You're pretty.

10 2 0
                                    

Bip bip bip, alarmın çalmasıyla uyanıyorum. O kadar rahatım ki kalkmak istemiyorum.

Uyanmaya başladıkça dün geceki olayları hatırlıyorum. Gülümsedim ve yüzümü göğsüne daha da bastırdım.

"Hadi Haley kalkmamız lazım, bugün gidiyoruz." Sadie sırtımı ovuşturarak konuşuyor. Buna alışabilirim.

"HAYIR." Sızlandım ve ona daha sıkı sarıldım. Daha sonra ayak sürüme sesi duyuyorum ve çok geçmeden sadie'nin beni kaldırdığını fark ediyorum. Bacaklarımı onun beline doladım. Beni banyoya getiriyor ve tezgahın üzerine oturtuyor. Dişlerini fırçalamaya başlar. İşi bittiğinde tembel tembel tezgahtan kalkmayı umuyorum. Diş fırçamı alıp fırçalamaya başlıyorum. Güçlü kollarının belime dolandığını hissediyorum ve başını omzuma yaslıyor.

"Gerçekten çok güzelsin. Bunu biliyor musun?" Bana daha sıkı sarılarak sordu.

"Şimdi anlıyorum." Cevap veriyorum ve kollarında dönüyorum. Bana bakıyor, eğiliyor ve beni öpüyor. Hava sorun haline gelinceye kadar bir süre öpüşüyoruz ve uzaklaşıyoruz. Makyaj yapmamaya karar verdim ve saçımı dağınık bir topuz yaptım. Eşofmamı giyiyorum ve tam crop üstümü giymek üzereyken Sadie onu elimden alıyor.

"Hayır." diyor ve bana kazağını veriyor. Onu giydim, üzerime büyük geliyor ve aynı onun gibi kokuyor.

"Sadie" diye soruyorum, o da mırıldanıyor. "İlişkimizi başkalarına anlatacak mıyız?" Daha sonra bana bakıyor.

"Ne istediğini bilmiyorum. İnsanlara hemen söylememize gerek yok ama sen ailene söyleyebilirsin." Diyor bana doğru yürürken.

"Evet biraz bekleyebilir miyiz?" Ben soruyorum, o da evet diyor.

"Hadi, kahvaltıya gidelim." Diyor.

"Bir saniye." diyorum ve o bekliyor. Yanına gidip yanağını öpüyorum. "Tamam, hazırım." diyorum ve elini tutuyorum. Daha sonra kahvaltıya geçiyoruz.

*Eve Dönüş Zamanında Atlama*

"Merhaba anne, baba!" Eve girdiğimde bağırıyorum. Daha sonra annem ve babamın koşarak kapıya geldiklerini görüyorum.

" Selam tatlım." Aynı anda söylüyorlar ve bana sarılıyorlar, ben de onlara sarılıyorum. Daha sonra Justin'in bana doğru koştuğunu gördüm.

"haley!" O bağırıyor.

"Justin!" Ben de ona karşılık veriyorum ve kollarına koşuyorum.Sarılıyoruz falan.

Yemek yedikten sonra odama gidiyorum ve bir mesaj alıyorum.

Sadie<3
aşkım, ben
seni özledim.

Aman Tanrım, az önce aşkım dedi. Yatağıma uzandım ve gülümsedim. Daha sonra onun ismini 'Sadie❤️' olarak değiştiriyorum.

-Heyyy, ben de seni özledim çok
fazla.

Sadie❤️
Hafta sonu takılmak ister misin?

-Tabii ki yaparım, sen ne istersen.

Sadie❤️
Bu bir şey
bilmem için.

-Ah tamam, sabırsızlanıyorum

Sadie❤️
iyi geceler
bebeğim 😘

-İyi geceler
bebeğim rahat uyu ❤️
10:52 okundu

Aman Tanrım, bu kız benim ölümüm olacak. Yarın ne yapacağımızı merak ediyorum. Her ne olursa olsun, sabırsızlanıyorum. Sadie'nin sıcaklığını özleyerek uykuya dalıyorum.

Justin'in koşarak odaya girmesiyle uyandım. "Hey Haley!" Adeta bağırıyor, böylece tüm dünya duyabiliyor.

"Ne var?" diye soruyorum. Yatağıma oturuyor.

"Spill, yolculuk sırasında yaşananlar." Diyor bana bakarak. Ona Sadie ve benden bahsetmeyi düşünüyorum.

"Sana bir şey söylersem anneme ve babama söylemeyeceğine söz verir misin?" Seviyorum.

"Hmm duruma göre değişir. Birini öldürdün mü?" Ona baktım. "Tamam, şaka havasında değilim. Tamam, söz veriyorum."

"Tamam, Sadie'yle çıkıyorum." Fısıltıdan biraz daha yüksek bir sesle söylüyorum.

