Selamlar YAŞAM ATEŞİ 3.bölümle karşınızdayım.
⛓️
"Ha bende inandım, öyle karşı karşıya geldiniz.O'da senin bileğini tuttu.Lan ben salak mıyım!"dedi."Noldu abi niye bağırıyosun"dedi Miran "Ne mi oldu al bak gördün mü" "Bune lan Helin bune"diyen Boran abime "Abi olay şu ki Rojhat bizi bıraktığında içeri girdiğimizde o'da oradaydı.Yanından geçip gittik daha sonra işte Arjin'le dövüştük Yusuf su almaya gitti.Arjin'de nereye gittiyse bilmiyorum annem aradı.Telefonu aldım konuştum, arkamı döndüğümde Koçgiri karşımdaydı.
Birşey olmasın diye yanından geçip gidecektim ama bileğimi tuttu ona bağırdım onun o sinsi aklından neler geçiyor hiçbir fikrim yok tamam mı.Size afiyet olsun."dedim ve masadan kalktım " Otur!otur şuraya Çağla o p!cin aklından ne geçtiğini biliyorum"diye bağırarak bu sözü söyleyen babamı dinledim herkes sessizce yemeğini yiyip kalktı."Bawer benim bugün davam var.Gidiyorum ben"haber vererek yukarı odama çıktım.
Bugün ilk davamı yapacaktım boşanma davası kazanacak mıydım?kaybedecek mıydım? Hiç bir fikrim yoktu o yüzden kısa bir duş alıp üstümü giyindim.Asağı indiğimde Ayaz abim beni bekliyordu."Abim geldim hadi gidelim""tamam civcivim hadi gidelim"arabaya doğru ilerledik."Abicim seninde davan vardı dimi" "Evet civcivim evet benim de davam varda sen saat kaçta çıkıcaksın ben 19.45'te çıkacağım.
"Tamam abicim bende o saatlere yakın çıkacağım o zaman adliyenin kafesinde görüşürüz" "Görüşürüz abim"diyerek arabayı durdurdu gülümseyerek arabadan indim adliyenin kapısından girip davanın olacağı yere geldim.
4.5 saat sonra
Kafede Ayaz abimi bekliyorum biraz ileride bana doğru gelen abimi gördüğümde ayağa kalktım "Hadi abiciğim benim işim bitti sadece bir Hadi abiciğim benim işim bitti sadece bi baklava alıp gideceğiz" d&r abime karşılık olarak başımı salladım hızlı adımlarla arabaya doğru ilerlemeye başladık arabanın yanına gelince içerisine benim tatlıcıya doğru gitmeye başladı yan sokaktan çıkan arabayla ani fren yapmak zorunda kalan abim "civcivim bir şeyin var mı" "Hayır hayır abicim sorun yok sadece korktum"
Abim yola devam etti tatlıyı alıp evin yolunu tuttuk.Eve girdiğimizde yemek hazırlanıyordu."Merhaba canım ailem biz geldikk"diyerek salona girdiğimde Aram hariç hepsi 'Hoşgeldin'demişti.Şüpheyle tek kaşımı kaldırdığımda bana yutkunarak gülümsedi umursamayarak anneme döndüm"Daye yemek bugün ne yaptınız"dediğimde"hadi kızım hadi üstünü değiştir gel sofrada görürsün"diyip oyaladı.koşarak odama çıktığımda altıma siyah bir eşofman üstüme siyah bir swet giyip saçımı dağınık bir topuz yaptım.
Aşağı indiğimde herkes sofradaydı babam ve amcalarımın yanağına öpücük kondurup sandalyeme geçtim."Yengem noldu davan kazandın mı?"evet kazanmıştım o dava kazanılmıştı mutlulukla sırıttım "yani yengem bu başarılı kız nasıl olurda kaybeder" Ferzan'la Şahin aynı anda "ne başarılı ne başarılı"dediğinde Yusuf'la gülmeye başladık."Lan cidden kazandın mı senden hiç beklemezdim"diyen Ayaz abimle ona ters bir bakış attım."Abi ben salak mıyım da kazanamayayım"dedim.
