10

11 2 11
                                    

Bu bölüm birazcık flash back olacak sıkı tutunun geçmişe gidiyoruz

______________________________________

Hyunjinden:

Geçtiğimiz günlerde son olarak  gittiğimiz mahkeme sürecinde neler olup bittiği hakkında bir şeyler anlatacağım.

3 yıl önce...

Felix'in "Cinsel taciz" girişiminde sonra izin alarak şirketten çıktığım için endişelenen minho'nun eve gelmesiyle bir olay olmadan kurtulmuşum bu sapıktan, sapık diyeceğim çünkü buna diyecek başka hiçbir şeyim yok.

Minhonun zoruyla adliyeye "Cinsel taciz" şikayetinde bulunmak için gitmiştik. Neden mi zoruyla? Çünkü ben aşırı utanıyordum ve kendimi çok pis veya kötü hissediyordum ama Minhonun cesaretlendirmesi ile ifademi verdim.

Tabii ki bu süreç kolay olmadı yalanlarıyla göz boyuyordu. Her mahkeme çıkışımızda beni rahatsız etmeye devam ediyordu. Birçok şey yaptım evimi, telefon numaramı hatta bana ulaşabileceği her şeyi değiştirdim.

Bu zamanlarda minho ile aramızda yakınlaşmalar oldu ama benden hoşlandığından emin değilim bana sorarsanız kendimden de emin değilim belki biraz hoşlanıyor olabilirim ama biz arkadaş olarak çok iyi arkadaşlar olduk bangchan hyung ve yeonjun ile de bayağı yakınlaştım.

Şirkete de sevilmiştim tabii felix şirket'in başından atıldığından beri yerine geçen kardeşi jungkook ile de pek anlaşamıyorduk korkutucu gözlerle bakıyordu. Ama benimle oynamayacağını düşündüğüm bir nokta vardı sevgili kim taehyungla çok güzel ilerleyen bir ilişkileri vardı. Açıkcası kıskanmıyor değildim.

Size yanlışlıkla gördüğüm bir olaydan bahsedeceğim changbin ve jeongin öpüşmüşlerdi ama ikiside sarhoş oldukları için hatırlamıyor. Çok fazla içmişlerdi o gece herkes uyumaya gittiğinde ben de su almak için mutfağa gitmiştim changbin seni çok seviyorum keşke sen de farkına varsan diyip öpmüştüm jeongini ikiside 5 dakika sonra sızdığı için hiçbir şey hatırlamıyorlardı.

Biraz da soobin hakkında konuşayım küçük kardeşim soobin okumak için yanıma gelmişti Yeji ile sürekli kavgalarını çekmek zorunsa kalsam da mutlu bir aileydik aslında o kadar da mutlu sayılmayız.

Aslında soobin benim öz kardeşim değil annem babamla evliyken babamı aldatması sonucunda olan bir çocuk ama annemin bu iğrençliğini küçücük çocuktan çıkartmazdım. Babam bunu öğrendiğinde boşanma davası açıp evi terk etmişti haklıydı da.

Tuhaf bir çocukluk yaşamıştım  belki de bu yüzden hiç ilişki yapmamıştım yaptığımda da neler olduğunu gördük hayatımın aşkını bulana kadar hiç kimsenin sözüne kanmayacağıma kendime söz vermiştim.

Flash back sona ermiştir

______________________________________

Minho  ve Azad edilmemiş köleleri

Minho
Dün felix hapse atıldı
Ne düşünüyorsunuz

Yeonjun
Hiçbir şey

Chris
Hiç bir şey #2

Minho
Ne demek hiçbir şey

Chris
Hiçbir şey çünkü Hyunjinden hoşlandığını hala itiraf edemedin
Tamam çocuk kötü şeyler yaşamış olabilir ama yani
Burada 10 bölümdür bekliyoruz ya

Yeonjun
Bıhtık ya

Minho
Benden hoşlandığını düşünmüyorum
Teklif etsem bile Red yemekten korkuyorum
O yüzden
Arkadaş olarak iyiyiz
Eğer benden
hoşlandığını hissederse
Söz direk açılacağım

Chris
Sözünde durmayanı siksinler
Semelik gururu ayaklar altında
BİR
İKİ
ÜÇ
SE-ME-LER

yeonjun
Onu bunu boşverin de
Abiş hyunjin'in yanında dolaşan bir çocuk vardı taş gibi o kimdi

Minho
Hyunjinin kardeşi

Yeonjun
Ne bunlar ailecek taş maşallah

Minho
Taş derken?!?!?
🤨🤨🤨

Yeonjun
Yani abicim kardeşi
Taş demek istedim
Yoksa hyunjin dünya ahiret eniştem

Minho
He ok.
______________________________________

Yazacak hiçbir şey gelmiyor aklıma bu bölüm biraz kısa olsun tamam mııı sonraki bölümü uzun yazmaya çalışacağım birde beklediğiniz şeyleri biliyorum ama birazcık uzun tutmaya çalışıyorum beni affedin biraz uzak duracaklar sadece söz veriyorum çok güzel şekilde sevgili yapacağım keeho sözü✊🏻




"𝙉𝙪𝙚𝙫𝙤 𝘼𝙨𝙞𝙨𝙩𝙖𝙣𝙩𝙚"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin