14

12 1 26
                                    

______________________________________

Hyunjin ortalıkta gözükmüyordu minho evlerine geldiğinde her yeri aramış fakat bulamamıştı hyunjini  en son bodrum katında ki bir odaya doğru ilerlerken yanında bulunan kapıyı açıp içeri girdiğinde kanlarla ve insan etleriyle dolu bir odaya girdiğini fark etmişti.

Devam edip odanın sonunda oturan adama baktı. Önüne döndüğünde adamın hyunjin olduğunu fark eder etmez çığlık atan minho odadan kaçmaya çalıştı ama bir anda kapı üstüne kapandı. Kapıya sırtını yaslayıp kapının açılması için bağırıyordu hyunjin elinde bıçakla üzerine doğru yaklaşıyordu. Boynuna bıçağı dayadı. çığlıklar arasında uyanan minho hyunjinin odasında uyuya kaldığını anladı .

rüyasında gördüklerinin gerçekliğini merak ettiği için bodrum katına indi o odaya doğru ilerledi ve tam kapının önünde durdu .yavaşça kapıyı açtı. odada hyunjinin yaptığı bir çok resim vardı . Merakla incelerken kendi resimlerinin de olduğunu fark etmesi ile hemen resimlerin yanına gitti ve resimlere hayranlıkla bakmaya başladı.

Ardından açılan kapıya döndü içeri giren hyunjine sarılıp resimler için teşekkür etti.

"böyle resim yaptığını bilmiyordum çok güzel çizmişsin"

"ressamım ben"

"aaa bilmiyordum neden bıraktın ki"

"resim bir sanattır sanat için duygular ve hisler ön planda tutulmalı lakin ben duygularımı geride bırakalı çok olmuştu o yüzden bırakmam gerekti"

"ama benim resimlerimi çizmişsin"

"seninle duygularımı yeniden kazandım çünkü senin gün ışığın olmak bana duygularımı geri getirdi "

"gün ışığımın hep parlaması dileğiyle hyunjin hep benimle parlaması dileğiyle"

"hava alalım mı biraz dışarı da "

"olur nasıl istersen gün ışığım"

Hazırlanıp hava almaya çıkmışlardı sahil kenarında bir banka oturup denizi izlemeye başlamıştı. Son zamanlar da aşırı yorgun ve mutsuz görünüyordu minho bunu anlıyor fakat bir şey diyemiyordu.

Bir de sabah gördüğü rüyanın etkisi ile biraz da olsa hyunjinden çekiniyordu. Hyunjinin yanına yaklaşıp başını omzuna koydu.

"benim gün ışığım neden mutsuz gözüküyor bakalım "

"mutsuz değilim ki minho sana öyle gelmiş olmalı"

"bana öyle gelmemiş hyunjin neye canın sıkıldı söyle ben yardım ederim sana her konu da"

"sence felix bu kadar şeye rağmen hapisten çıktıktan sonra benim yanıma tekrar gelir mi "

"gelemez sevgilim ben korurum seni .neden bunları düşünüyorsun ki şimdi"

"günlerdir rüyalarıma giriyor minho  o gün ki gibi hala aynı şeyleri görüyorum üstünden üç yıl geçti ama hala atlatamıyorum neden benim a şımar geldi böyle bir şey ne yaptım ben bunu yaşamak için diye düşünmekten çok yoruldum "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"𝙉𝙪𝙚𝙫𝙤 𝘼𝙨𝙞𝙨𝙩𝙖𝙣𝙩𝙚"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin