19

109 13 9
                                    

yaninda isim yazmayan sunghoon
sn: sunoo
rk: riki
jw: jungwon
jy: jay
hs: heeseung
jk: jake
☆☆☆☆☆☆☆

Jake'in son attığı şeyden sonra jungwon, sunoo ve riki bir basın toplantısı (?) yapmaya karar vermiştiler -ne kadar sunghoon istemesede-.

"hayır yani aklı olan insan bunu yapmaz, ben bile neye uğradığımı şaşırdım." -rk

Riki hâlâ jake'in postunun şokundayken, fotoğrafa bakarak yakınıyordu.

"hayır sadece aklı eski sevgilisindeymiş " -jw

"jungwon bu kadar açık konuşmasaydın keşke" -sn

"ama birinin söylemesi gerekiyordu" -jw

"peki sunghoon'u kırmaya gerek var mıydı abi, ben seni sevmiyormuşum de normalce ayrıl yani." -rk

"şimdi o çift kıyafet fotoğrafı kıskandırmak için değil, gerçek miydi yani?" -sn

"benimde kafam orda karıştı." -rk

"kafam şişti, bu boş konuşma daha ne kadar devam edecek."

"kafan şişmedi, sadece üzüldün. biraz daha bunları duyarsan ve düşünürsen ağlayacaksın çünkü." -sn

Sunghoon sunoo'nun tam tespitinin üzerine sunoo'ya dik dik baktı. Sunghoon sadece umursamaz gözükmek istiyordu üzüldüğü kabullenmek istemiyordu.

Sunghoon donuk sesiyle sunoo'yu uyarır bir şekilde ismiyle seslendi.

"Sunoo."

"tamam tamam bu jake hakkında son konuşmamız, cidden." -sn

"buna kendin inandın mı peki."

Sunoo nerdeyse belli olmayacak bir şekilde başını aşağı yukarı salladı, ve ağzında geveleyerek evet dedi.

"şu saatten itibaren jake adında birini tanımıyoruz, tamam mı?"

"tamam." -jw

Jungwon için bu sorun değildi, nasıl olsa çok tanışmıyorlardı ama sunoo ve riki için tamam demek biraz zordu. Nasıl olsa kaç yıllık arkadaşlıkları, unutulmayacak güzel anıları vardı. İkili biraz duraksadıktan sonra zorda olsa onaylamışlardı.

"güzel"

***
Hadi birazda fotoğrafın atıldığı geceye gidelim.

Jake telefonunu cebine koymuş heeseung'ın apartmanının önünde bekliyordu, ama yanlız değildi jayde yanındaydı. Çok hayırlı bir iş için değildi ama.

Jake planı jaye anlatmıştı jay ilk başta yapmak istememişti, çünkü arkadaşının duygularıyla oynanmasını istemiyordu. Ama bir playstation teklifiyle tav olmuştu bile.

Jake'in planı heeseung aşağı indiği gibi onu öpecekti jay'de bunu çekecekti, ama sevgili olmayacaklardı sadece sahte sevgili olacaklardı ve planı böyle devam ettiriceklerdi.

"hadi ya nerde kaldı bu çocuk, zaten yağmur yağıyor. elimde telefonu hazır tutmaktan ağrıdı." -jy

"az daha sabredemez misin ya, işin ucunca playstation seni bekliyor." -jk

Jay şikayet etmeden durmuyordu haklıydı da, tam sağnak yağışın ortasında şemsiyesiz bir şekilde ıpıslak olmuşlardı. Aynı zamanda telefonda ıslanmıştı, eğer jay ikide bir silmese dokunmatiği çalışmayabilirdi ve fotoğraf çekilmeyebilirdi bu da hiç istemedikleri birşeydi tabi.

En sonunda heeseung gelmişti. Jake heeseung'a hızlıca yaklaşıp beklemediği bir anda yapışmıştı dudağına, jayde dakikalardır beklediği görevini yerine getirip fotoğrafları çekmişti. Jake jay'in yeterli fotoğraf çektiğine kafadan emin olduktan sonra heeseungdan ayrıldı.

Jake heeseung'ın elinden nazikçe tutup yağmur değmeyen bir betona oturttuktan sonra kendide yenına oturdu, jayde onların önünde ayakta bekliyordu. Jake bu konuşma süreci içinde heeseungı kırmamayı ümit ediyordu.

Jake bir süre nazikçe herşeyi açıklamıştı. Onu öpmesinin bir plan olduğunu, kıskandırma olayına devam ettiklerini, onu kırmak istemediğini, eğer izin vermezse fotoğrafı yayınlamayacağını ama kabul ederse küçük sahte bir sevgili rolü oynayacaklarını anlatmıştı. Heeseung'ın azda olsa içinde birşeyler kopmuştu ama eğer jake'in mutluluğu içinse herşeye razıydı, o yüzden kabul etmişti.

Jake heeseung'ın onaylaması ile instagrama fotoğrafı atmıştı.

"e sahte sevgililiğiniz hayırlı olsun o zaman, kırmızı kurdele de keseyim mi?" -jy

"sus yeter" -hs

"bakın jungwon'a hiçbirşey anlatmıyorsunuz ha." -jk

"ne zaman anlatmışız ki ya." -jy

"ne yani nasıl akıl hocama anlatamayacak mıyım?" -hs

"artık nerdeyse diğerlerinin grubundan, anlattığınız herşeyi gidip diğerlerine anlatacak. o yüzden gerçekten sevgiliymişiz gibi konuşun." -jk

☆☆☆☆☆☆☆
alin size yillar sonra bolum tepe tepe okuyun bir yil daha bunla idare edin

☆☆☆☆☆☆☆alin size yillar sonra bolum tepe tepe okuyun bir yil daha bunla idare edin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SUNSUN AYNA SELFIESI 😭💓‼️

(sunsun fici olmayan ficin altina sunsun fotosu koymak akla cok yatmiyo ama sevdaliyim napiyim)

other  'JakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin