13

167 14 1
                                    

yaninda isim yazmayan sunghoon
sn: sunoo
rk: riki
jk: jake
☆☆☆☆☆☆☆

sunghoon

ben riki sunoo ve jake her zaman ki parkımızdaydık, tek farklı olan arkadaştan sevgili olunmaz dediğim jake ile el ele olmamdı. Buraya sunoo'nun isteği ile çok saçma birşey için gelmiştik. Eskiden jake ile arkadaşken şaka bir boşanma yapmıştık ve şuan onu telafi etmek için burdaydız, ben jake'den aldığım yüzüğü geri verecektim jake'de düğünlerde pasta dağıtılma düşüncesiyle tiramisu getirmişti yani en azından sunoonun planları buydu. Bana biraz saçma gelsede arkadaşlarımı kırmak istemedim, ama düşüncelerimi de söylemekten çekinmedim tabi.

"bunlara cidden gerek var mıydı?"

"evet var" -rk

"şimdi sunghoon sen eğilip yüzüğü verip kalkıyorsun, ardından pastalarınızı birbirinize yediyorsunuz, sonra yanyana geliyorsunuz bende son konuşma yapıyorum rikide alkışlıyor." -sn

"riki bu kadar zor birşeyi yaptığın için seni tebrik etmek istiyorum" -jk

"lafı bile olmaz" -rk

"evet başlayın" -sn

"yalnız sadece sevgili olduğumuzu hatırlatmak istiyorum, ne bu evlilik töreni."

"evlenicek olmadığınızı bizde biliyoruz heralde, burda eski boşanmanızı telafi edicez bozma devam et işte." -sn

Sunoo'nun dediklerini yapmaya başlıyorum. Önce cebimdeki jake'in tabiriyle 'milyoncudan alınmış sadece bir yüzük' ü çıkarıyorum, ve dizlerimin üstüne eğiliyorum jake'in ellerinden tutup yüzüğü takıyorum ve yerden kalkıyorum. jake ile çatallarımızı tatlıya batırıp birbirimize uzatıyoruz, birbirimize uzatırken yaptığımız saçmalığa gülüyoruz.

Jake benim gözümün içine gülerek bakıyordu, o anda aklıma iyi kötü yaşadığımız herşey geldi. 'arkadaştan hoşlanılmaz' kuralımı zaten çiğnemiştim bile, şimdi de 'arkadaşla sevgili olunmaz' kuralımı çiğniyordum yani demek ki olunabiliyormuş. Kendinize ne kadar sınır koyarsanız koyun elbet biri uğruna o sınırları aşmak isteyeceksiniz, ve aşacaksınız. Sınırlar sizin için ne kadar önemli olursa olsun, artık sadece mutlu olmak istediğinizde sınırların bir önemi kalmıyor.

Artık kendimi bencil hissetmiyordum çünkü ben heeseung ve jake'in birlikte olabilmesi ve ayrılmaması için herşeyi yapmıştım, ama ikisinin ilişkisi ilerlememişti. Ve bu sefer heeseung benim onlar için acı çekerek yaptığım herşeyi geri ödeyebilmek için, benim yaptığım herşeyi bizim için yapmak istediğini söyleyip bana herşey teşekkür etmişti. Heeseung ve diğerleri böyle düşünüyorsa benimde kendimi bencil hissetmemem lazımdı zaten, onlara her zaman anlayışlı oldukları için teşekkür etmem gerekiyor bence.

Jake ile tatlıları birbirimize yedirdik ve kol kola girip sunoo'ya döndük

"Her ne kadar kocam, eski kocasıyla tekrar evlenip çocuğumuzu ve beni yarı yolda bıraksada bu kadar olaydan sonra bunun dramını yapmayacağım, yeterince şey çektik zaten. Her neyse ben ve riki birlikte olmanızı her zaman destekleyecek, bütün mıç mıç konuşmalarınıza dayanıp, en küçük kavganızı çözmeye çalışacağız. Şimdi sizi tekrar ayrılmamak üzere seke koca ve uke koca ilan ediyorum birbirinizi öpebilirsiniz." -sn

Jake'e bakıp gülümsedim, bir çocuk kadar masum gözüküyordu. Yavaşça jake'e yaklaşıp iki elimle nazikçe belini kavradım, oda bir eliyle boynumu diğer eliyle de omzumu tutuyordu. Şuanda birbirimizle ilk öpüşmemiz olacaktı. Dudaklarım, onun dolgun dudaklarıyla buluştuğunda dünyadan silinmiş gibi hissetmiştim. Dudaklarımız kımıldamıyordu, derin ama bir o kadar da hafif değdiriyorduk dudaklarımızı. En sonunda yeterli olduğunu düşünüp geri çekildik. Bizi pür dikkat izleyip alkışlamayı bekleyen riki sonunda görevini yapıp alkışlamıştı, kulağım neler olduğunu duyuyordu ama beynim orada değil hâlâ belini kavrayıp bırakmadığın jake'de idi. Çok güzeldi..

other  'JakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin