*Ekim Ayına Zaman Atlama*
Sonunda hafta sonu. Bir aydır Sadie'yle çıkıyorum. Ve hayatımın en güzel aylarından biri oldu. Ailem çıktığımızı anladı. Sadie ve ben bir randevunun ardından dışarıdaydık ve ailem bizi öpüşürken gördü. O zamandan beri destek olmaktan başka bir şey yapmadılar. Sadie'nin arkadaşları Millie, Noah ve Caleb hepsi biliyor ve bizim adımıza mutlular. Son olarak Sadie'nin ailesi çıktığımızı biliyor. Sadie onu desteklemeyeceklerini düşünüyordu ama desteklediler.
Ben okul takımına girdim, Rachael ve Mia da öyle. Daha sonra basketbol maçım var. Bu Sadie'nin geleceği ilk maç, o yüzden iyi oynasam iyi olur. Onu etkilemek istiyorum.
Maçlar saat 2'de, yani ondan önce birkaç saatim var. Kahvaltı için aşağıya iniyorum. Aşağı indiğimde annemi simitle görüyorum. Kardeşimi de masada görüyorum. Yanına oturup simitimi yemeye başlıyorum. "Geçen maç için heyecanlı mısın? Sadie'nin geleceğini duydum." Omzuma vurarak dalga geçiyor. Biraz kızardım ve aşağıya baktım.
"Evet heyecanlıyım." Biraz sessizce cevap veriyorum.
"Ve annem, babam ve ben gelemeyeceğiz. Üzgünüm." Sesinde hayal kırıklığı olduğunu söylüyor.
"neden?" Simitimden bir ısırık alırken ona bakarak sordum.
"Annemle babamın işi var, benim de beyzbol maçım var." Diyor ve kalkıp odasına doğru gidiyor.
"Ah, tamam sanırım." Sadece kendimi duyabileceğim şekilde sessizce söylüyorum.
Yemeğim bitince bulaşıkları lavaboya koydum ve yukarı odama çıktım. Yatağıma uzanıp TikTok'u izliyorum. Daha sonra Sadie'den bir mesaj aldım.
Sadie❤️
seni basketbol oynarken izleyeceğim için heyecanlanıyım:)-senin izleyeceğin için heyecanlıyım;)
12:16 gönderildiSaat 1'e kadar telefonumla oynamaya devam ediyorum. Daha sonra banyoya gidip saçımı topladım. Örgüsü olan yüksek bir at kuyruğu yaptım. Formamı giydim ve 3 numarayım. Bu numarayı seçtim çünkü üç yaşımdan beri basketbolu çok seviyorum.
Çantamı alıp aşağıya iniyorum. Mia beni annesiyle birlikte alacak. Kapı zilinin çaldığını duyuyorum ve kapıyı açıyorum. Arabaya biniyoruz. "Peki Sadie geliyor mu?" Mia soruyor.
"Evet öyle. Gerçekten heyecanlıyım ama aynı zamanda da gerginim. Kendimi utandırmak istemiyorum..
"haley endişelenme. Sen takımın en iyilerinden birisin, olmasa da en iyisisin. Kesinlikle bütün birinci sınıf öğrencilerinden daha iyisin ve muhtemelen ikinci sınıf öğrencilerinden de daha iyisin." Güvenimi artırmaya çalışırken diyor.
"Teşekkür ederim Mia. Buna ihtiyacım vardı." dedim ona gülümseyerek ve o da bana gülümsedi . Daha sonra spor salonunun otoparkına giriyoruz. İçeri girip trübinde oturuyoruz ve ayakkabılarımızı giyiyoruz.
"Hey Millet!" Rachael bize doğru geldiğini söylüyor.
"Selam." Mia ve ben aynı anda konuşuyoruz.
Ayakkabılarımızı giymeyi bitirdiğimizde hepimiz ısınmak için basketbol sahasına yöneliyoruz. Isınma sırasında üçlük attıktan sonra Sadie'yi Jacey ve babasıyla görüyorum. O gülümsüyor ve el sallıyor, ben de ona gülümsüyorum.
Oyun nihayet başladı. İlk beş, Racheal, 3 farklı ikinci sınıf öğrencisi ve ben. İlk beşteki tek birinci sınıf öğrencisi olduğuma inanamıyorum. Tanrım, gerginim. Daha sonra sahaya koşuyoruz. Rachael topu aldı ve pas atarak ve bana verdi. Daha sonra potaya gidiyorum ve bir şamandıra hareketi yapıyorum. Yukarı çıkarken itiliyorum, yere inerken tökezliyorum. "Ve bir!" Takımımız bağırıyor ve hakem düdüğünü çalıyor. Tamam, takımlar biraz agresif. Faul çizgisine geliyorum.