"Kızım her avukat olan her girdiği davayı kazanmıyor ya"diyerek beni tersledi konuyu kapatmak istercesine
"Neyse ya başarılı oluşumu kendinize yediremediniz ya ondan böyle oldu"
"Maşallah egoda tavan"diyerek bana göz deviren Miran'a tatlı tatlı sırıtmakla cevabını verdim."Yeter bu kadar gevezelik Arjin, Helin hadi kızlarım hadi burayı kaldıralım Arjin sen çay koy, Helin sende meyve hazırla""Ya mesleğimiz elimizde hala ev işinin peşindeyiz"homurdanarak kalktım ayağa."sus kız süslü anca süslen demi"diyen Şahin'e dil çıkartıp koşarak mutfağa girdim.Benden kısa bir süre sonra Arjin'de gelmişti."Sence Alan neden böyle yaptı aklında ne gibi düşünceler geçiyor"diye merakla bu soruyu soran Arjin'e çevirdim bakışlarımı."Arjin sende masada gördün fotoğraf çektirip atmış yani bu böyle sinsi sinsi işlerle ilgileniyor."Diyip hızlıca hazırladığım meyve tabaklarını alıp salona geçtim.
YUSUF'DAN
Çaylar gelmişti meyvelerde gelmişti aklıma gelen o sinsi fikri yapmak için ele koyuldum.
Kız sende de ne şeytanlıklar varmış
Bunu söyleyen iç sesime hak verdim.Elime tabaktan aldığım portakalı kucağıma koydum karşımda Aram abimle koyu bir sohbete dalmış olan Bawer'e gözlerimi kestirdim.
"SOYUN!"Emir verir ve yüksek sesle konuştuğum için tüm gözler bana çevrilmişti salonun içini ölüm sessizliği kaplamıştı.
"Ne!"bana şaşkınlıkla ve öfkeyle bakıyordu ama ben bunu umursamayarak aynı cümleyi tekrar ettim.
"Soyun dedim"diyerek şakayı devam ettirirken Bawer abimin babası olan Afran amcam benim ne yaptığımı anlamış gibi şakamı devam ettirmek için konuşmaya başlamıştı.
"Bawer soyun!"Bawer abim babasının bu sert sesinden dolayı korkarken yinede dediğini yapmayarak yerinde oturmaya devam etti.
Taki Afran amcamın ayağa kalkıp Bawer abimin tişörtünü çıkarana kadar.
Bu bardağı taşıran son damla olmuştu amcamla benim için kahkahalarla gülmeye başlamıştık diğerleri bize anlamsız bakışlar atarken Bawer abime inme inmişti gülmemi zar zor durdurarak.
"Abicik soyunda yiyelim"diyerek elimdeki portakalı ona göstererek.
"Oha! Yusuf çok iyiydi"diyerek beni öven canım ablam dönerek hayali öpücük attım ve yanına adımlamaya başladım ama bir nedenle durdum çünkü Bawer abim beni omzuna atmıştı.
"Ba-Bawer abi be-beni nereye götürüyorsun"korkuyla kekeleyerek sormuştum bu soruyu.
"Aa ama canım kuzenim birazcık hava alalım dedim.Yanlış mı dedim balkona çıkıyoruz sadece bu kadar"diyen ürkütücü sesiyle yerimde hareketlenmeye başladım.
"İmdat! Yardım edin!Adam öldürüyorlar burda canıma kast ediyorlar isyan ediyorum nolur beni bir hayır sever kurtarsın."diyerek sözümü tamamladığımda kahkaha sesleri gelmeye başladı.Ev halkının bizimle beraber geldiğini daha yeni farketmiştim.
Tam ağzımı açıp birşey diyecekken abimin beni balkonun demirliklerinden sarkitinca gelen korku hissiyle.
"Allah'ım ben burda ölüyorum ama hiçbir kulun yardım etmiyor bu nasıl bir şey aaaa"diyip sözümü tamamladım.
O gün tüm aile gülmüştü o gün son kez herkes birbirinin yüzüne mutlu olarak bakmıştı.Bir genç oğlan ve düşman aşiretinin kızı birbirine sevdalı olduğu için aileleri gözden çıkararak kendilerini düşünmüşlerdi iki gencin de hayatını değiştirmişlerdi.
⛓️
Merhabalar umudu kesmiştim yani nasıl umut kesdin daha iki bölüm paylaştın derseniz arkadaşlarım tüm umutlarımı sökmüştü tekrardan merhaba💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞAM ATEŞİ
General FictionHayatları aynı ama karakterleri farklı olan iki kişinin hayatları birleşirse en fazla nolabilir ki