8.BÖLÜM💗

88 5 6
                                    

Arkadaşlar selamün aleyküm öncelikle.Küçük bir konuşma yapmak istiyorum okunma sayısıyla oy sayısının asla alakası yok ve bu beni üzüyor.SİZDEN RİCAM SOL ALT KÖŞEDE BİR YILDIZ VAR ONA TIKLAYIN LÜTFEN.Seviliyorsunuz mer'lerimm.💓
Bölümü yazarken dinlediğim şarkı(bir dizide duymuştum)
Zeynep Bakşi Karatağ-Hep Sonradan

_____________________

Şuan mal gibi zoraki bir evlilik için zorla evlendirileceğim adamla bir kıyafet için kavga ediyordum.Ben siyah istiyordum Alan ise daha farklı bir renk istiyordu."Sevgili müstakbel eşim ben seni her gördüğümde üstünde siyah var bari bugün üzerinde farklı bir renk olsun hı ne dersin"diyerek inadına devam etti."Alan benim rengim siyah hep giydiğim bir renk senin ded-"lafımı bölen şey Yusuf'un isyanıydı.

"Ay gına geldi bana,ne zıkkım alacaksanız alın işte yeter bıktım.Bakın ne yapın biliyor musunuz Helin abla sen siyah al Alan enişteminde istediği bir rengi alın söz mü nişan mı neyse işte yarısında onu giy yarısında bunu."Dediği şey kulağa mantıklı geliyordu.

"Eniştenim dimi lan"diyen Alan'a gözlerimi devirdim.

Cidden onca sözden buna mı takılmış

İç sesime bu sefer hak veriyorum."Alan şuan şu dakika mal olduğuna gerçekten kanaat getirdim.Artık nasıl malsan o kadar sözden sadece 'enişte'sözüne takıldın."Kaşlarını derince çattı ve başını Yusuf'a döndürdü."Ne söyledin lan bir daha tekrarla"

Yusuf'la aynı anda Alan'a baygın bir bakış attık.Alan'ın aklına yeni gelmiş gibi."Hee tamam tamam bana uyar hatta fazlasıyla uyar"demesiyle derin bir nefes aldım yeniden anlatamazdık bu mala onca şeyi.

(2 saat sonra)

Bu ana kadar bir sürü kıyafet denemiştim ama hiçbirini beğenmemişlerdi.Sonunda bir kıyafeti beğendiklerinde rahat bir nefes aldım.
Güzeldi seçtikleri kıyafet.

Güzeldi seçtikleri kıyafet

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Siyah söz elbisesi)

(Diğer söz elbisesi)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Diğer söz elbisesi)

Seçtikleri kıyafetler çok güzeldi bayılmıştım.

------------------
Arkamı dönüp bize gülümseyerek arabanın içinden bakan Alan'a küçük bir tebessümle el salladım.Yüzünde bariz bir şaşkınlık vardı benden bunu beklemiyor olmalıydı.Başımı tekrardan kapıya çevirdim.Anahtarı çevirerek eve girdik.Yusuf'a bakınca bana sırıtarak baktığını gördüm.

ACELEN YOK HEDEFİN ALAN,BEBEKK.

Ne alaka iç ses."Vayy ablamm biz seni ne sanıyorduk sen ne çıktın.Enişte beyle cilveleşmlere falan.Biz diyoruz ki kız ağlar sen de enişteye cilve yapıyorsun vay amın-"

Lan psikopat elinin tersiyle çocuğun ağzına vurdun.

Banane ki.Elimin tersiyle Yusuf'un ağzına vurmanın keyfiyle konuştum."Yusuf,Yusuf,Yusuf sence çok konuşmadın mı bebeğim.Bende biraz yengemle senin hakkında konuşayım tatlım"Diyerek bağırdım."Yengeee.Nerdesi-"

Elini ağzımın üstüne koyan Yusuf'a mal mısın bakışları attım."Oğlum mal mısın çeksene elini"ağzımın üstünde eli olduğu için sesim boğuk çıkıyordu."O zaman anneme bir şey demiceksin"

Kafamı aşağı yukarı sallayarak onayladım."İyi tamam canım ablam sen dinlen.Zaten akşam enişte beyler gelecek."Bu sözü piç smile gülümsemesiyle söylemişti."Peki gelsin ENİŞTEN"

Bak Yusuf bile biliyor buralar AŞK kokuyor.

Ne aşkı be burası kaliteli parfüm kokuyor.Son kez Yusuf'a baktım ve odama yol aldım

Sanki bir yere gidiyor aq.

Gitmiyor muyum? Gidiyorum.Odama.Kapının önüne gelince kapıyı açtım.Elimdeki poşetleri yere atarak yatağıma yaklaştım.HOPPA.Kendimi yatağa atarak gözlerimi kapadım.

-----------------------------

Acaba Yusuf'un dediği doğrumuydu gerçekten de bazı kişilerde olduğu gibi Alan'la mutlu bir evliliğimiz mi olacaktı.

Ne saçmalıyorsun sen.Bu bir berdel evliliği.

Doğru ben saçmalıyordum bunu düşünmem bile hataydı.Berdel evliliğinden mutluluk olmazdı.Olamazdı.

Ama Hazar'la Helen çok mutlu onlarda berdel yaptılar.

İç ses sen bipolar mısın bir saçmalama diyorsun bir de Helen'le Hazara bak diyorsun.Sen böyle yaparsan ben bir karara varamam ki.

Ama güvenme o Alan'a.

Belki evliliğimiz güzel olabilir ama güvenmicem.

Evet güvenme tatlım.

Tamam apla güvenmem.

Instagrama bir post mu atsak ne.

Doğru ne zamandır beri post atmıyordum.Telefonumu alarak en son çekildiğim fotoğrafı post olarak attım.

HelinCagla.Zemheroglu:

Zemheroglu:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

HelinCagla.Zemheroglu:Helin'lendin dostum
Alan.Koc_giri ve 450 kişi beğendi
33 yorum

345:GELDİİİ GÖNLÜMÜZÜN SULTANII
555:TAMAMM BİRAZDA HELİN'LENELİM O ZAMANNN
122:ALO 112 Mİ KALP KRİZİ GEÇİRİYORUM DA
112:Buyrun evet 112
345:SEN DEĞİLDİNN

031:UFAK BİR KALP RİTİM BOZUKLUĞU YAŞADIMMM
Alan.Koc_Giri:Daha büyüğünü yaşamak ister misin koçum:)
Ayaz.Zemheroglu:Sen hayırdır koçum:)
Yusuf.Zemheroglu: Geç kalmışım ama olsun:(
Sahin.Zemher_oglu:Alan kardeşim seni bir kaç parçaya bölüp hangi alanlara koymamı istersin;)
Alan.Koc_Giri:Helin gibi güzel olan her alana koyabilirsin Şahin.

YAŞAM ATEŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin