Sen boşluğa aitsin. Sessiz ve karanlık yerlere.Gördüğüm kabusla hemen uyandım. Rüyamda birisiyle konuşuyordum ve bana boşluğa ait olduğumu söylüyordu.
Haklıydı.
Ben ruhumdaki boşluğa aitim. Ben kendi ellerimle öldürdüğüm çocukluğumun katiliyim.( 6 yıl önce)
Küçük kız çok mutluymuş çünkü arkadaşlarını görücekmiş. Arkadaşlarını görüceği için can atıyormuş. Okula gitmiş kız fark etmiş ki arkadaşları...
Değişmiş?
Kız bir müddet korkmuş fakat sonuçta benim arkadaşlarım diye yanlarına gitmiş. Küçük kız onların yanına gelmiş ve selamlamış. Arkadaşları kızı yere itmiş ve uzaklaşmış. Kız üzülmüş fakat gergin olduklarını düşünüyormuş. Kız yere kötü düştüğü için bir yaş akmış.
Kız dizine bakmış kanlar içindeymiş fakat yardim isteyememiş.
Hocalar kızı öyle görünce üzülmüş ve kıza yardım etmişler.
Kız daha neşeli bir şekilde ayağa kalkmış. Günler geçmiş fakat arkadaşları onu zorbalamış.
Artık kızın arkadaşları kızdan uzaklaşmış. Kız o zaman anlamış.
O her zaman yanlız kalacakmış.
Kız bunu küçük yaşta anlamış. Bu hayat ona göre değilmiş.
Kız ilk yarası ona acı vermiş fakat yarasını umursamamış.
Bir gün sınıfa tatlı mı tatlı bir kız gelmiş. Kız küçük kızla tanışmak istemiş. Ona elini uzatarak " Ben Ece senin ismin ne?"
"B-ben lena" Artık ismini hatırlayamaz olmuş.
Ece Lenayı çok sevmiş Lena ise Eceyi. Bütün sınıf Eceye düşman olmuş çünkü Lenanın arkadaşıymış.
Bir gün Lena Ecenin üzgün olduğunu görmüş ve Eceyi mutlu etmek için Kantine koşmuş. Ona onun çok sevdiği şeyler almış. Kantinden çıkıp okula girecekken ambulans görmüş. Lena şaşırmış ve korkuyla sınıfa koşmuş.
Sınıfa geldiğinde o küçük yarası artık koca bir boşluğa dönüşmüş.
Çünkü yerde en sevdiği arkadaşı kanlar içinde yatıyormuş. Küçük kızın gözleri dolmuş ve artık daha iyi anlamış...
Bu hayatta her zaman yanlız kalacakmış...
.
.
.
.Merhabaaaaa nasılsınız umarım iyisinizdir. Yorum ve oy vermeyi unutmayın hoşçakalınnnn🫠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlara bak~
ChickLitBu kitabımı baştan yazacağım. 0545***:Biliyorum ki bu gün arkadaşının yıl dönümü. 0545***:Lena artık kendini suçlama 0545***:Çünkü sen her üzüldüğünde bende üzülüyorum. 0545***:Ve bu benim canımı acıtıyor. 0545***:O öldüğünden beri ölü gibi dolaşıyo...