"Aman Tanrım!" "Bu çok heyecan verici" diye bağırıyor. diyor ve bana sarılıyor. Beni kabul ettiği için mutlu bir şekilde ona sarıldım. Saate bakıyorum, saat 10:56 ve Sadie'den gelen mesajı da görüyorum.

Sadie❤️
Hey seni alacağım
Saat 1'de.

-tamam  görüşürüz🧡

Sadie❤️
görüşürüz tatlım.

"Oooh o sadie mi?" Justin telefonuma bakmaya çalışırken sordu. Kapatıp ayağa kalktım.

"Ah, sana söylememem gerekirdi." "Çık dışarı" diyorum  ve onu dışarı itiyorum. Daha sonra telefonumu alıp duş alırken müzik dinliyorum. İşim bitince saçlarımı kurutup düzleştiriyorum. Daha sonra kısa bir kot şort ve kısa bir üst alıyorum. Biraz makyaj yapıp aynaya baktım. Kıyafetimden memnun bir şekilde gülümsüyorum ve ardından converse lerimi alıyorum. Saate baktığımda neredeyse bir olduğunu gördüm ve aşağı indim.

"Merhaba anne, Sadie'yle takılmaya gidiyorum." Ona söyledim.

"Tamam görüşürüz , iyi eğlenceler." Öğle yemeğini yemeye devam ettiğinde söylüyor. Daha sonra kapı zilinin çaldığını duyuyorum ve Sadie'yi görüyorum. Bana yukarıdan aşağıya bakıyor ve gülümsüyor. Annemin bakmadığından emin olmak için arkama baktım ve sonra kapıyı kapattım.

"Çok güzel görünüyorsun." Beni bir kez daha baştan aşağı süzerek diyor. Kızarıyorum ve aşağıya bakıyorum. Bisikleti var ve arkaya binmeme yardım ediyor. Belinden tutup başımı sırtına yaslıyorum.

Oraya vardığımızda bisikleti durdurdu. "Gözlerini kapat." Bunu bisikletten inmeme yardım ederken söylüyor.

"Tamam ama düşersem başın belaya girer." dedim onu ​​şakacı bir şekilde azarlayarak.

"Evet hanımefendi." Diyor ve gözlerimi kapattığımda elimi tutuyor. Yürümeye başlıyoruz ve yaklaşık 3 dakika sonra duruyoruz. "Tamam, 3, 2, 1 ve açabilirsin." Ellerimi gözlerimden çekip etrafıma baktım. Meyveler ve sandviçlerle güzel bir piknik kurulmuş olduğunu görüyorum.

"Aman Tanrım." Diyebildiğim tek şey bu. Sadie'ye bakıyorum, sonra pikniğe dönüyorum ve tekrar Sadie'ye dönüyorum. Yanına gidip sarılıyorum. "Bu muhteşem Sadie." Ona sıkıca sarıldım.

"Beğenmene sevindim." Yüzünde başarılı bir gülümsemeyle dedi.

Oturup yemeye başlıyoruz. Sadie bir çilek alıp bana yaklaşıyor. "Aç bakalım ağzını."diyor, ben de dinliyorum. Ağzımı açıyorum ve çileği ağzıma koyuyor. Yüzümde biraz çilek görünce ikimiz de kıkırdadık. Sadie elini yanağıma koyuyor başparmağını dudağıma sürtüp geri çekiyor. Deli gibi kızarıyorum. Konuşmaya, konuşmaya ve konuşmaya devam ediyoruz. Dışarısı kararmaya başlıyor.

"Hadi, yatalım." Diyor ve uzanıp başını çantasına koyuyor. Ben de uzandım.

"Bu gerçekten çok tatlıydı Sads, teşekkürler." Ona söylüyorum. Başını göğsüme doğru kaydırıyor.

"çok eğlenceli bir gündü." Kollarını etrafıma dolayarak diyor. Saçlarıyla oynamaya başlıyorum.

Konuşup yıldızlara baktıktan sonra saat geç olmaya başlıyor. "Sanırım eve gitmeliyiz." Sadie ayağa kalkarak diyor Kabul ediyorum ve o da bana yardım ediyor.

Evime vardığımızda bisikletten inmeme yardım ediyor. "Bugün için teşekkür ederim. Çok eğlendim." Diyorum.

"Ben de çok eğlendim haley." Diyor ve dudaklarıma bakıyor. Eğilip dudaklarıma yumuşak bir öpücük bıraktı. "İyi geceler sevgilim." Diyor ve  bisiklete binip evine gidiyor. Arkamı dönüp yüzümde aptal bir gülümsemeyle evime doğru yürüdüm.

Odama çıkıp pijamalarımı giyiyorum. Kız arkadaşımı düşünerek yatağıma yatıyorum. Onunla daha fazla zaman geçirmek için sabırsızlanıyorum.

FIRST LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin