Aman Tanrım, bugün pazartesi, okulun Disney'e gideceği gün. Tüm yolculuk boyunca bir grup ve bir öğretmen refakatçisi alıyoruz. Ama odayı yalnızca bir kişiyle paylaşıyoruz ama otobüse binene kadar onun kim olduğunu bilemeyeceğim.
Saat 7:15'te okulda olmamız gerektiğinden 6'da kalkmam gerekiyordu, böylece onlara çantamızı verebilir, grubumuz ve refakatçimizle birlikte otobüslere binebiliriz. Çok korktum. Ya Sadie beni yerleştirmediyse ve bir araya gelemezsek? Disney'de hava sıcak olacağı için hemen şort ve tişört giyiyorum. Daha sonra kahvaltı yapmak için aşağıya iniyorum.
"Hey Disney için heyecanlı mısın?" Annem krep yaparken diyor.
"Tabii ki öyleyim. Sadece biraz gerginim. Ama iyi olacağım ." Masada, gazete okuyan babamın yanında oturarak cevap veriyorum.
"Eh, sen olmadan ev çok daha sessiz olacak." Babam gazeteden başını kaldırıp diyor.
"Teşekkürler?" Diyorum ama bu bir nevi soru. Bu yorumu iltifat olarak mı almalıyım bilmiyorum.
Kreplerimi yedikten sonra yukarıya çıkıyorum. Benim için henüz çok erken olduğundan saçlarımı dağınık bir topuz yaptım. Biraz maskara sürdüm. Bavulumu çoktan hazırladım ve oraya vardığımızda gün içinde eşyaları koymak için büzgülü bir çanta aldım. Airpod'larımı alıp cebime koyuyorum. Şu anda saat 6:55 ve babam beni aşağıya çağırıyor.
"Haley , justin, gelin sizi okula götürmemiz lazım."
"Geldim!." Bağırıyorum, çantamı alıyorum ve merdivenlerden aşağı koşuyorum.
Okula vardığımda Sadie'nin yanına gittim. "Hey." Beni duyabileceği kadar yaklaştığım zaman söylüyorum.
"Hey." diyor.
"Bavulumuzu nereye koyacağız?" Başkalarının ne yaptığını görmek için etrafa bakmayı tercih ederim .
"Ah, müdüre git. Sana bir otobüs numarası verecek, sonra valizini oraya koyacaksın. Daha sonra otobüsündeki insanlar sana üzerinde ismin yazılı olan büzgülü bir çanta verecekler." Prensibe işaret ederek cevap veriyor.
"Tamam, hemen döneceğim." Prensiplere doğru gidiyorum diyorum.
"Merhaba haley , 3 numaralı otobüse bineceksin." Hattın sonundaki otobüsü işaret ederek diyor. Çabucak teşekkür edip 3 numaralı otobüse doğru yürümeye başladım.
Bavulumu oraya koyup büzgülü çantamı aldıktan sonra Sadie'ye doğru yöneliyorum ve artık Noah da burada.
"Sads, 3 numaralı otobüsteyim, peki ya sen?" 3 sayısını duyunca gülümsemeye başlıyor.
"Bende!" Heyecanla bağırıyor. Evet aynı otobüsteyiz, bu da aynı odayı paylaşıyor olabileceğimiz anlamına geliyor. Birbirimizi daha iyi tanımak ve takılmak için birlikte çok fazla yalnız zamanımız oldu.
"çok heyecanlıyım." Diyorum.
"Herkes size söylenen otobüs numaranıza ulaşsın." Prensip herkesin duyabilmesi için bağırıyor.
Sadie ve ben otobüse doğru gidiyoruz ve Caleb, Noah, Millie, darcy ve Mia'yı görüyoruz. Ayrıca bir grup başka öğrenciyle de görüşüyoruz ama onlarla arkadaş değilim. Refakatçimiz fen bilgisi öğretmeniydi. Onu gerçekten seviyorum, çok hoş biri.
"Tamam arkadaşlar, önce adınızı söyleyeceğim, sonra da oda arkadaşlarınızın adını söyleyeceğim. Otobüste ve uçakta bu kişiyle birlikte oturacaksınız." Üzerinde isimlerimizin yazdığını tahmin ettiğim bir kağıt parçası çıkarırken söylüyor. Umarım Sadie'ninkiyle birlikte benim adımı da söyler.