Banu ve Kerem ile vedalastiktan sonra arabaya binmistik.
"Sebastian biliyomusun aslinda bu gunu bekliyordum ama ne zamandir bilmiyorum"
"Bosver ne zamam oldugunu bende bekliyordum sana daha onceden soyleyecektim ama nasip olmadi"
"Uff biliyorum ama o zamanlar sevdigim baskasi vardi"
"Kimdi ki?"
"Kerem,Kerem Akturkoglu"
"Elin yanlis anlamassan cok merak ediyorum Keremi anlatsanya"
Yolumuz uzundu bende anlatmaya basladim.
"Ben ortaokuldayken aniden okul degistirmek zorunda kalmistim ilk gun yalniz oturdum hep.Sonraki gun yanima bi cocuk geldi Keremdi o.Benimle tanismak istedigini soylemisti."
10 yıl önce
Siramda oturuyordum sadece.Sinifta benden baska kimse yoktu hepsi bahcedeydi.Sonrasinda kapidan biri girdi.Ve yanima geldi.
"Sey tanisalimmi istersen"
"Tabii olur"
"Ben Kerem sen?"
"Elin"
"Memnun oldum neden burda yalnizsin?"
"Bilmem bu okulda 2. gunum alisamadim"
"Gel bizimle takıl"
"Emin misin"
"Evet gel"
"Kerem beni grubuna davet etmisti.Kisa bir sure sonra Kerem'den hoslanmaya basladim fakat lisede yollarimiz ayrildSonra ben galatasaray ve fenerbahce icin doktorluk basvurusunda bulunmustum.Galatasaraydan teklif gelince gittim.Kerem ile orada tekrar karsilastim.Onu gordugumde o zamanki duygularim geri gelmis gibiydi ama sonrasinda Fenerbahceye geldim cunku istedigim yerdi burasi.Kerem ile hala arkadastik.Arkadasi Yunus vardi biliyosun zaten Duru ile cikarlarken baska birisi ile opusmustu bu durum Duruyu uzdugunden bir daha Kerem ile gorusmedim."
Sebastian en son kafasini anladigini belli ederek salladı.
"Uzucu gercekten"
"Olsun kaderimde yazili degilmis"
"Geldik bu arada kendine iyi bak"
"Sende"
Arabadan indikten sonra eve cikmis dusa girmistim.Sonrasinda Duruyu aradim ve yasananlari anlattim.Sevinmisti.
...