2. 18+

1.9K 20 0
                                    

Pov: Alise
Leże w łóżku i nie moge usnąć. Myślę o tym co zaszło na uniwersytecie. Zwykle w stosunkach to ja dominowałam.. A teraz to ja zostałam zdominowana. Nikt wcześniej nie umiał mnie zawstydzić, nie ważne czy byłam na górze czy na dole.. Ale ta kobieta.. Ona coś w sobie ma. Nie mogę się doczekać korepetycji z nią, to dopiero może być zabawa.
Alise doszła do wniosku, że nie ma co próbować dalej usnąć więc wstała nie chcąc budzić Rakel.
Młode kobiety mieszkały razem i były ze sobą bardzo zżyte, były kiedyś w związku, ale stwierdziły, że nie ma to sensu więc pozostały przyjaciółkami. Rakel nie wiedziała co się stało, i Alise nie zamierzała jej mówić, przynajmniej póki co.
Alise podreptała do łazienki a później do kuchni i zaczęła przygotowywać dla siebie i Rakel śniadanie. Postawiła na makaron z kurczakiem i szpinakiem, szybko zabrała się za przygotowanie i gdy skończyła była godzina 5.50 więc Rakel będzie zaraz wstawać. Alise nie mogła przestać o tym myśleć, o swojej pani profesor, o korepetycjach i o tym co zaszło na uniwersytecie. W przypływie emocji wyszła na balkon i odpaliła papierosa. Musiała sobie ulżyć, rzuciła już 3 lata temu ale ta sytuacja ją przerosła.
Gdy skończyła papierosa zaparzyła herbatę dla siebie i Rakel, dziewczyna nie wiedziała co ma zrobić, ponieważ od kilku lat była zakochana w swojej przyjaciółce Rakel, a teraz coś takiego?
-Boże zwariuje..Co ja mam w ogóle zrobić kocham Rakel ale Pani Carmen mnie przyciąga w jakiś sposób, jej oczy są jak magnesy, coś w nich jest. Ale Rakel była moją pierwszą miłością i to z nią pierwszy raz uprawiałam seks.
Alise wzdrygneła się na to wspomnienie..
  Był letni wieczór dziewczyny miały po 15 lat, siedziały teraz w restauracji i jadły sałatki. Rakel miała na sobie bluzkę z dekoltem, Alise nie mogła oderwać od niej wzroku, miała ochotę rzucić się na przyjaciółkę i namiętnie ją pocałować. Rakel zdawała się wiedzieć o czym myśli Alise ponieważ patrzyła się na nią wygłodniałym wzrokiem. Rozmawiały o zakończeniu roku i o planach na wakacje.
Alise opowiadała przyjaciółce co będzie robić i o tym , że chciałaby przeżyć swoją pierwszą miłość ponieważ nigdy się nie całowała ani nie uprawiała seksu. Zwierzała się Rakel o swoich obawach dotyczących tych spraw gdy poczuła jak ręką Rakel niby przypadkiem otarła się o jej odsłonięte udo.
-R-Rakel muszę do toalety. Alise nie mogła już tak dłużej musiała sobie ulżyć, czuła w całym swoim ciele prądy pobudzenia, czuła tak cholerną żądze przelizać się z Rakel.. Musiała się opanować.
-Alisee. Znowu jej kokieteryjny głos. Pójdę z tobą. Alise zatkało gdy poczuła już odważniejszy dotyk dłoni przyjaciółki.
-Ja też tego chce. Myślę że chce ciebie, Alise błagam zróbmy to w tej łazience natychmiast. Rakel też nad sobą nie panowała, Alise to wyczuła, chwyciła delikatnie dłoń przyjaciółki i zaprowadziła ją do łazienki na końcu lokalu.
Kobiety weszły do pomieszczenia i gdy Rakel zamknęła drzwi wszystko się zaczęło.
Alise podeszła do Rakel i delikatnie ją pocałowała, była niepewna. Rakel przyciągnęła ją do siebie za potylicę i zaczęła ich namiętny taniec języków.
-Rakel o kurwa.
-Alise jesteś taka śliczna japierdole. Rakel zaczęła ściągać z Alise bluzkę i gdy jej się to udało oderwała się od przyjaciółki.
Rakel zdjęła stanik Alise i zaczęła uganiać jej piersi. Zauważając jej sterczącego sutka wzięła go w palce i zaczęła ściskać. -Rakel proszę. Alise wyjęczała. Rakel wzięła sutka Alise do ust i zaczęła go podgryzać a drugiego pieściła dłonią, była pełna pasji i miała w swoich oczach czystą żądzę. Alise nie mogąc przestać wyjękiwać swojej aprobaty zaczęła nieudolnie robić malinki swojej przyjaciółce.
Rakel zsunęła z kochanki spodenki i przyklęknęła. -Alise wyrucham cie moim własnym językiem.. Ściągnęła majtki z przyjaciółki i przysnęła usta do jej kobiecości. Gdy polizała jej łechtaczkę Alise ułożyła dłonie na jej głowie i zaczęła szarpać ją za włosy.
Rakel wsunęła w Alise swój długi język i zaczęła nim zwinnie poruszać. Alise przygryzala swoją rękę, nie mogła wytrzymać z podniecenia.-Rakel proszę , o kurwa. Wyjęczała. Rakel wsunęła język głębiej a dłonią zaczęła masować jej łechtaczkę. Alise zbliżała się do końca, czuła jak całe podniecenie z jej ciała kumuluje się w miejscu gdzie język jej kochanki. Doszła obficie kończąc z imieniem Rakel na ustach i osunęła się na podłogę po wykańczającym orgazmie .
-Alise jak ty zajebiście smakujesz, Rakel usiadła na biodrach kochanki i zaczęła atakować jej usta i szyję. Alise w odpowiedzi na to zaczęła ściągać z przyjaciółki ubrania i gdy to zrobiła zaczęła ugniatać jej piersi w rytm języka Rakel na swojej szyi. Gdy pozbyła się bielizny kochanki zaczęła masować jej kobiecość przy czym ściskała jej sutki, Rakel wyjękiwała swoją aprobatę w szyję Alise.
Rakel oderwała się od szyi przyjaciółki i usiadła na jej biodrach. Gdy kobiecości dwóch przyjaciółek się dotknęły obie ciężko wzdychając zaczęły się poruszać w poszukiwaniu wspólnego rytmu dążąc do  spełnienia.
-Rakel czuje cię tak dokładnie kurwa, rozpływam się. Alise wystękała.-Dobrze mi.
-Rakel w odpowiedzi przyspieszając ruchy bioder zaatakowała namiętnie usta przyjaciółki gubiąc rytm. Jęczała jej w usta czując, że zbliża się spełnienie. Wciągnęła kochankę w francuski pocałunek i obie doszły w tym samym czasie ze swoimi imionami na ustach.

Niesforność 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz