Yazım hatalırının oldukarı yeri belirtin lütfen. HAYİR DAMLA SEN DEĞİL!Bahswttigim kiyafletleri assagida ekledim
Seokjin
Jungkook
Baksana
JUNGKOOKKK
(07:34)Jungkook
Efendim hyungSeokjin
Ben uçağa binicem şimdi 14 saat sonra koredeyim havalimanından alırsın beniJungkook
Tamam taksiyle döneriz dimiSeokjin
Arabana noldu???Jungkook
Kullanmak istemiyorumSeokjin
Oldu paşam çay kahvede ister misin?Jungkook
HyungSeokJin
Yok hyung arabayla alınmak istiyorum
SENİN KARAİNDA ASKER ARALADASİN YOKJungkook
BisiyokbisiyokbisiyokSeokJin
Neyse anons yapildi ucak kalkiyomu ben gidiyorum bbJungkook
Kapıda beklerim gelirsin.SeokJin
OkJungkook
YaySeokJin
Git•
•
•
•
•
•
•
•
•Saat:08:00
Seokjin hyungdan mesaj aldıktan sonra yatakta oturur hale gelerek yarım saat kadar hayatı sorguladım. Üstümde dün o adamın verdiği kıyafetler vardı. İlaçlar yorgunluk yaptığı için aldıktan sonra uykum bastırıyordu ve baygınlık geçirmeden önce uyumam gerekiyordu.Üniversitenin ilk senesi Seul'e geldiğimde Seokjin hyungla bu evde yaşamaya başlamıştık. O, burda iş bulmuştu ben de üniversiteye başlamıştım. Seokjin hyung anne tarafından Amerikalı olduğu için ilk defa üniversite senemde görüşmüştüm onla. Babalarımız kardeşti ama onlar ABD'de yaşıyorlardı.
İki sene birlikte yaşadıktan sonra hyungum başka bir şirkete girip home office anlaşmasıyla ailesinin yanına geri döndü, ben de burada üniversiteye devam ettim. Şimdi önemli toplantılar için Seul'e geldiğinde benim yanımda kalıyor.
Kalkıp üniversiteye gitmek için hazırlanmam gerekiyordu çünkü yirmi dakika içinde çıkmazsam geç kalacaktım.
Dolabın kapağını açıp bol kot pantolon ve uzun crop tarzı bir tişört giyip kitaplarımı alıp çıkacakken saçımı yapmadığımı hatırlayarak banyoya gittim ve hızla saçımı tarayıp çıktım.
Bugün öğlene kadar dersim vardı, oradan da kütüphaneye gitmeyi planlıyordum ve sonra akşam beş gibi psikolog randevum vardı zaten sonra alışverişe gider Seokjin hyung için bişeyler hazırlardım sonrada onu alıp eve geçerdik film falan izler günü sonlandırıldık.
Kafamda günü son bir kez daha planlayarak otobüse bindikten sonra kulaklıklarımı takıp yolu izlemeye başladım.
Saat:09:12
Kapıda Jimin'in gelmesini bekliyordum çünkü beyefendi yine yeni yeniden geç kalmıştı. Okula tek başıma girmek aşırı gerici bir şey olduğu için onu bekliyordum ki sonunda gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dancer in the Drak
FanfictionYolun ortasında kriz geçiren ve tırın altında kalmak üzere olan jungkook Ve kimsenin cesaret edemediğini yapıp onu kurtaran Taehyung