Minho dersi bitince okulun bahçesine çıktı ve tek başına gezinmeye başladı. Diğerleri dersteydi, bu yüzden Minho bahçede arkadaşlarının sınıflarına yakın olan bir bankta oturup onları beklemeye başladı.Sonrada yanına doğru yaklaşan Jisungu gördü.
"Selam yakışıklı"
Minho buna biraz şaşırmıştı. Evet çok yakışıklı olması dikkat çekiyordu ama daha önce kimse ona böyle hitap etmemişti.
"İftifatın için sağol"
"İltifat mı?" Dedi Jisung alaycı bir sesle.
"Aynaya bakmıyorsun galiba? Yada gaysin"
"Gay olduğumu nasıl anladın?"
"Hem bu kadar yakışıklısın hemde sevgilin yok? Ve bende gayim. Anlarım yani"
"Peki. Anladım"
"Hyunjin sana benim hakkımda neler dedi?"
"Sana söylememin doğru olduğunu düşünmüyorum. Ve umarım eskiden onu çok üzdüğünün farkındasındır."
Jisung tekrardan gülmeye başladı.
"Emin ol Hyunjin benimle arkadaşlığı bitti için değil, Jeonginle bir daha konuşamicakları için üzgün."
"Jeonginden hoşlanıyormuş işte. Neden iyi bir arkadaş olup ona bu konuda yardım etmek yerine böyle bir şey yaptın?"
Jisung kaşlarını çattı ve Minhoya yaklaştı.
"Madem ilişkilerden bu kadar iyi anlıyorsun Minho... Neden şuan yanında bu kadar yakışıklı olan bu gay çocuğa yavşamıyorsun? Ben olsam bu fırsatı kaçırmazdım"
Dedi ve Minhoya sırıtmaya başladı.
Minho kaşlarını çatmış, şaşkın bir ifade ile Jisunga bakıyordu.
Tam Minho Jisunga bir şey söylerken Jisung işaret parmağını Minhonun dudaklarına koydu."Sana beni tanıman için bu gün çok fırsat vericem Minho."
Dedi ve Minhodan uzaklaşıp göz kırptı ve oradan ayrıldı.
Minho oracıkta az önce ne yaşadığını sorgularken Hyunjin okulun içinde Chan ve Changbine, Jisungu ve Minhoyu anlatıyordu.
"Minhoya anlattım Jisungu. Hatta tanıştılar"
"Kesin Minhoya laf atmıştır"
"Evet demediği kalmadı. Ve benim yanımda Jeongine hâla ona aşık olduğumu söyledi"
"Ne!? Hâla Jeongine aşık mısın???"
"Of... Duygularıma engel olmamıyorum Hyung."
"Peki bunu daha sonra konuşuruz"
"Hyunjin aslında Jeongin iyi çocuk ama Jisung onu kendine benzetti"
"Evet... Neyse ne ya konumuz bu değil"
"Bence Minhonun yanına gidelim"
"Evet, ben derse girmeden önce bana 'Dersten sonra ben bahçede sizi beklicem' demişti"
"Hadi gidelim o zaman"
Hyunjin, Changbin ve Chris bahçeye çıktılar ve Minhonun bankta oturduğunu gördüklerinde hemen onun yanına gidip yanına oturdular
"Naber Min"
"Aa hoşgeldiniz"
"Hoşbulduktaa, sana bişey mi oldu?
"Az önce yanıma Jisung geldi. Biraz konuştu benimle"
"Ne!? Ne dedi sana?"
"Ona sana yaptıklarının kötü olduğunu söyledim. Oda bana 'madem ilişkilerden bu kadar iyi anlıyorsun neden yanındaki bu yakışıklı gay çocuğa yavşamıyorsun' dedi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh My Bully
RomanceLee Minho okulununun ilk gününde tüm yıl ona zorbalık yapıcak olan Han Jisung ile tanışır.