11

27 2 25
                                    


Minhodan:

Odamda dosyalarımı incelerken içeriye giren hyunjin'in deri pantolonuna gözüm kaymıştı.

"ne istemiştin hyunjin"

"efendim imzalanması gereken dosyalar var. bir de jungkook bey ile toplantınızı hatırlatmak istemiştim"

İmzalanması gereken dosyaları imzalayıp toplantı odasının hazırlanması söyledikten sonra hyunjin odadan çıktı.

Jungkook'un geldiği söylendiğinde sonra toplantı odasına gitmiştim. Elimi rahat olması için hyunjin'in bacağına koyup konuşmaya başladım

" Tanıştırayım  özel asistan'ım Hwang Hyunjin. Ortaklığımızın iyi bir şekilde gitmesini ikimizin de istediğini düşünüyorum şirkette  yapmak istediğin bir değişiklik var mı jungkook"

Hyunjinden:

Toplantı sırasında bacağımda hissettiğim el ile kalp atışlarım hızlanmaya başlamıştı
Minho'nun neden böyle yaptığını anlamdıramamıştım jungkook'un
dediklerine sinirlenen Minho bacağımı sert bir şekilde sıkmaya başlamıştı. İzin isteyip odadan çıkmıştım.

Minhodan:

"özel asistanım'ın neden senin yanında çalışacağını anlamadım  amacın ne"

"çalışkan kişileri severim Minho ve asistan'ın başarılı neden istemeyim ki"

"bana çalışıyor jungkook bu konuda seçici olduğumu biliyorsun. Kendine asistan bulsan daha iyi olur benim hizmetimde çalışanları değil.Bu toplantı bitti çıkabilirsin"

Odadan çıkan hyunjin'in arkasından gittiğimde lavaboya girdiğini gördüm yavaşça kapıyı kapatıp kilitledim.

"iyi misin hwang"

"neden bacağıma dokunuyordunuz efendim"

"ben rahat hissetmen için koymuştum elimi"

"anlıyorum efendim ama böyle şeyler yapmayın"

Yanına yaklaşmıştım ince beline elimi koyduğumda fazla sinirlenmiş olacak ki itmişti beni. Kafamı duvara vurmuştum.

"özür dilerim efendim gerçekten ben öyle bir şey yapmak istememiştim"

Kafamı ovuşturup yanına doğru yürümeye başladım.  yürüdükçe geri çekiliyordu sırtı fayanslarla birleşmiş ti. Yüzüne yaklaştım

" hala farketmedin mi hyunjin sana olan aşkımı farketmedin mi"

Dudağını öpmemle donakalmıştı.ellerim ilk önce yanaklarına sonra ise beline gitmişti.

"efendim ne yapıyorsunuz birileri duyabilir"

"şirkette kimse yok kim duyabilir ki"

"kimse yok ama siz benim patronumsunuz bu doğru olmaz"

"kovuldun o zaman hwang patronun olarak değil minho olarak konuş benimle"

"ben size karşı ne hissettiğimi tam anlamıyla bilmiyorum en ufak temasınızda kalbim yerinden çıkacak gibi atarken sizin yanınızdan ayrılmakta istemiyorum galiba aşk bu"

Bu sefer o atılmıştı dudaklarıma nefesimiz kesilene kadar öpüşmüştük. Kalçalarından tutarak mermere oturtmuştum. Gömleğini çıkartıp yere atmıştım.

"Vücudun çok güzel hwang hayran kalmamak imkansız"

Keeho : devamını yazacaktım da fazla utançtan yazmamaya karar verdim özür dilerim affedin beni 😭😭😔😿✊🏻

"𝙉𝙪𝙚𝙫𝙤 𝘼𝙨𝙞𝙨𝙩𝙖𝙣𝙩𝙚"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin