Tanınma

84 10 21
                                    

~Okulda

Saat 5 olmuş hemen uyusam iyi olur 3 saatte 3 saattir.

~Sabah

Eyvah uyuyakalmışım saat 8.50. Hemen hazırlanmam gerek. Kostümümü ve kitaplarımı çantama koyup çıktım. Tabiki derse yetişememiştim.

-Okulun içinde olmanıza rağmen nasıl geç kaldınız Parker?

-Özür dilerim efendim uyuyakalmışım. Bir daha geç kalmayacağım.

-Okula yeni alıştığın için şimdilik seni affediyorum ama bir daha geç kalırsan müdürün odasına.

-Peki efendim.

H- Hey,Peter dün gece birileriyle mi dövüştün.

P- H-hayır.

H-  Dostum sadece şakaydı ama dün gece hiç uyumamış gibi görünüyorsun.İyi misin ?

P- Eksik konularımı tamamlamaya çalışıyordum da biraz geç yattım.

-İkiniz konuşmak istiyorsanız siz konuyu anlatabilirsiniz.

Tahtaya baktığımda konunun bildiğim bir konu olduğunu fark ettim.Ayağa kalkıp Harry'ide kurtarmak için konuyu anlatmaya başladım. Bitirdiğimde Bay Billy ve tüm sınıfın bana şaşkın şaşkın baktığını fark ettim. Harry ise gülümsüyordu.

-Teşekkür ederiz Parker. Çok güzel anlattın.Yerine geçebilirsin.

H-Bu çok iyiydi Pete.

P- Sağol Harry.

~Öğle yemeği

Çantamı alıp arka sokağa girdim.Kostümümü çıkarıp giydikten sonra yardıma ihtiyacı olan var mı diye etrafta gezinmeye başladım. Okulda ağ atıcılarımı kimseye fark ettirmeden tamamlamıştım. Onlar sayesinde daha hızlı hareket ediyordum. Gündüz vakti pek suç olacağını sanmıyordum ama birkaç adam ilgimi çekmişti onları dinlemeye başladım.Silahlardan bahsediyorlardı. Biraz daha dinledikten sonra aralarına katılmaya karar verdim.

-Davetsiz misafir olarak katılmamda bir sorun yok değil mi?
Derken bir adamı yumruğumla indirdim.2 kişi birden bana silah doğrulttu.
-Sende kimsin?
Ellerim havadayken.-Çok kabayım ben Örümcek Adam. Dedikten sonra silah tutan ilk kişinin elindeki silahı aldım diğeri silahı ateşledi ama şu 6.hissim sayesinde ondan sıyrıldım ve silahını aldım. Adamlar bana yerde şaşkın şaşkın bakarken onları ağımla bağladım.
-Güzel hediye hazırlıyorum dimi abiler?Polisler birazdan gelir sürpriz demeyi unutmayın.
-Adamlar kurtulmak için kıvranırken oradan sıvıştım.
Ara sokağa girip üstümü değistikten sonra okula gittim. Neyseki geç kalmadım.Okul çıkışı Happy beni bekliyordu.Odamdan bir şey alacağımı söyleyerek kostümü odama saklayarak çıktım. Arabada giderken telefonumu çıkarttığımda bazı haberler ilgimi çekti."Bu kırmızılı mavili kostümlü de kim?" 'Video' basarak oynattım. Biri beni kaydetmişti.Sabah adamları yakalarkenki görüntüm internettte dolaşıyordu.Happy bana bakarak o pijamalı adama mı bakıyorsun dedi.
-Bir an ürperdim.
-Evet.Çok ilginç birine benziyor.
Internette biraz daha dolaştıktan sonra dün kurtardığım kadını gördüm.Benimle ilgili bir şeyler söylüyordu.
"Dün beni kurtardı. Adı Örümcek Adammış.Eğer videoyu görüyorsan teşekkürler Örümcek Adam."

Galiba ilk günden hayranlarım vardı.

-Demek adı Örümcek Adam.
-Kurtardığı kişi öyle söylüyor.
-Her neyse geldik Peter.
-Görüşürüz Happy.

Bay Stark'ın yanına doğru ilerledim.İçeri girdiğimde arabada izlediğim videoyu izliyordu.
-Hoşgeldin Peter.
-Hoşbulduk Bay Stark.
Bay Stark videoyu izlemeye devam ederken "Şu örümcek adamı gördün mü hiç sizin okulun yakınlarındaymış sabah.
-Hayır efendim ama internette gördüm. İyi dövüşüyor.(Biraz övünelim.)
-Çok disiplinsiz dövüşüyor. Dövüşe yeni başlamış gibi. 
-Belki yeni başlamıştır daha önce böyle birini görmemiştim.
-Olabilir neyse şimdi sorunumuz o değil biz işimize bakalım.Gel evlat.
Biraz disiplinsiz dövüşüyor olabilirim ama o kadar da kötü değilim bence.
Stajdaki işimiz bittikten sonra Happy beni okula bıraktı. Daha yeni ayrıldığımız için Bay Stark'ın beni aramayacağını düşünerek kostümümü giyip çıktım. Etrafta gezinirken Yenilmezlerinde göreve çıktığını gördüm. Bir suçluyu durdurmaya çalışıyorlardı. Tony'de oradaydı. İçimden bir his onlara yardım etmemi söylüyordu ama kimliğim açığa çıkabilirdi. Uzaktan sadece izlemeye karar verdim. İzledikçe daha da etkileniyordum.
Tony'nin bakış açısı

Şu çatıdaki internetteki pijamalı değil mi? Neden bizi izliyor? Öğrenmenin tek yolu var.
-Kaptan siz bunu paketleyin benim bir işim var.
-Hey nereye gidiyorsun?

Tony bana doğru mu geliyordu. Evet evet buraya geliyor. Kaç Peter.
Iron Man'in önümde belirmesi ile afalladım.
-Selam pijamalı.
-Merhaba...
Elini kaldırdığında el sıkışmak için olmadığını anlamıştım.Orumcek hislerim sayesinde fırlattığı bayıltıcıdan kurtuldum. Ağ atıcılarımı kullanarak yüzüne ağ attım. Bu bana kaçmak için  yeterli süreyi verecekti.Ağı çıkarmaya çalışırken oradan tüydüm.

Tony'nin bakış açısı

Taradın mi Jarvis?
-160 boyunda 55 kilo bir çocuk efendim.
-Çocuk mu ? Neyse işim daha kolay olacak.
Yüzüme fırlattığı bir ağ ile benden kurtuldu. Onu hafife almışım. Bir dahaki sefere şansı olmayacak.

5 beğeni
5 yorum
Uzun zamandır bölüm atmıyorum üzgünüm.Sınav haftası bitsin telafi için birkaç bölüm atacağım.

Spider-Man:Yeni Hayat Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin