3

339 46 5
                                    

Kutunun içerisinden bir kolye ve kağıt çıkmıştı.İlk önce kağıdı okumaya karar verdim;


      Sevgili kızım;

Öncelik olarak seni çok ama çok sevdiğimi bilmeni isterim...aslında senin yanında olup o kızıl  saçlarını okşayıp seni sevmek isterdim.Ama her şey istediğimiz gibi olmuyor...Ben sadece yaptığım bir şeyin bedelini ödüyorum ve korkarım ki sende ödeyeceksin ama hiç bir zaman yılma ve savaş.

Seni çok seven annen...

NOT: kolyeni asla çıkarma o kolye zamanı geldiğinde tek sığınacağın şey olacak... Ayrıca olacaklar için senden çok ama çok özür dilerim...Beni affet.


   Buda neydi böyle çok saçma bir nottu.Annemi  anlayamamıştım.Ne demek istiyordu? Neden böyle bir not bırakma gereği görmüştü ? Sonra kolyeyi incelemeye başladım.Bir deniz kızıydı.Göz devirdim yine mi deniz kızları.Bir insan neden bu kadar çok olmayan bir şeye takar ki ? Ama her ne olursa olsun kolye cok güzeldi ayrıca çok pahalı gözüküyordu.Ben bunları düşünürken babam geldi.

-Kızım benim toplantım bitti.İstersen yemek yiyelim istersen eve gidelim , ayrıca annenin bu kadar yıl boyunca bana saklattığı şey ne sakıncası yoksa gösterebilir misin? 

-Tabi ki baba bakabilirsin.

 Kolyeyi babama uzattım , baya bir inceledi sonra dedi ki ;

-Güzel bir kolye fakat annenin bu kolyeye neden bu kadar önem  verdiğini anlayamadım? 

-Açıkçası baba benimde bir fikrim yok ama ben çok acıktım lütfen yemek yiyebilir miyiz?

-Tabi ki kızım.Hadi gidelim.

    Arabaya bindiğimizde kolyemi taktım.Her ne kadar garip olursa olsun o bana annemden hediyeydi. 


          Arkadaşlar oy ve yorumlarınızı unutmayın , sağlıcaklı kalın.

DENİZ TANRIÇASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin