25

134 8 8
                                    

...

Aksam coktan olmustu saatin 7 olmasina yarim saate yakin bir sure vardi bende simdiden giyindim.

Ben hazirlanana kadar saatin zaten 7 oldugunu telefonum calinca fark ettim.Sebastian ariyordu.

"Geldinmi"

"Evet bekliyorum"

"Geliyorumm"

Asagi indikten sonra karsida herzamanki gibi beyaz bmwsine yaslanmis olan Sebastiani gordum.

Giydigi smokin onu daha cekici gosteriyordu.

Yanina gittim.

Kapiyi bana acti ben bindikten sonrada kapatti ve sonrasinda surucu koltuguna gecti.

"Nereye gidicezz"

"Bu sefer soylemiyim adını"

"Peki"

"Elin sana birsey sorabilirmiyim"

"Tabii"

"Bak simdi x kisisi y kisisine yemekte cikma teklif etmis"

Dedigi sey belkide yemekte yasanacaklardir diye cok heyecanlanmistim.

"Ee"

"Sence y ne demistir"

"Hmm x kisisinden bahset"

"Sarisin,gozleri renkli,futbolcu,kibardir diye dusunuyorum"

Son soyledigine gulmustum tabiki kibardi ama kendini anlattigi belliydi.

"Peki ya y?"

"Cok guzel,acik kahve saclari,saclari ile uyumlu gozleri,kibar,masum ve zeki"

"Hmm bence EVET derdi"

Eveti soylerken biraz bagirmistim kendimi kaptirmistim sanirsam.

"Umarim oyle der"

Anlamamis gibi yapmaya calisiyordum surpriz olsun.

"Nasil yani?"

"Bosverr"

"Peki"

Yere gelmistik.Cok kalabalik degildi ama disardan cok luks gozukuyordu neden kimse gelmemisti.

"Gel"

Bir adam Sebastian ile konusuyordu sonrasinda yerimize gectik.

"Ne yesekk"

"Bilmem menu gelir simdi"

Garson menuyu getirdikten sonra ikimizde acip bakmaya basladik.

"Şu cok guzel gozukuyor"

"Peki bende ondan alayim o zaman"

Garsona istediklerimizi soylemis ve Sebastian ile muhabbet etmeye baslamistik.

"Gecen aksam bisey olmadi degil mi?"

"Nasil?"

"Banuya seninle kalmasini soylemistim"

"Hayir hayir yalniz yatabiliyormus ya"

"Anladim"

...

Yemeklerimiz gelmisti sonrasinda sarapta gelmisti guzeldi.

Yemeklerimiz bittikten sonra kalkmak icin hesabi odemek icin Sebastian gitti.Bende oturuyor etrafi inceliyordum.

Karsida Banuyu gormem ile sasirdim o beni fark etmemisti karsisinda bir erkek vardi tanidikti ama cikaramiyordum.

Sonra adam arkasini dondu.O sirada Banu ile goz goze geldik.

Kerem?

Sasirmistim ama normal olabilecegini dusunmustum sonucta Banu artik galatasaray ile calisiyordu.

Sadece icim yaniyordu...

Keremi unutamamistim.O bana cok destek olmustu ama ona hicbir zaman acilamadim.

Banu bana el sallayinca bende ona el salladim Banunun el salladigini goren Keremde arkasini donup bana el sallamisti ikisinede el sallamistim.

Sonrasinda Sebastian gelmisti.

"Elin sana birsey sorabilirmiyim"

"Noldu?"

"Sana arabada birsey anlatmistim hatirliyormusun?"

"X ve Y mi"

"Evet diyorumki x ben y sen olsan?"

Heyecandan nefes alamiyordum.

"CIDDI MISINN"

Sesim heyecandan biraz yuksek cikmis olmali ki herkes bana daha dogrusu bize bakmisti.

"Senden uzun zamandir hoslaniyorum Elin"

Hala duzgun konusamiyordum nefesim kesiliyordu boyle olacagini biliyordum ama yinede heyecanlanmistim.

"Bende senden hoslaniyordum"

Banu yanimiza geldi.

"A Banu merhaba"

"Merhaba Seba siz bana yalan mi soylediniz?"

"Ne yalani?"Benim yerime Sebastian konusuyordu suan.

"Hani cikiyordunuz daha yeni mi cikmaya basladiniz gercegi soyleyebilirdiniz"

"Ozur dileriz"

"Neyse sizin moralnizi bozmak istemem benim de keyfim yerinde olay cikarmayalim tebriklerr"

"Tesekkurler"

...

Bu bolumden emin olamadim pek yani senaryo kalmadi aklimda olabildigince yazarken kibar olmaya calisiyorum ama bazen patlarim bosvern neyse iste

Bu bolumleri isterseniz gecebilirsiniz biraz skici olabilir cunku.❤️❤️

avenoir•Sebastian SzymańskiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin