Haliyle annemin mezarlığına gitmiştim. Bir kaç gün orda kaldıktan sonra eve döndüm. Astral sehayat'ı tamamen çözmek istiyorum. Her gün akşamın gelmesini ve şu hazzı tekrar yaşamak istiyorum bu beni benden alıyor. Cebinde son kalan dalın içine çektiğinde verdiği huzurun verdiği hazdan da fazlası , o bölgeyi tamamen öğrenmem gerek.
Tık tık tık...
Kapı çaldı, eski model tahta kapımın yanına geçtim bozulmus bulanık gösteren o delikten baktım. Tanıyamadığım bi suret vardı. Kapıyı açtım kimse yoktu. Birde bire içimde bir ürperme oldu hani içinizden soğuk geçermiş gibi olur ya onun gibi işte. Kapıyı kapatırken elimi birisi tuttu. Bu Harry di
-Ahh ıh beni korkuttun Harry.
-hahaah seni iyi korkuttum Gray bu kadar pısırık olma.
-son yaşadıklarımdan sonra korkmam biraz normal değilmi.
-Annenin başına gelenleri duydum çok üzüldüm.
-Sağol Harry geçsene içeri...
-Hayır, sağol ama işlerim var sadece yanına uğrayıp nasıl olduğunu görmek istedim hem saatte geç oldu.
Haklıydı saat geç olmuştu. Zaman gelmişti.
-Tamam Harry iyi geceler
-Iyi geceler görüşürüz.
Hemen yatağıma geçtim ve astral sehayat içın hazırdım. Ne yapacağımı bilmiyordum belki evimin içinde astral sehayat la alakali güc ve deneyim kazanırım.
Gözlerimi kapatıp denemelere başladım. Sanırım çıktım. Gözlerimi açtığımda yataktaydım cıkamadıgımı sandım ama yatakta bir gariplik vardı. Yatak benim değildi hatta bi odada bile değildim daha doğrusu oda olamayacak kadar büyük bir yer deydim. Saray gibiydi. Ne kadar dikkatli bakmaya çalışsamda ayrıntılara pek giremiyordum ama bi saray gibi bi yer olduğu belliydi. Ne işim vardı burada. Bir ses, tanıdık bir ses duydum.
-Seni uyarmıştım.
-Sen o gün ilk astral sehayat a çıktığımdaki kişisin.
-Evet sana buradan sonra geri dönemeyeceğini söylemiştim. Senin Astral Sehayat'ın için bir can aldık.
Anneni!
-Tanrım bu nasıl olabilir. Tanrım bana yardım et
-Hahahah sana sormuştum bundan eminmisin diye buradan artık geri dönüşün yok Tanrıya boşuna yalvarma burası Astral Bölgenin Kralının Bölgesi! Burası TANRININ YETKİSİ OLMAYAN BÖLGE!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Astral Evren
Science Fiction1.Bölüm Beğenilirse Devamı Gelicektir. Gerçektende Hikayenin Sonuna Geldiğimizde Bu Hikayeyi Iyiki Gördüğünüzü Düşüneceksiniz...