Minho ne yapıcağına şaşırmıştı. Arkadaşlarına döndü sert bir şekilde."Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz!?"
Chris, Hyunjin ve Changbin şaşkın bir şekilde Minhoya bakıyorlardı.
"Ama Minho o sana çok kötü şeyler yaptı"
"Evet Hyung bizde intikam almak için-"
Minho Hyunjinin sözünü kesmişti.
Sinirli bir şekilde "Hiç bir şey bilmiyorsunuz." Diyerek hızlı adımlarla oradan ayrıldı.Jisungu arıyordu okulun içinde. Hızlıca onun sınıfına gitti, tam o sırada Jisung çantasını almış ve sınıftan çıkıyordu. Minho elleriyle sınıfın kapısını tutmuş şekilde orda duruyordu
"Jisung dur lütfen özür dilerim"
Jisung ağlamaktan konuşamıyordu. "Çekil Minho! Evime gitmek istiyorum."
Diyebildi sadece.
Minho sınıfa girdi ve Jisunga yaklaşmaya başladı ama Jisung geri gidiyordu."Jisung sakın ol geçti"
Jisung hâla ağlıyordu ve sinirlenmişti. Hızlıca sınıftan çıkıp okulun çıkış kapısına koştu.
Minho, Jisungun peşini bırakmadı.
Jisung okuldan çıkmış evine yürüyordu hızlıca.
Okuldan koşarak çıktı ve Jisungun peşinden gidiyordu Minho. Ona defalarca kez seslenmesine rağmen Jisung onu görmezden geliyordu ve ağlayarak evine doğru yürümeye devam ediyordu.Sonunda evinin kapısına geldiğinde Jisung hızlıca anahtarlarını alıp kapıyı açmaya çalışıyordu. Elleri titrediği için zorlanıyordu ve Minhoda ona çok yaklaşmıştı.
"JİSUNG DUR!"
Minho hâlâ Jisungu durdurmaya çalışıyordu.
Minho Jisungun evinin önüne geldiğinde çok koştuğu için elleriyle dizlerini tutarak eğilip nefes almaya başlamıştı."Jisung bekle... lütfen."
Jisung evin kapısını açtığında Minhoya bakıp "Bir daha benimle konuşmaya çalışma Minho." Diyerek sertçe evinin kapısını kapattı ve kilitledi.
Kapıyı kilitledikten sonra yere çömelip ağlamaya başlamıştı Jisung.Minho, Jisung kapıyı kapattıktan sonra hızlıca kapıya yaklaşıp Jisunga seslenmeye ve kapıya vurmaya başlamıştı.
"JİSUNG HADİ AÇ ARTIK ŞU KAPIYI LÜTFEN"
Jisungun ağlama seslerini duyunca vurmayı bıraktı ve onu dinledi.
"Hayır Jisung yapma lütfen. Benim yüzümden ağlamana izin veremem.
Lütfen aç şu kapıyı konuşalım."Minho Jisungdan cevap beklediğini belli etmek için susmuştu. Sessizliği fark eden Jisung "Git burdan Minho." Demişti sadece.
Minho bunu duyduktan sonra sessiz kaldı. Ve yavaş adımlarla kapıdan ayrıldı. Tam arkasını dönüp gidicekken son birşey söyledi Jisunga.
"Cidden benimle konuşmak istemiyor musun?"
Uzun bir sessizlik ardından Jisung konuştu.
"Sebebi sen değilsin Minho."
Minho duyduğu şeyle beraber tekrar sinirlenmişti. Jisungun Minhoyla artık konuşmak istememesinin sebebi onlardı. Onlardan artık çok korkuyordu Jisung, çok kötü bir travma yaşatmışlardı Jisunga.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh My Bully
RomanceLee Minho okulununun ilk gününde tüm yıl ona zorbalık yapıcak olan Han Jisung ile tanışır.