKİSİNİ DUYURMUSLARDİ. PEKİ YA SEBASTİAN SZYMANSKİNİN BU SARILDIĞI KIZ KİM⁉️
Kalbim çok kırılmıştı. Gözlerimden düşen yaşlara engel olamıyordum. Ve bizimkilerde bu haberi görmüş olucaklardiki herkes şaşırmıştı.
Artık aglamalarim hıçkırıklara dönüşüyordu.
Mert abiler beni eve götürüyorlardı herkes şok içindeydi ve bir yana Sebastiana sinirlilerdi.
Benim evime gelmiştik.
Mert abi cengiz Ryan irfan ferdi hepsi yazmıştı Sebastiana ama ondan bir dönüş yoktu
Büyük ihtimalle yeni sevgilisinin yanındadır
Sera ve gözde beni sakinleştirmeye çalışıyordu ama ben hiç birşey hissetmiyordum hayatım bom boş olmuştu sanki bedenimi öfke kırgınlık yorgunluk kapsamisti.
Bedenim uyumak istiyordu ama ruhum buna izin vermiyordu sanki.
Lanet olsun bı adam için hayatım boka sarmıştı.
Ama medyaya böyle yansıtmak istemediğim için eskiden çekildiğim bir fotoğrafı yayinlamami soyleyen Cengizin mükemmel fikri çok güzel gelmişti bana ve hemen söylediğini yapmıştım.
Babam hep derdi 'bir erkek için kariyerini, sağlığını sakın bozma'
Ben babamın sözünü cignemistik sanki
Aldatilmistim evet, aldatmaz yapmaz dediğim adam bana bunu yapmıştı
Duygularımı kullanmıştı sanki cokmu taviz göstermiştim
Ama bu üzüntümü medyaya yansıtmak istemediğim için hemen önceden çekilmiş bir fotoğrafimi post atmıştım.
¿estar triste? Oh no, mi único enfoque en este momento soy yo
pablogavi,ve 797.745 diğer kişi beğendi
pablogavi:mujer tan brillante como el sol
Yanıt verdi:Oh graciasCengizunder: küllerinden doğuyor 🔥
Syncaglar:tam destekçinim BEST💪🏼
Gozdekahveci:depresyon güzelim 💋
Rojintufan:oww my grill💝
Yorumlar klâsikti sadece gavi evet bildiğimiz Barcelonada oynayan gavi.
Biraz şok olmuştum hem postumu beğenip hemde yorum yapması ve en önemlisi takip etmesi beni şoka uğratmıştı tek ben değil bizim çocuklarida.
Mert abi evde yoksa yeni eniştemiz mi diye geziyordu.
Ama bilmediği bir şey var Sebastiana çok aşıktım ve Sebastiandan başka biri ile sevgili bile olmazdım.
Gavi ile ama çok iyi arkadaş olabileceğimiz kesindi.
Ve derken Sebastianin mesajı ile kalbim ucucak gibi oldu.
"Aşkım, gerçekten öyle birşey yok. Kaç gündür sana sürpriz yapmak için uğraşıyordum bak gerçekten seni kırmak istemezdim bu fotoğraf eski tanrı şahidim"
Haha bide gelmiş kanıtlamaya çalışıyordu. Ben bu sinirle şuan heryere gidebilirdim.
Ki niye gitmiyorum ki bu depresyondan çıkmam için çok iyi olacaktı emindim. Böyle birşey yapmak eminim güzel olacaktı. Peki nereye gidicektim. Tabiki Barcelonaa zaten ailemde orda yaşıyordu ve benimde zamanında kaldığım ev vardı.
Bekle beni Barcelona ben geliyorum!!
***************************************
Canlarım evet ilk bı kaos oldu maalesef bu kaos ayrılığa neden oldu.
Peki Barcelonada ne olucak? Sebastian doğru mu söylüyor? Cevapları öbür bölümde takipte kalın;)
Oylayip yorum atarsanız sevinirim 💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İçin Sadece Sen Varsın Sebastian...
Short StoryHayır bu sade hayatıma renk katan tek şey sensin Sebastian Szymanski