6

241 32 20
                                    

Minho ve Jisung bu şekil konuşmalarla sabahladılar.
Minho sabah çok heyecanlıydı ama bir yandan da çok uykusu vardı. Hazırlanmaya çalışırken ölü gibi gözüküyordu Minho.

"Hay sıçıcam şimdi ya! Nerde şu diş fırçası?"

Diş fırçasını ararken Jisung aramıştı Minhoyu. Bunu görünce hemen telefonunu eline aldı Minho.

"Alo efendim"
"Nerde kaldın yaa? Seni bekliyorum"
"Aaa şey ben biraz geç kalıcam galiba"
"Offf peki. Bu arada arkadaşlarına benimle aranın düzeldiğini söyledin dimi?"
"Hayır dün hep seninle konuştuğum için söyleyemedim. Bugün okulda söylerim. Hem söylemesem ne olcak ki?"
"Tamamdırr bekliyorumm"
"Görüşürüzz"

Konuşmadan sonra Minho daha hızlı hazırlanmaya başladı ama yine birşey değişmeyecek gibiydi.

Ve bu sırada Hyunjin, Chris ve Changbin okulda konuşuyorlardı.

"Getirdin mi Changbin?"
"Evet getirdim, çantamda"
"Jisung geldi mi?"
"Evet hyung az önce gördüm"
"Minho?"
"Minho daha gelmedi"
"Bence şu an tam zamanı"
"Evet! Hadi gidelim"

Bir süre sonra sonunda Minho evden çıkmış okula yürüyordu.
Kendi kendine konuşarak.

"Acaba Hyunjine ve diğerlerine Jisungla aramın düzeldiğini söylesemiydim ya...
Sevinirlerdi. Neyse ya birazdan söylerim zaten"

Jisungda Sınıfında oturup Minhonun gelmesini bekliyordu hâla

"Offf Minho ya nerde kaldınn! Çok sıkılıyorum gel artıkkk"

Sonra Changbin Jisungun yanına geldi ve soğuk bir şekilde onunla konuştu.

"Jisung, Minho seni tuvalette bekliyormuş seni çağırmamı istedi"

Jisung bunu duyunca çok heyecanlandı ve hemen ayağı kalktı.

"Tamam teşekkür ederim"

Changbin gittikten sonra telefonunu çantasına koydu ve hızlı adımlarla tuvalete gitti.

Tuvalete girdi fakat tuvalette Minho yoktu ama Hyunjin, Chris ve Changbin oradaydı.

"Minho nerde? Ve siz neden burdasınız?"

Kimse Jisunga cevap vermedi ve sonra Jisung Minhonun tuvalet kabininde olduğunu düşünüp kapısı acık olan kabinden içeri baktı. Minhoyu göremeyince tam arkasına dönüp onlara Minhonun nerede olduğunu sorucaktı ki Hyunjin çok sert bir sekilde Jisungu kabine ittirdi, kapısını kapatıp tuvaletteki temizlik süpürgesini de kapının koluna sıkıştırdı.

Jisung ne olduğunu anlamamıştı ve hemen kapıyı açmaya çalıştı.

"Ne yapıyorsunuz siz ya!? Açın şu kapıyı!"

Kapıyı ne kadar zorlasada açamamıştı Jisung.

"Amacınız ne sizin!? Çıkarın beni diyorum!"

Jisung korkmaya başlamıştı. Ve sonra Changbin yanında getirdiği elindeki küçük kutuyu alıp açtı. Kutunun içinde böcekler vardı ve Jisungun en çok korktuğu şeyler böceklerdi. Ve Changbin kabinin yukarısından böcekleri Jisungun üstüne attı...

Jisung çok korkmuştu, bağırıp çığlık atmaya başladı. Eli ayağı birbirine dolanmıştı ve çaresizce onlara bağırıyordu.

"ÇIKARIN BENİ LÜTFEN! BURDA DURAMAM! LÜTFEN AÇIN KAPIYI!"

Ama onlar sadece gülüyordu.
Jisung ağlamaya başlayınca da gülmeye devam ettiler.

Jisung o küçücük yerdeki böceklerden kaçmaya çalışıyor ve ağlıyordu. Çok korktuğu için nefes alamamaya başlamıştı...
Ağlayarak onlara yalvarmaya devam ediyordu.

"LÜTFEN ÇIKARTIN BENİ ARTIK! MİNHO NERDE!? MİNHO YARDIM ET!"

Jisung artık çok kötü bir duruma gelmişti. Hâla böceklerden kaçmaya çalışıyor ve ordan çıkmak için kapıya vuruyordu.

Ve sonunda Minho okula gelmişti. Sınıfa gidip eşyalarını bıraktı sonrada hemen Jisungun sınıfına gitti. Ama Jisungu orada göremedi. Okulum koridorlarında Jisungu ararken tuvaletten bağırma sesleri duydu Minho. Hemen oraya gitti.

İçeri girdiğinde Hyunjin, Chris ve Changbin oradaydı. Sesin Jisungun sesi olduğunu anlayınca çok korktu Minho.

"Ne yapıyorsunuz burda? İçerde bağıran Jisung mu?"

"MİNHO YARDIM ET ÇIKAR BENİ BURDAN LÜTFEN"

Minho hemen kapıyı açtı. Açtığı an Jisungu o halde görmeyi beklemiyordu. Çok kötü ağlıyordu, terler içerisindeydi ve heryeri titriyordu.
Hızlıca ordan çıktı Jisung.

"Jisung iyi misin!?"

Jisung ağlayarak Minhoyu ittirdi ve oradan koşarak ayrıldı...

6. Bölüm sonu

Oh My BullyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin