Rüzgar soğuk soğuk esiyordu. Adam ellerini cebine sokup yürüyordu. Sokaklar bomboştu. Burundan nefes alarak ağır ağır verdi. Acaba
diye düşündü içinden sıkıldığında kendisini sokaklara atan kendisi miydi? Bu konuda tek başına mıydı? yoksa herkes onun gibiydi? bu soruların nedeni ne idi? Aldığı ilaçlardan dolayı mı yoksa bunu her daim düşünüyor muydu? Durup evlere baktı. Işıklar açıktı. O evlerde oturanalar mutlu muydu? Kendinlerini oraya ait hisediyorarlar mıydı?Ama o oralara ait değildi biliyordu. Derin bir nefes alarak yola devam etti. Bir sokağa döndü. Orada tek başına oturan bir kız çocuğu vardı yaşı on iki veya on üçtü. O kızı hiç görmediğine emindi. Saate baktı. Saat iki çeyrekti. Bu soğukta ve bu saate burada ne işi vardı? Hemen kızın yanına gitti ve önüne diz çöktü . Kızın suratı güzeldi. Siyah saçları ve mavi gözleri ona güzellik katmıştı.kendiside siyah saçlıydı. Ama saçları ilaçlardan dolayı dökülmüştü. Gözleri kahverengidi. Kızın yanına oturdu kızı iyice baktı siyah pantolon ve siyah ceketi vardı . Kız onun suratına baktı.
"Burada ne işin var?"dedi biracık ecele ederek. Bu huyu yüzünden hiç arkadaşı olmamıştı. Ama niyeti kötü değildi. Kız ona şaşırarak baktı.
"Sana ne?"dedi kız onu tersleyerek.
Kıza kötü bir niyeti olmadığını nasıl acıklayacaktı? Bir şey söylemek üzere ağzını açtığında gözü kızın koluna gitti. Kolu mosmordu. Kız adamın kendi koluna baktığını görünce kolunu kaparı.
"Kim yaptı bunu?"dedi. sesinde bariz bir öfke vardı. Kadına olan siddetin her türlüsüne karşıydı. Kız ona cevap vermemeyi seçti. Onu zorlamak istemiyordu ama merakda ediyordu. Derin bir nefes alarak arkasındaki duvara yaslandı. Kız ona hala bakıyor ama yerinde de kalkmıyordu. Yarım saat öylece sessize oturdular. Arada bir rüzgar şiddetini artırıyordu ana ikiside bunu umursamadı.
"Bak ailen varsa seni evine götürebilirim"dedi adam tereddütle. Ya bunu ona babası yaptıysa?kendi babasını hatırladı. Kendi babasıyla hatırladığı tek şey şiddeti.
"Benim bir ailem yok"dedi kız biracık ters tonuyla. İkisi yine sustu. Artık yavaş yavaş gökyüzü aydınlanıyordu. İkisi hala oturuyordu.
"Adın ne?"dedi kız birkaç saat sesizlikten sonra
"Murat senin?"
"Zeynep "dedi ve ilk kez gülümsedi. Gülümsemesi çok güzeldi.
Tam o anda bir silah sesi duyulduBölümü beğendinizmi ?yorum yapmayı unutmayın 😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sokakta Bulunan Kalpler
Mystery / ThrillerBir gece bir genç kız ve bir adam karşılaşır. fakat bu karşılaşma onların hayatında çok büyük değişikler olur. bunlardan iki tanesi ve aşktır...